RBM (Play) wazelina [X-post warning]

Data: 2015-05-31 10:29:45
Autor: Devilson
RBM (Play) wazelina [X-post warning]
Za 30 PLN bez umowy 100GB, wystarczy mieć aktywne konto.

Data: 2015-05-31 10:31:32
Autor: Devilson

[URL=http://www.speedtest.pl/][IMG]http://www.speedtest.pl/test/109685153[/IMG][/URL]

Data: 2015-05-31 08:42:56
Autor: Pszemol
"Devilson" <devilson@hellboy.net> wrote in message news:556ac6e4$0$27513$65785112news.neostrada.pl...
[...]

RBM to RedBull Mobile? Jaki to ma zasięg w Krakowie?

Data: 2015-05-31 17:11:05
Autor: Devilson
W dniu 2015-05-31 o 15:42, Pszemol pisze:
[...]

  Nie wiem przyjacielu, a chciaĹ‚bym wiedzieć , bo sam pochodzÄ™ z grodu Kraka. Dane jakie podaĹ‚em, sÄ… z okolic GdaĹ„ska.

Data: 2015-06-01 12:35:11
Autor: masti
Devilson wrote:

[...]

  Nie wiem przyjacielu, a chciałbym wiedzieć , bo sam pochodzę z grodu Kraka. Dane jakie podałem, s± z okolic Gdańska.

RBM to marka Playa.

--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysoko¶ci? -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett

Data: 2015-06-03 17:08:09
Autor: Pszemol
"masti" <gone@to.hell> wrote in message news:mkhjhv$fvc$1dont-email.me...
RBM to RedBull Mobile? Jaki to ma zasięg w Krakowie?

  Nie wiem przyjacielu, a chciałbym wiedzieć , bo sam pochodzę z grodu
Kraka. Dane jakie podałem, s± z okolic Gdańska.

RBM to marka Playa.

A Play nie ma własnych anten, więc dalej nie wiemy jaki zasięg ma RBM.

Data: 2015-06-03 22:23:59
Autor: masti
Pszemol wrote:

[...]

mówisz, że UKE jest Ľle poinformowane i te punkciki to s± wymy¶lone?
<http://beta.btsearch.pl/?dataSource=ukelocations&network=26006&standards=gsm%2Cumts%2Ccdma%2Clte&bands=900%2C1800%2C2100%2C800%2C420%2C450%2C850%2C2600&center=52.2468%2C20.99562&zoom=11>

Data: 2015-06-03 19:47:50
Autor: Pszemol
"masti" <gone@to.hell> wrote in message news:mknupv$skn$1dont-email.me...
RBM to marka Playa.

A Play nie ma własnych anten, więc dalej nie wiemy jaki zasięg ma RBM.

mówisz, że UKE jest Ľle poinformowane i te punkciki to s± wymy¶lone?

Widzę, że mam nieaktualne informacje...
Od kiedy to Play przestał być tylko wirtualnym operatorem?

Data: 2015-06-04 09:04:28
Autor: P.B.
Dnia Wed, 3 Jun 2015 19:47:50 -0500, Pszemol napisał(a):

Widzę, że mam nieaktualne informacje...
Od kiedy to Play przestał być tylko wirtualnym operatorem?

Od pierwszego dnia rozpoczęcia działalno¶ci. Jedyne co odróżniało Play od
pozostałej trójki, to że miał z nimi umowy i abonenci Play korzystaj± do
dzi¶ z dobrodziejstw roamingu wewnętrznego.

--
Pozdrawiam,
Przemek

Data: 2015-06-04 06:08:54
Autor: Pszemol
"P.B." <pbernat@wp.pl> wrote in message news:9npw83csvrfh$.kohxeskmy8xi.dlg40tude.net...
[...]

To ciekawe, bo ile razy do Polski przyjeżdzałem to mi mówiono
że to operator wirtualny, że nie ma swoich anten tylko sprzedaje
usługę, jak amerykański Cricket i wiele innych tego typu firm.

