RBM HTC Wildfire S

Data: 2012-10-02 19:46:58
Autor: JoteR
RBM HTC Wildfire S
Co z tym telefonem jest nie tak?
http://www.play.pl/pl/telefony/rbmwildfires/
Jak dla mnie ma niemal idealne wymiary i wszystkie potrzebne funkcje, no ale ja mało wymagający jezdem. Tyle, że telefon i tak prawdopodobnie trafi do rąk córki (która jęczy o Androida), więc wziąłbym go może na przedłużenie cyrografu w Play za te złotówkie. Zatem - co z nim nie tak, skoro teoretycznie gorsze aparaty są droższe w tej samej taryfie (Replay All Inclusive MAX 45)?

JoteR

Data: 2012-10-02 21:59:43
Autor: DoQ
RBM HTC Wildfire S
W dniu 02-10-2012 19:46, JoteR pisze:
przedłużenie cyrografu w Play za te złotówkie. Zatem - co z nim nie tak,
skoro teoretycznie gorsze aparaty są droższe w tej samej taryfie (Replay
All Inclusive MAX 45)?

Beznadziejny LCD, mało pamięci, słaby procek i obudowa która lubi się wycierać. Po takim telefonie można się zniechęcić do androida.

--
Pozdr.

Data: 2012-10-02 22:36:44
Autor: P.B.
RBM HTC Wildfire S
On Tue, 02 Oct 2012 21:59:43 +0200, DoQ <pawel.doq@gmail.com> wrote:
Beznadziejny LCD, mało pamięci, słaby procek i obudowa która lubi
się
wycierać. Po takim telefonie można się zniechęcić do androida.

Powinieneś zobaczyć Wildfire bez "S". To jest dopiero nieszczęście! Do wad WFS dodałbym jeszcze bardzo delikatną obudowę - raz mi spadł ze stołu na dywan i digitizer do wymiany. Do użytku jako telefon to nawet ten Wildfire S ujdzie. Dużo ratuje HTC Sense - nie ma lepszego lauchera. O grach, czy całym stadzie aplikacji pracujących w tle można zapomnieć - słaby procesor, minimalna ilość pamięci. Update do Androida 4.0 też nie jest planowany.

--
Pozdrawiam, P.B.

Data: 2012-10-03 23:17:46
Autor: JoteR
RBM HTC Wildfire S
"DoQ" napisał:

Beznadziejny LCD, mało pamięci, słaby procek i obudowa która lubi się wycierać. Po takim telefonie można się zniechęcić do androida.

Ale piszesz o RBM HTC Wildfire S czy o HTC Wildfire S, który w podanym abonamencie kosztuje ponad 3 stówy? ;->

JoteR

Data: 2012-10-04 12:52:42
Autor: dizel
RBM HTC Wildfire S
On Wed, 3 Oct 2012 23:17:46 +0200, "JoteR" <joter@pf.pl> wrote:

Ale piszesz o RBM HTC Wildfire S czy o HTC Wildfire S, który w podanym abonamencie kosztuje ponad 3 stówy? ;->

Może lepiej zainteresuj się RBM One widzę że też jest za złotówkę.Inna
nazwa tego telefonu to Zte Blade. Jest zdecydowanie lepszy od tego
HTC. Rozdzielczość 480x800 (htc ma 320x480 3,2cale). Rbm ma 3,5 cala.
Procesor podobny. Dobrze leży w dłoni. Oficjalny andek to froyo ale
można wgrać nieoficjalny 2.3.5 albo nawet ICS. Bardzo dużo modyfikacji
i innych bajerów no i duża rzesza użytkowników. Osobiście używam już z
10 miesięcy i działa bez zarzutu jak na swoje możliwości jest dobrze.
Ostatnio nawet był na gouponie za 299pln.:) Htc to tyle tylko że znana
marka ale poza tym nic ten telefon lepszego nie oferuje niż ten Blade.

Pozdrawiam

Data: 2012-10-04 18:25:44
Autor: JoteR
RBM HTC Wildfire S
"dizel" napisał:

Ale piszesz o RBM HTC Wildfire S czy o HTC Wildfire S, który
w podanym abonamencie kosztuje ponad 3 stówy? ;->

Może lepiej zainteresuj się RBM One widzę że też jest za złotówkę.
Inna nazwa tego telefonu to Zte Blade.

Aby na pewno? Bo parametry techniczne podane przez Play
niezbyt pasują do ZTE Blade (rozdzielczość aparatu, liczba kolorów).

JoteR

Data: 2012-10-04 22:01:24
Autor: dizel
RBM HTC Wildfire S
On Thu, 4 Oct 2012 18:25:44 +0200, "JoteR" <joter@pf.pl> wrote:

"dizel" napisał:

Aby na pewno? Bo parametry techniczne podane przez Play
niezbyt pasują do ZTE Blade (rozdzielczość aparatu, liczba kolorów).

Bo to wersja robiona dla Play/Redbull, taki sam jest w play jak i w
redbullmobile tylko play nie bardzo sam wie co sprzedaje.
Rozdzielczość rzeczywiście 65000 czyli gorzej niż wildfire s ale
aparat jest na pewno 5mpx chociaż szczerze mówiąc nie jest on
rewelacyjny ale ujdzie.
Na tej stronie na samym dole jest napisane że aparat ma 5mpx
http://www.play.pl/pl/telefony/Telefony_upsell/  Po wejściu w
specyfikacje jest wpisane 3,2mpx ale to błąd play bo tel ma 5mpx, to
samo było z aukcją na grouponie.
Tu jest poprawnie w specyfikacji:
http://www.redbullmobile.pl/handy-detail/rbm-one-szczegoly/
Ale czy play czy redbull mobile to jest ten sam telefon

Pozdrawiam

Data: 2012-10-04 19:07:54
Autor: DoQ
RBM HTC Wildfire S
W dniu 03-10-2012 23:17, JoteR pisze:
Ale piszesz o RBM HTC Wildfire S czy o HTC Wildfire S, który w podanym
abonamencie kosztuje ponad 3 stówy? ;->

To może jednak lepiej kupić nowy tel. "z drugiej ręki" i odbić sobie na abonamencie jakoś?:)

--
Pozdr.

