RBM (Play) wazelina [X-post warning]

Data: 2015-05-31 10:31:32
Autor: Devilson
RBM (Play) wazelina [X-post warning]
W dniu 2015-05-31 o 10:29, Devilson pisze:
Za 30 PLN bez umowy 100GB, wystarczy mieć aktywne konto.

[URL=http://www.speedtest.pl/][IMG]http://www.speedtest.pl/test/109685153[/IMG][/URL]

Data: 2015-05-31 08:42:56
Autor: Pszemol
"Devilson" <devilson@hellboy.net> wrote in message news:556ac6e4$0$27513$65785112news.neostrada.pl...
[...]

RBM to RedBull Mobile? Jaki to ma zasięg w Krakowie?

Data: 2015-05-31 17:11:05
Autor: Devilson
W dniu 2015-05-31 o 15:42, Pszemol pisze:
[...]

  Nie wiem przyjacielu, a chciałbym wiedzieć , bo sam pochodzę z grodu Kraka. Dane jakie podałem, są z okolic Gdańska.

Data: 2015-06-01 12:35:11
Autor: masti
Devilson wrote:

[...]

RBM to marka Playa.

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2015-06-03 17:08:09
Autor: Pszemol
"masti" <gone@to.hell> wrote in message news:mkhjhv$fvc$1dont-email.me...
RBM to RedBull Mobile? Jaki to ma zasięg w Krakowie?

  Nie wiem przyjacielu, a chciałbym wiedzieć , bo sam pochodzę z grodu
Kraka. Dane jakie podałem, są z okolic Gdańska.

RBM to marka Playa.

A Play nie ma własnych anten, więc dalej nie wiemy jaki zasięg ma RBM.

Data: 2015-06-03 22:23:59
Autor: masti
Pszemol wrote:

[...]

mówisz, że UKE jest źle poinformowane i te punkciki to są wymyślone?
<http://beta.btsearch.pl/?dataSource=ukelocations&network=26006&standards=gsm%2Cumts%2Ccdma%2Clte&bands=900%2C1800%2C2100%2C800%2C420%2C450%2C850%2C2600&center=52.2468%2C20.99562&zoom=11>

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2015-06-03 19:47:50
Autor: Pszemol
"masti" <gone@to.hell> wrote in message news:mknupv$skn$1dont-email.me...
RBM to marka Playa.

A Play nie ma własnych anten, więc dalej nie wiemy jaki zasięg ma RBM.

mówisz, że UKE jest źle poinformowane i te punkciki to są wymyślone?

Widzę, że mam nieaktualne informacje...
Od kiedy to Play przestał być tylko wirtualnym operatorem?

Data: 2015-06-04 09:04:28
Autor: P.B.
Dnia Wed, 3 Jun 2015 19:47:50 -0500, Pszemol napisał(a):

Widzę, że mam nieaktualne informacje...
Od kiedy to Play przestał być tylko wirtualnym operatorem?

Od pierwszego dnia rozpoczęcia działalności. Jedyne co odróżniało Play od
pozostałej trójki, to że miał z nimi umowy i abonenci Play korzystają do
dziś z dobrodziejstw roamingu wewnętrznego.

--
Pozdrawiam,
Przemek

Data: 2015-06-04 06:08:54
Autor: Pszemol
"P.B." <pbernat@wp.pl> wrote in message news:9npw83csvrfh$.kohxeskmy8xi.dlg40tude.net...
[...]

To ciekawe, bo ile razy do Polski przyjeżdzałem to mi mówiono
że to operator wirtualny, że nie ma swoich anten tylko sprzedaje
usługę, jak amerykański Cricket i wiele innych tego typu firm.

Data: 2015-06-04 20:05:28
Autor: Devilson
W dniu 2015-06-04 o 13:08, Pszemol pisze:

To ciekawe, bo ile razy do Polski przyjeżdzałem to mi mówiono
że to operator wirtualny, że nie ma swoich anten tylko sprzedaje
usługę, jak amerykański Cricket i wiele innych tego typu firm.

Nie jesteś na bieżąco. Onegdaj, Play miał pokrycie własną siecią wokół większych miast, resztę obsługiwał Plus. Nie posiłkuję się wiedzą z gugla, nie pamiętam dokładnie kiedy to się zmieniło, potem doszedł Orange i Era. Teraz chyba Orange jest "forbidden".

Data: 2015-06-04 19:28:04
Autor: masti
Devilson wrote:

[...]

nie jest. zmienili tylko preferowany roaming na t-mobile

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2015-06-04 21:53:38
Autor: Devilson
W dniu 2015-06-04 o 21:28, masti pisze:
Devilson wrote:

[...]