Data: 2015-06-04 20:05:28
Autor: Devilson
W dniu 2015-06-04 o 13:08, Pszemol pisze:

To ciekawe, bo ile razy do Polski przyjeżdzałem to mi mówiono
że to operator wirtualny, że nie ma swoich anten tylko sprzedaje
usługę, jak amerykański Cricket i wiele innych tego typu firm.

Nie jeste¶ na bież±co. Onegdaj, Play miał pokrycie własn± sieci± wokół większych miast, resztę obsługiwał Plus. Nie posiłkuję się wiedz± z gugla, nie pamiętam dokładnie kiedy to się zmieniło, potem doszedł Orange i Era. Teraz chyba Orange jest "forbidden".

Data: 2015-06-04 19:28:04
Autor: masti
Devilson wrote:

[...]

nie jest. zmienili tylko preferowany roaming na t-mobile

Data: 2015-06-04 21:53:38
Autor: Devilson
W dniu 2015-06-04 o 21:28, masti pisze:
Devilson wrote:

[...]

Może w "genuine Playu" tak jest, w RBM Orange jest forbidden. W Virgin zreszt± też, przynajmniej w GDA.
Link -> http://zapodaj.net/b511f3ab0ec67.jpg.html

Data: 2015-06-04 22:09:31
Autor: dizel
On Thu, 4 Jun 2015 19:28:04 +0000 (UTC), masti <gone@to.hell> wrote:

nie jest. zmienili tylko preferowany roaming na t-mobile

Preferowany to T ale za to zablokowano możliwo¶ć logowania do Orange,
można odblokować po kontakcie z bok.

Pozdrawiam

Data: 2015-06-05 12:13:57
Autor: J.F.
Dnia Thu, 4 Jun 2015 06:08:54 -0500, Pszemol napisał(a):
[...]

Moze zle zapamietales, a moze z takimi ludzmi rozmawiales.

Z tym, ze na poczatku to Play istotnie mial malo wlasnych stacji, wiec
moglo sie tak wydawac.

J.

Data: 2015-06-06 21:17:18
Autor: ALEX Alpha MR
RBM (Play) wazelina [X-post warning]
W dniu 2015-06-05 o 12:13, J.F. pisze:

WidzÄ™, ĹĽe mam nieaktualne informacje...
Od kiedy to Play przestał być tylko wirtualnym operatorem?

Od pierwszego dnia rozpoczęcia działalności. Jedyne co odróżniało Play od
pozostałej trójki, to że miał z nimi umowy i abonenci Play korzystają do
dziś z dobrodziejstw roamingu wewnętrznego.

To ciekawe, bo ile razy do Polski przyjeżdzałem to mi mówiono
ĹĽe to operator wirtualny, ĹĽe nie ma swoich anten tylko sprzedaje
usługę, jak amerykański Cricket i wiele innych tego typu firm.

Moze zle zapamietales, a moze z takimi ludzmi rozmawiales.

Na grupie o własnych nadajnikach Play, w kontekcie PO i POnK, to są już od dobrych czterech lat. Jak nie więcej.

Z tym, ze na poczatku to Play istotnie mial malo wlasnych stacji, wiec
moglo sie tak wydawac.

A jakiś inny operator miał na początku dużo?

--
ALEX Alpha MR
Pd Cusimą Cesarska Marynarka Japońska zatopiła nie tylko flotę rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy :-D

Data: 2015-06-06 22:27:48
Autor: J.F.
Dnia Sat, 06 Jun 2015 21:17:18 +0200, ALEX Alpha MR napisał(a):
W dniu 2015-06-05 o 12:13, J.F. pisze:
Z tym, ze na poczatku to Play istotnie mial malo wlasnych stacji, wiec
moglo sie tak wydawac.

A jaki¶ inny operator miał na pocz±tku dużo?

