RBM HTC Wildfire S

Data: 2012-10-07 22:21:12
Autor: Rabbit McCroolick
RBM HTC Wildfire S

Użytkownik "JoteR" <joter@pf.pl> napisał w wiadomości news:506b2897$0$1309$65785112news.neostrada.pl...
Co z tym telefonem jest nie tak?
http://www.play.pl/pl/telefony/rbmwildfires/
Jak dla mnie ma niemal idealne wymiary i wszystkie potrzebne funkcje, no ale ja mało wymagający jezdem. Tyle, że telefon i tak prawdopodobnie trafi do rąk córki (która jęczy o Androida), więc wziąłbym go może na przedłużenie cyrografu w Play za te złotówkie. Zatem - co z nim nie tak, skoro teoretycznie gorsze aparaty są droższe w tej samej taryfie (Replay All Inclusive MAX 45)?

JoteR

Dla mnie też wymiary są opytmalne. Nie wiem skąd te info o słabym LCD? Od osób, które powtarzają zasłyszane opinie, czy były jakieś inne wersje WFS? W moim WFS kąty widzenia są rewelacyjne. Pikselozy nie widać. Automtyczne podświetlanie ekranu może psuć wrażenia, bo czujnik jest nadwrażliwy - warto ustawić ręcznie jasność ekranu. Obudowa z odpryskującym lakierem? A który inny low - end ma metalową obudowę? Bierzesz WFS w ręce i wiesz, że masz do czynienia z solidnie wykonanym sprzętem a nie chińską tandetą (a raczej Made in People's Republic of China). Mój zaliczył wiele upadków, ale działa bez zastrzeżeń. Niby Blade lepszy? Modów ma wiele, ale czy córka będzie się w to bawić? Użyteczność WFS podnosi Sense, którego nie znajdziesz poza HTC. Największa wada tego telefonu to faktycznie mała ilość pamięci ROM na aplikacje (dodatkowo zjadana przez Sense), ale jeśli nie będzie instalować byle czego to można wytrzymać. Telefonik działa zasadniczo płynnie, robi w dziennym świetle naprawdę niezłe fotki (w nocy to tragedia), dioda LED przydaje się bardzo jako latarka. Dla mnie największe jego zalety to kompktowe rozmiary i solidne wykonanie. Główne wady to mało ROM i dość słaba standarowa bateria.

RBM HTC Wildfire S