Data: 2012-10-04 21:47:29
Autor: JoteR
RBM HTC Wildfire S
"DoQ" napisał:

Ale piszesz o RBM HTC Wildfire S czy o HTC Wildfire S,
który w podanym abonamencie kosztuje ponad 3 stówy? ;->

To może jednak lepiej kupić nowy tel. "z drugiej ręki"

Ale po co? Dlaczego mam wydawać kilkaset zł na podejrzanej konduity złom, skoro mogę zaspokoić kaprys córki za symboliczną złotówkę, a pieniądze przeznaczyć na jakąś rzeczywiście potrzebną rzecz?

i odbić sobie na abonamencie jakoś?:)

Ale że niby co? Żeby zaoszczędzić te 15 zł. miesięcznie? I co za tę oszałamiającą kwotę kupię? Nawet na tego ZTE z Grupona nie starczy. Nie mówiąc o tym, że musiałbym zapłacić już, natychmiast. Dziękuję, nie chcę.
Więc co z tymi Wildfrajerami? Różnią się czymś, oprócz ceny?
I czym jest w rzeczywistości RBM One?

JoteR

Data: 2012-10-05 19:30:59
Autor: DoQ
RBM HTC Wildfire S
W dniu 04-10-2012 21:47, JoteR pisze:
[...]

To bierz sobie byle co, zaspokoisz pragnienie córki złotówką i nie zawracaj d....

--
Pozdr.

Data: 2012-10-06 00:07:52
Autor: JoteR
RBM HTC Wildfire S
"DoQ" napisał:

To bierz sobie byle co, zaspokoisz pragnienie córki złotówką
i nie zawracaj d....

Ach, czyli do wykoncypowania tak błyskotliwych postów używasz wyżej wymienionej części ciała? To widać i - co gorsza - czuć. Panu już dziękuję.

JoteR

Data: 2012-10-06 00:28:21
Autor: Pszemol
RBM HTC Wildfire S
"JoteR" <joter@pf.pl> wrote:
"DoQ" napisał:

[...]

Facynujace, nie? Zamiast olac watki ktore go nie interesuja to sie uzala ze
nie dostarczasz mu wystarczajaco duzo rozrywki i tylko tylek zawracasz :)

Data: 2012-10-06 10:46:35
Autor: DoQ
RBM HTC Wildfire S
W dniu 06-10-2012 02:28, Pszemol pisze:
Facynujace, nie? Zamiast olac watki ktore go nie interesuja to sie uzala ze
nie dostarczasz mu wystarczajaco duzo rozrywki i tylko tylek zawracasz :)

Pszemol, nie wydaje mi się żeby Joter chciał się z tobą stukać węgorzem - prawdopodobnie źle trafiłeś.

--
Pozdr.

Data: 2012-10-06 10:45:51
Autor: DoQ
RBM HTC Wildfire S
W dniu 06-10-2012 00:07, JoteR pisze:
Ach, czyli do wykoncypowania tak błyskotliwych postów używasz wyżej
wymienionej części ciała? To widać i - co gorsza - czuć. Panu już dziękuję.

Nie chcesz wydać więcej niż 1PLN na telefon dla córki, nie masz żadnego wyboru w odpowiadającej ci taryfie, z tego co piszesz ogólnie zwisa ci co to będzie za słuchawka (ma sprostać podstawowym potrzebom) może po prostu szarpnij się na te 1PLN i go kup? Poza tym jeśli ja używam dupy do pisania to ty najwyraźniej do myślenia.

--
Pozdr.

Data: 2012-10-07 22:21:12
Autor: Rabbit McCroolick
RBM HTC Wildfire S

Użytkownik "JoteR" <joter@pf.pl> napisał w wiadomości news:506b2897$0$1309$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Dla mnie też wymiary są opytmalne. Nie wiem skąd te info o słabym LCD? Od osób, które powtarzają zasłyszane opinie, czy były jakieś inne wersje WFS? W moim WFS kąty widzenia są rewelacyjne. Pikselozy nie widać. Automtyczne podświetlanie ekranu może psuć wrażenia, bo czujnik jest nadwrażliwy - warto ustawić ręcznie jasność ekranu. Obudowa z odpryskującym lakierem? A który inny low - end ma metalową obudowę? Bierzesz WFS w ręce i wiesz, że masz do czynienia z solidnie wykonanym sprzętem a nie chińską tandetą (a raczej Made in People's Republic of China). Mój zaliczył wiele upadków, ale działa bez zastrzeżeń. Niby Blade lepszy? Modów ma wiele, ale czy córka będzie się w to bawić? Użyteczność WFS podnosi Sense, którego nie znajdziesz poza HTC. Największa wada tego telefonu to faktycznie mała ilość pamięci ROM na aplikacje (dodatkowo zjadana przez Sense), ale jeśli nie będzie instalować byle czego to można wytrzymać. Telefonik działa zasadniczo płynnie, robi w dziennym świetle naprawdę niezłe fotki (w nocy to tragedia), dioda LED przydaje się bardzo jako latarka. Dla mnie największe jego zalety to kompktowe rozmiary i solidne wykonanie. Główne wady to mało ROM i dość słaba standarowa bateria.

RBM HTC Wildfire S