Wtedy nie bylo wyboru. Ani wirtualnych :-)

Paradoksalnie, to play niby ma najlepszy zasieg - dzieki roamingowi.
Ale jak widac - nie zawsze to dziala.

J.

Data: 2015-06-06 23:13:55
Autor: ALEX Alpha MR
W dniu 2015-06-06 o 22:27, J.F. pisze:

Z tym, ze na poczatku to Play istotnie mial malo wlasnych stacji, wiec
moglo sie tak wydawac.

A jakiś inny operator miał na początku dużo?

Wtedy nie bylo wyboru. Ani wirtualnych :-)

Obecnie można sprawdzić w byle wikipedii kto jest mno a kto mvno. Ale, jak widać, i to bywa zbyt trudne ;-)

Paradoksalnie, to play niby ma najlepszy zasieg - dzieki roamingowi.
Ale jak widac - nie zawsze to dziala.

Jestem w Play od samego poczÄ…tku i nie narzekam.

Data: 2015-06-04 19:26:11
Autor: re
RBM (Play) wazelina [X-post warning]

Użytkownik "Pszemol"

[...]

-- -
VM nie ma, Play ma. RBM to chyba marka Play, nawet w regulaminach s± odwołania do ichnich taryf.

Data: 2015-06-04 22:13:11
Autor: dizel
RBM (Play) wazelina [X-post warning]
On Thu, 4 Jun 2015 19:26:11 +0200, "re" <re@re.invalid> wrote:

Użytkownik "Pszemol"

[...]

Że co nie ma?
A to to ¶ciema:
http://www.blogplay.pl/2015/04/fioletowe-lte-play-juz-75-populacji-polski/
Je¶li chodzi o Lte play dorównał praktycznie Plusowi, tyle że
wystarczy sobie przeliczyć ile plus jest na rynku, a ile play.
Tak wiem na razie w PL lte to tylko net no ale gadanie że play nie ma
swoich nadajników to głupota.
Do rozmów głosowych też posiadaj± swoje nadajniki, reszta idzie w
roamingu krajowym.

Pozdrawiam

Data: 2015-06-05 12:21:05
Autor: J.F.
Dnia Thu, 04 Jun 2015 22:13:11 +0200, dizel napisał(a):
[...]

Odkad jezdze z yanosikiem w Play, to ten czesto zglasza problemy z
lacznoscia. W Plusie sie to nie zdarzalo ...

J.

Data: 2015-06-05 23:07:29
Autor: ToMasz
RBM (Play) wazelina [X-post warning]
Odkad jezdze z yanosikiem w Play, to ten czesto zglasza problemy z
lacznoscia. W Plusie sie to nie zdarzalo ...

J.

sk±d Wy się pourywali¶cie? Play cały czas korzysta z 4 sieci. RMB także. W istocie jest problem z Orange, bo trzeba napisać po zalogowaniu do play24 aby odblokowali, albo zatelefonować i poprosić. Na wczasach na odblokowania Orange na numerze swojej żony potrzebowali 90 minut, choć miało to trwać do 24 godzin.
Internetowe zarz±dzanie numerami RMB odbywa się przez play 24. moja rodzina jest w play, więc po jednym loginie i ha¶le mam dostęp do numerów firmowych, prywatnych i tych z RMB.
Telefony domy¶lnie nie korzystaj± z roamingu wewnętrznego. więc je¶li kto¶ w play niema zasięgu, to musi zezwolić na roaming. I znowu trafiaj± się szczególne przypadki. je¶li kto¶ jest na granicy zasięgu play, to telefon będzie tkwił w sieci play, mimo ze może się przeł±czyć na lepszy zasięg - ale innej sieci. samsung s4 - tak robi.... więc ma problemy z zasięgiem. natomiast samsung e1200(najtańszy telefon na rynku, klawiatura ekran i koniec) - wybiera zawsze najsliniejszy nadajnik z dowolnej sieci - zawsze ma zasięg. Tak więc samsunga s4, trzeba było na stałe przeł±czyć do tmobile - i po problemie.
Tani internet z RMB jest tylko z nadajników playa. je¶li niema nadajników playa - internet bęzie, ale nie tani. Zasięg nadajników playa - trzeba sprawdzać samemu, bo mapki kłami±