Może w "genuine Playu" tak jest, w RBM Orange jest forbidden. W Virgin zresztą też, przynajmniej w GDA.
Link -> http://zapodaj.net/b511f3ab0ec67.jpg.html

Data: 2015-06-04 22:09:31
Autor: dizel
On Thu, 4 Jun 2015 19:28:04 +0000 (UTC), masti <gone@to.hell> wrote:

nie jest. zmienili tylko preferowany roaming na t-mobile

Preferowany to T ale za to zablokowano możliwość logowania do Orange,
można odblokować po kontakcie z bok.

Pozdrawiam

Data: 2015-06-05 12:13:57
Autor: J.F.
Dnia Thu, 4 Jun 2015 06:08:54 -0500, Pszemol napisał(a):
[...]

Moze zle zapamietales, a moze z takimi ludzmi rozmawiales.

Z tym, ze na poczatku to Play istotnie mial malo wlasnych stacji, wiec
moglo sie tak wydawac.

J.

Data: 2015-06-06 21:17:18
Autor: ALEX Alpha MR
W dniu 2015-06-05 o 12:13, J.F. pisze:

[...]

Ĺźe to operator wirtualny, Ĺźe nie ma swoich anten tylko sprzedaje
usługę, jak amerykański Cricket i wiele innych tego typu firm.

Moze zle zapamietales, a moze z takimi ludzmi rozmawiales.

Na grupie o własnych nadajnikach Play, w kontekcie PO i POnK, to są już od dobrych czterech lat. Jak nie więcej.

Z tym, ze na poczatku to Play istotnie mial malo wlasnych stacji, wiec
moglo sie tak wydawac.

A jakiś inny operator miał na początku dużo?

--
ALEX Alpha MR
Pd Cusimą Cesarska Marynarka Japońska zatopiła nie tylko flotę rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy :-D

Data: 2015-06-06 22:27:48
Autor: J.F.
Dnia Sat, 06 Jun 2015 21:17:18 +0200, ALEX Alpha MR napisał(a):
W dniu 2015-06-05 o 12:13, J.F. pisze:
Z tym, ze na poczatku to Play istotnie mial malo wlasnych stacji, wiec
moglo sie tak wydawac.

A jakiś inny operator miał na początku dużo?

Wtedy nie bylo wyboru. Ani wirtualnych :-)

Paradoksalnie, to play niby ma najlepszy zasieg - dzieki roamingowi.
Ale jak widac - nie zawsze to dziala.

J.

Data: 2015-06-06 23:13:55
Autor: ALEX Alpha MR
W dniu 2015-06-06 o 22:27, J.F. pisze:

Z tym, ze na poczatku to Play istotnie mial malo wlasnych stacji, wiec
moglo sie tak wydawac.

A jakiś inny operator miał na początku dużo?

Wtedy nie bylo wyboru. Ani wirtualnych :-)

Obecnie można sprawdzić w byle wikipedii kto jest mno a kto mvno. Ale, jak widać, i to bywa zbyt trudne ;-)

Paradoksalnie, to play niby ma najlepszy zasieg - dzieki roamingowi.
Ale jak widac - nie zawsze to dziala.

Jestem w Play od samego początku i nie narzekam.

Data: 2015-06-04 19:26:11
Autor: re
RBM (Play) wazelina [X-post warning]

Użytkownik "Pszemol"

[...]

-- -
VM nie ma, Play ma. RBM to chyba marka Play, nawet w regulaminach są odwołania do ichnich taryf.

Data: 2015-06-04 22:13:11
Autor: dizel
RBM (Play) wazelina [X-post warning]
On Thu, 4 Jun 2015 19:26:11 +0200, "re" <re@re.invalid> wrote:

Użytkownik "Pszemol"

[...]

Że co nie ma?
A to to ściema:
http://www.blogplay.pl/2015/04/fioletowe-lte-play-juz-75-populacji-polski/
Jeśli chodzi o Lte play dorównał praktycznie Plusowi, tyle że
wystarczy sobie przeliczyć ile plus jest na rynku, a ile play.
Tak wiem na razie w PL lte to tylko net no ale gadanie że play nie ma
swoich nadajników to głupota.
Do rozmów głosowych też posiadają swoje nadajniki, reszta idzie w
roamingu krajowym.

Pozdrawiam

Data: 2015-06-05 12:21:05
Autor: J.F.
Dnia Thu, 04 Jun 2015 22:13:11 +0200, dizel napisał(a):
[...]