ToMasz

Data: 2015-06-06 08:44:47
Autor: J.F.
Dnia Fri, 05 Jun 2015 23:07:29 +0200, ToMasz napisał(a):
Odkad jezdze z yanosikiem w Play, to ten czesto zglasza problemy z
lacznoscia. W Plusie sie to nie zdarzalo ...

sk±d Wy się pourywali¶cie?

Znikad, wsadzamy karte i jedziemy..

Play cały czas korzysta z 4 sieci. RMB także. W istocie jest problem z Orange, bo trzeba napisać po zalogowaniu do play24 aby odblokowali, albo zatelefonować i poprosić.

No dobra, zostaja trzy sieci, powinno dzialac ...

Telefony domy¶lnie nie korzystaj± z roamingu wewnętrznego. więc je¶li kto¶ w play niema zasięgu, to musi zezwolić na roaming.

O widzisz, i to musze sprawdzic.
Da sie tak ustawic, zeby w kraju byl wlaczony, a za granica wylaczony?

I znowu trafiaj± się szczególne przypadki. je¶li kto¶ jest na granicy zasięgu play, to telefon będzie tkwił w sieci play, mimo ze może się przeł±czyć na lepszy zasięg - ale innej sieci. samsung s4 - tak robi....

A to wlasnie S4. Byc moze sprawa w LTE - polaczyl sie, to nie chce
opuszczac.

[...]

No, jest to rozwiazanie, ale co wtedy z szybkoscia LTE w miescie ?
Bo koszta jak rozumiem wysokie ?:

Tani internet z RMB jest tylko z nadajników playa. je¶li niema nadajników playa - internet bęzie, ale nie tani. Zasięg nadajników playa - trzeba sprawdzać samemu, bo mapki kłami±

No, ja akurat mam abo w play.

J.

Data: 2015-06-06 10:27:32
Autor: masti
J.F. wrote:

[...]

zależy od wersji androida ale genealnie tak. osobno wł±czasz krajowy i
zagraniczny

Data: 2015-06-06 17:07:40
Autor: ToMasz
RBM (Play) wazelina [X-post warning]

No, jest to rozwiazanie, ale co wtedy z szybkoscia LTE w miescie ?
Bo koszta jak rozumiem wysokie ?:

nie. tak nie zadziała. przeł±czać sieci mozesz jak chesz, lte będziesz miał w abo playowym wg cennika. ale _RMB tani interet_ serwuje tylko z nadajników Playa, a nie z grupy roamingu wewnętrznego.
ToMasz

Data: 2015-05-31 16:13:30
Autor: Uncle Pete
On 2015-05-31 10:29, Devilson wrote:
Za 30 PLN bez umowy 100GB, wystarczy mieć aktywne konto.

Red Bull Mobile? Na ich stronie widzę tylko zapierające dech w piersiach "3 GB do wykorzystania przez 30 dni" za 20 zł.

Data: 2015-05-31 22:53:57
Autor: re
RBM (Play) wazelina [X-post warning]

UĹĽytkownik "Uncle Pete"

Za 30 PLN bez umowy 100GB, wystarczy mieć aktywne konto.

Red Bull Mobile? Na ich stronie widzÄ™ tylko zapierajÄ…ce dech w piersiach
"3 GB do wykorzystania przez 30 dni" za 20 zł.
-- -
Darmowy Internet LTE na 30 dni

Data: 2015-05-31 16:44:39
Autor: ToMasz
W dniu 31.05.2015 o 10:29, Devilson pisze:
Za 30 PLN bez umowy 100GB, wystarczy mieć aktywne konto.
tak, wiemy. kto chciał - skorzystał.
Wady:
Tylko w zasięgu LTE playa. jeśli modem przełączy się na g3, leci transfer płatny. Tak więc trzeba mieć modem który da się okiełznać. Tak więc na starcie trzeba trochę zabulić.
JEśli zasięg jest taki sobie, internet też działa tak sobie. żeby wyciągnąć więcej niż 10 mega, trzeba mieć idealny zasięg LTE (i wifi jeśli to modem/router wifi). Rekordowe transfery bywają w środku nocy albo w przed południem. mnie wychodziło maksymalnie 46mega rano, i połowa z tego wieczorem.

ToMasz

Data: 2015-05-31 17:19:00
Autor: Devilson
W dniu 2015-05-31 o 16:44, ToMasz pisze:
[...]
  Modem ZTE MF 823
  Tak
więc na starcie trzeba trochę zabulić.
  Modem za stĂłwÄ™ plus wysyĹ‚ka

Data: 2015-05-31 22:47:17
Autor: dizel
RBM (Play) wazelina [X-post warning]
On Sun, 31 May 2015 17:19:00 +0200, Devilson <devilson@hellboy.net>
wrote:

 Modem ZTE MF 823
 Modem za stówę plus wysyłka

Z tym modemem to życzę zdrowia, szczę¶cia i słodyczy. Akurat w nim nie
da się wybrać ręcznie częstotliwo¶ci na jakich ma to działać. A raczej
przy tej promocji jest to jak najbardziej wskazane jak kto¶ wyżej
pisał żeby sobie na stałe ustawić tylko zasięg lte.
Zreszt± ten modem to hilink, nie mam do takich zaufania.
Lepiej dołożyć do jakiego¶ Huawei.

Pozdrawiam

Data: 2015-05-31 23:41:31
Autor: ToMasz
wrote:

[...]

a ja mam huaweia i też się okazał hlink. Ma to jednak plusy dodatnie i plusy ujemne. (taki żart).
Je¶li kto¶ potrzebuje 100giga, to raczej do domu, jako stacjonarny. Je¶li więc podł±czymy go do pcta, to.... top net info da radę utrzymywać tylko LTE, ale nie w h-linku. ( o ile nie pomyliłem nazw, ale liczy się istota problemu). Dalej, będziemy mieli internet tylko w jednym PC!. (ewentualnie w drugim, o ile pierwszy działa) S± routery, które maj± usb i obsługuj± modemy, ale znowu te bez hlink, i nie zawsze router daje tyle mocy na 5V żeby to stabilnie działało. No i tu trzeba kupić router i modem. Ja się wycwaniłem i kupiłem mifi, czyli taki router+modem+bateria. niestety, zasięg wifi takiego wynalazku jest znikomy. niema szans aby w zasięgu był komp, komórki i kamery. Zreszt± owa technologia gsm-lte nie udostępnia adresów IP w taki sposób aby dało się "dobić" z zewn±trz do kamer.... więc można to olać.
Nie piszę tego aby się z kim¶ kłócić, albo odradzać. Sam korzystam,
bo oferta jest fajna, ale dupy nie urywa i może się z nienacka skończyć. Oferta istnieje od ponad roku, więc nie wiem po co j± TERAZ anonsować, chyba że Devilson ma nadmiar kart sim z RMB do opchnięcia na alledrogo. O ile się nie mylę tmobile daje 70giga + tablet za 39zł. to też może być fajna alternatywa domowego internetu
ToMasz

Data: 2015-06-01 05:14:17
Autor: Devilson
W dniu 2015-05-31 o 23:41, ToMasz pisze:

O ile się nie mylę tmobile daje 70giga + tablet za 39zł. to też może być
fajna alternatywa domowego internetu
ToMasz

Nie chcę żadnych abonamentów, umów na 24 miesi±ce itp.

Data: 2015-06-01 05:58:09
Autor: Liwiusz
RBM (Play) wazelina [X-post warning]
W dniu 2015-05-31 o 23:41, ToMasz pisze:
Są routery, które mają usb i obsługują modemy, ale znowu te bez hlink, i
nie zawsze router daje tyle mocy na 5V żeby to stabilnie działało.