Odkad jezdze z yanosikiem w Play, to ten czesto zglasza problemy z
lacznoscia. W Plusie sie to nie zdarzalo ...

J.

Data: 2015-06-05 23:07:29
Autor: ToMasz
RBM (Play) wazelina [X-post warning]
Odkad jezdze z yanosikiem w Play, to ten czesto zglasza problemy z
lacznoscia. W Plusie sie to nie zdarzalo ...

J.

skąd Wy się pourywaliście? Play cały czas korzysta z 4 sieci. RMB także. W istocie jest problem z Orange, bo trzeba napisać po zalogowaniu do play24 aby odblokowali, albo zatelefonować i poprosić. Na wczasach na odblokowania Orange na numerze swojej żony potrzebowali 90 minut, choć miało to trwać do 24 godzin.
Internetowe zarządzanie numerami RMB odbywa się przez play 24. moja rodzina jest w play, więc po jednym loginie i haśle mam dostęp do numerów firmowych, prywatnych i tych z RMB.
Telefony domyślnie nie korzystają z roamingu wewnętrznego. więc jeśli ktoś w play niema zasięgu, to musi zezwolić na roaming. I znowu trafiają się szczególne przypadki. jeśli ktoś jest na granicy zasięgu play, to telefon będzie tkwił w sieci play, mimo ze może się przełączyć na lepszy zasięg - ale innej sieci. samsung s4 - tak robi.... więc ma problemy z zasięgiem. natomiast samsung e1200(najtańszy telefon na rynku, klawiatura ekran i koniec) - wybiera zawsze najsliniejszy nadajnik z dowolnej sieci - zawsze ma zasięg. Tak więc samsunga s4, trzeba było na stałe przełączyć do tmobile - i po problemie.
Tani internet z RMB jest tylko z nadajników playa. jeśli niema nadajników playa - internet bęzie, ale nie tani. Zasięg nadajników playa - trzeba sprawdzać samemu, bo mapki kłamią

ToMasz

Data: 2015-06-06 08:44:47
Autor: J.F.
Dnia Fri, 05 Jun 2015 23:07:29 +0200, ToMasz napisał(a):
Odkad jezdze z yanosikiem w Play, to ten czesto zglasza problemy z
lacznoscia. W Plusie sie to nie zdarzalo ...

skąd Wy się pourywaliście?

Znikad, wsadzamy karte i jedziemy..

Play cały czas korzysta z 4 sieci. RMB także. W istocie jest problem z Orange, bo trzeba napisać po zalogowaniu do play24 aby odblokowali, albo zatelefonować i poprosić.

No dobra, zostaja trzy sieci, powinno dzialac ...

Telefony domyślnie nie korzystają z roamingu wewnętrznego. więc jeśli ktoś w play niema zasięgu, to musi zezwolić na roaming.

O widzisz, i to musze sprawdzic.
Da sie tak ustawic, zeby w kraju byl wlaczony, a za granica wylaczony?

I znowu trafiają się szczególne przypadki. jeśli ktoś jest na granicy zasięgu play, to telefon będzie tkwił w sieci play, mimo ze może się przełączyć na lepszy zasięg - ale innej sieci. samsung s4 - tak robi....

A to wlasnie S4. Byc moze sprawa w LTE - polaczyl sie, to nie chce
opuszczac.

[...]

No, jest to rozwiazanie, ale co wtedy z szybkoscia LTE w miescie ?
Bo koszta jak rozumiem wysokie ?:

Tani internet z RMB jest tylko z nadajników playa. jeśli niema nadajników playa - internet bęzie, ale nie tani. Zasięg nadajników playa - trzeba sprawdzać samemu, bo mapki kłamią

No, ja akurat mam abo w play.

J.

Data: 2015-06-06 10:27:32
Autor: masti
J.F. wrote:

[...]

zależy od wersji androida ale genealnie tak. osobno włączasz krajowy i
zagraniczny

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2015-06-06 17:07:40
Autor: ToMasz
RBM (Play) wazelina [X-post warning]

No, jest to rozwiazanie, ale co wtedy z szybkoscia LTE w miescie ?
Bo koszta jak rozumiem wysokie ?:

nie. tak nie zadziała. przełączać sieci mozesz jak chesz, lte będziesz miał w abo playowym wg cennika. ale _RMB tani interet_ serwuje tylko z nadajników Playa, a nie z grupy roamingu wewnętrznego.
ToMasz

RBM (Play) wazelina [X-post warning]