Wymyślasz problemy. Mam rutera działającego z modemem hilink i śmiga
doskonale.

--
Liwiusz

Data: 2015-06-01 07:53:43
Autor: A. Filip
Modem GSM/LTE - stabilna praca po USB [Was: RBM (Play) wazelina [X-post warning]
Liwiusz <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl> pisze:
[...]

A jakÄ… masz dĹ‚ugość kabla USB?  Standardowy krĂłtki czy modem wetkniÄ™ty wprost?
Jaką masz moc sygnału GSM/LTE? [.../dobra/wyśmienita]

--
A. Filip
Skoro jest tak dobrze, to dlaczego jest tak Ĺşle?  (PrzysĹ‚owie polskie)

Data: 2015-06-01 09:50:21
Autor: Liwiusz
W dniu 2015-06-01 o 07:53, A. Filip pisze:
[...]

Nie mam wcale, bo po co?

Jaką masz moc sygnału GSM/LTE? [.../dobra/wyśmienita]

Raczej tak, bo to DC :)
Ale korzystam tylko z LTE.

--
Liwiusz

Data: 2015-06-01 12:41:45
Autor: A. Filip
[...]

Widać nie masz kłopotów z ekranowaniem (betonu zbrojonego) :-)

--
A. Filip
Na pustyniÄ™ nie trzeba przynosić piasku.  (PrzysĹ‚owie arabskie)

Data: 2015-06-01 09:00:37
Autor: ToMasz
RBM (Play) wazelina [X-post warning]
W dniu 01.06.2015 o 05:58, Liwiusz pisze:
 Mam rutera dziaĹ‚ajÄ…cego z modemem hilink i Ĺ›miga
doskonale.

i jeśli można go "zablokować" na g4, to napisz proszę jaki modem i router - też go będę miał.
ToMasz

Data: 2015-06-01 09:48:13
Autor: Liwiusz
W dniu 2015-06-01 o 09:00, ToMasz pisze:
[...]

MoĹĽna.
Ruter Dlink DWR-116
modem Huawei e3272

--
Liwiusz

Data: 2015-06-01 07:28:06
Autor: dddddddd
RBM (Play) wazelina [X-post warning]
W dniu 2015-05-31 o 23:41, ToMasz pisze:
O ile się nie mylę tmobile daje 70giga + tablet za 39zł. to też może być
fajna alternatywa domowego internetu

według ich strony 70GB/70zł z tabletk± 7"  - chyba że Ľle szukam?

Łukasz

Data: 2015-06-01 09:22:15
Autor: dizel
RBM (Play) wazelina [X-post warning]
On Sun, 31 May 2015 23:41:31 +0200, ToMasz <tomasz@poczta.fm.com.pl>
wrote:

a ja mam huaweia i też się okazał hlink. Ma to jednak plusy dodatnie i plusy ujemne. (taki żart).

Żle się wyraziłem, oczywi¶cie modemy s± w wersji hilink i zwykłej.
Chodziło mi o zakup jakiego¶ Huawei bez hilink oczywi¶cie, choć czasem
bywa to trudne bo na przykład czasem po pudełku nie można rozpoznać
czy to hilink czy zwykły. Jedyny sposób to podpięcie pod kompa, ale
wiadomo można to zrobić dopiero po zakupie, a pytanie o to czy to
hilink czy nie może przerastać osoby pracuj±ce w salonie.

Pozdrawiam

Data: 2015-06-01 18:31:41
Autor: ToMasz
wrote:

[...]

Jakie -  z Twojego punktu widzenia- s± wady hilinka?

ToMasz

Data: 2015-06-02 16:21:35
Autor: dizel
RBM (Play) wazelina [X-post warning]
On Mon, 01 Jun 2015 18:31:41 +0200, ToMasz <tomasz@poczta.fm.com.pl>
wrote:

Jakie -  z Twojego punktu widzenia- sÄ… wady hilinka?

Nie chcę się rozpisywać, już tu na grupach o tym pisałem z tego co
pamiętam, tekst nie mój ale się z nim zgadzam:
http://jdtech.pl/2013/10/huawei-e3131s-2-tradycyjny-czy-hilink.html
Przewiń do nagłówka: Jak naprawdę działa HiLink – szczegóły techniczne

Pozdrawiam

Data: 2015-06-06 20:03:27
Autor: Jakub Danecki
dizel wrote:
> [...]
http://jdtech.pl/2013/10/huawei-e3131s-2-tradycyjny-czy-hilink.html
Przewiń do nagłówka: Jak naprawdę działa HiLink – szczegóły techniczne

MĂłj tekst, to siÄ™ wtrÄ…cÄ™ :)
W przypadku E3372 niektóre wady stały się zaletami i czas na
aktualizację tego wpisu - dzięki za przypomnienie.
1. Przyu słabszych routerach to, że modem jest HiLink zwiększa wydajność
całego zestawu. Mniej obciąża czasem procesor komputera.
2. Nie ma już problemów z wydajnością - E3131 to było, w E3372 procesor
juĹĽ jest znacznie mocniejszy.

Jakub

Data: 2015-06-01 20:34:44
Autor: Devilson
wrote:

  Modem ZTE MF 823
  Modem za stówę plus wysyłka

Z tym modemem to życzę zdrowia, szczę¶cia i słodyczy.

Tak jest na razie, czyli jakie¶ 2 miesi±ce.

  Akurat w nim nie
da się wybrać ręcznie częstotliwo¶ci na jakich ma to działać.

Akurat się mylisz:
Link 1 -> http://zapodaj.net/c0710a4c62fed.jpg.html
Link 2 -> http://zapodaj.net/52f5f6bb88e03.jpg.html

  A raczej
przy tej promocji jest to jak najbardziej wskazane jak kto¶ wyżej
pisał żeby sobie na stałe ustawić tylko zasięg lte.

I ja tak mam.

Zreszt± ten modem to hilink, nie mam do takich zaufania.
Lepiej dołożyć do jakiego¶ Huawei.

  Wiesz, kiedy nie ma pewno¶ci, że jest zasięg LTE, to kupuje się co¶ tańszego żeby sprawdzić.
Planuję kupić jaki¶ ruter 4G.

Data: 2015-06-01 22:35:35
Autor: ToMasz
RBM (Play) wazelina [X-post warning]

Planuję kupić jaki¶ ruter 4G.

huawei e5776 ma możliwo¶ć zablokowania na 4g, ale jak wspominałem, te typy maj± mizerny zasięg wifi. nie żartuje. dla niego 1 metr to optymalna odległo¶ć 5m granica zasięgu. oczywi¶cie mówię o działaniu, transferze umożliwiaj±cym stabilne ogl±danie youtuba, albo telewizji internetowej, a nie o tym czy s± "kreski" na wskaĽniku siły sygnału. zte mf60 (nie maj±cy lte) ma takie samo dupiate wifi

ToMasz

Data: 2015-06-02 16:17:14
Autor: dizel
RBM (Play) wazelina [X-post warning]

wrote:

[...]

Ok przepraszam, moja wina, co prawda tego modemu nie miałem ale sam
się tym tematem interesowałem nie dawno i wła¶nie pisali wszyscy że to
hilink i takiej opcji tam nie ma. Z drugiej strony też może być tak że na przykładzie play, ciężko
odróżnić czy to hilink czy nie hlink, kupuj±c w salonie,  bo często
ten sam model kupiony w play, jeden będzie hilnk, a komu innemu trafi
się normalny.
I weĽ tu człowieku b±dż m±dry.
Choć w sumie nie o hilink tu chodzi ale o możliwo¶ć wyboru ręcznego
pasma.

Pozdrawiam

Data: 2015-06-02 16:59:23
Autor: Devilson
W dniu 2015-06-02 o 16:17, dizel pisze:

I weĽ tu człowieku b±dż m±dry.
Choć w sumie nie o hilink tu chodzi ale o możliwo¶ć wyboru ręcznego
pasma.

Pozdrawiam

A tam, walić to. Ważne, że chodzi ja trzeba :)

Data: 2015-05-31 17:20:50
Autor: Devilson
RBM (Play) wazelina [X-post warning]
W dniu 2015-05-31 o 16:44, ToMasz pisze:

Wady:
Tylko w zasięgu LTE playa. jeśli modem przełączy się na g3, leci
transfer płatny.

W ustawieniach modemu można wyłączyć g3. Albo będzie LTE, albo nic ;P

Data: 2015-05-31 18:13:19
Autor: Devilson
RBM (Play) wazelina [X-post warning]
W dniu 2015-05-31 o 16:44, ToMasz pisze:

tak, wiemy. kto chciał - skorzystał.

Nadal można skorzystać.

Data: 2015-06-02 17:02:56
Autor: Devilson
[...]

  Kurde, teĹĽ miaĹ‚em obawy, ale wszystko dobrze siÄ™ skoĹ„czyĹ‚o, bo to byĹ‚a trochÄ™ loteria, bo jeszcze niedawno w mojej okolicy LTE byĹ‚o tylko na zewnÄ…trz (Play).

Data: 2015-06-02 21:03:13
Autor: ToMasz
W dniu 02.06.2015 o 17:02, Devilson pisze:
[...]

trochę loteria, bo jeszcze niedawno w mojej okolicy LTE było tylko na
zewnÄ…trz (Play).
HA! ja według mapy jestem na granicy zasięgu LTE w plaju i (dajmy na to) zasięg mam od strony wschodniej, czyli antenę kierunkową wystawiłbym na wschód. Włączyłem lte w telefonie i okazało się że mam zasięg 100%, z nadajnika który widzę z okna, oddalony jest o 300 metrów, ale na.... zachód!
Bajzel tam majÄ… i tyle

ToMasz

Data: 2015-05-31 17:47:25
Autor: sunwick
RBM (Play) wazelina [X-post warning]
te 30 trzeba doladowywac co miesiac by bylo to aktywne?
czy ta kasa bedzie na inne potrzeby czy pojdzie na caly pakiet 100GB?

Data: 2015-05-31 18:15:07
Autor: Devilson
W dniu 2015-05-31 o 17:47, sunwick pisze:
te 30 trzeba doladowywac co miesiac by bylo to aktywne?
czy ta kasa bedzie na inne potrzeby czy pojdzie na caly pakiet 100GB?

Żeby było LTE musi być cały czas na koncie minimum 30 zł. Wysłałem smsa premium na zalukaj, balans spadł poniżej 30 zł i LTE znikł. Jednak jak doładowałem zaraz powrócił.

Data: 2015-06-01 05:57:15
Autor: Liwiusz
W dniu 2015-05-31 o 18:15, Devilson pisze:
[...]

To jakiś błąd. I z regulaminu, i z mojej praktyki wynika, że 30zł musi
być w momencie aktywacji, ja po aktywowaniu zaraz wydaję doładowanie na
chomika, a przez miesiÄ…c mam net.

--
Liwiusz

Data: 2015-06-06 20:05:03
Autor: Jakub Danecki
Devilson wrote:
Za 30 PLN bez umowy 100GB, wystarczy mieć aktywne konto.

Znamy, uĹĽywamy od dawna:
http://jdtech.pl/2014/03/alternatywy-dla-aero2-darmowe-lte-w-play-i-redbullmobile.html
Odpowiednik w Play Online na Kartę wyłączyli, w RBM na razie zostało.
Uwaga - nie działa w taryfie RBM Energy na Kartę.

Jakub

RBM (Play) wazelina [X-post warning]