RC

Data: 2011-08-27 21:09:13
Autor: tomek
RC

rc

a dlaczego milibyśmy Ciebie traktować na serio???

czy może jestes....?

http://www.digart.pl/zoom/239407/3d.html

--
tomek sz
www.water.fr.pl

//pomijąc literówki, post pisałem  lewą ręką ostatnim palcem z lewej strony (wiem to trudne - wizualizacja), prawą miałem zajętą - nie powiem czym............ ale TY rc na bank WIESZ

Takie rewelacje warto podpisywać imieniem i nazwiskiem.
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

To oczywiste, dlatego Ciebie nie traktuje serio znakomita większość osób.

pozdrawiam rc

Data: 2011-08-27 19:39:25
Autor:
Fajnych masz kumpli Włodek, jaki mądry i kulturalny, gratuluję.
tomek <water.1974@o2.pl> napisał(a):

> [...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Tak łatwo Ci przychodzi pisać konkretne imiona i nazwiska, może w końcu przestniesz się wstydzić swojego? - czy to dla Ciebie... zbyt wiele?

czy rc = remote control?

Miałem okazję poznać Włodka Kołacza nurkująć na Trześniaku, dopowiem tylko, że to człowiek z którym się rozmawia po raz pierwszy,  ale jakby się znało już dobre kilka lat.

pozdrawiam Cie mimo wszystko Panie RC

tomek szankowski

http://www.water.fr.pl

//i jeszcze z mojej strony: "masz prawo do bycia chujowym"

Poznałem Włodka Kołacza na konferencji PTMHiTN w 2005r w Sopocie, żarliśmy ptasie mleczko. Jestem znany z imienia i nazwiska, też z kilku wynalazków. Dzięki którym mam wejścia w miejsca nie osiągalne dla innych nurkujących.
http://www.rebreathers.pl/forum/viewtopic.php?t=128
To że zachowujesz się jak gówniarz, wystawia doskonałą cenzurkę Tobie i Włodkowi.
Jesteś z jego grupy docelowej ?

pozdrawiam rc
ps ciekawe co zrobi Włodek, schowa się w milczenie czy nie ?

Data: 2011-08-27 22:07:59
Autor: tomek
Fajnych masz kumpli Włodek, jaki mądry i kulturalny, gratuluję.
pisząc
nie oczekiwałem ani też nie łudziłem się ...... że tym razem będzie inaczej

//dno już przyklepałeś, pójdziesz dalej?

pozdrawiam

tomek szankowski

www.water.fr.pl

Data: 2011-08-27 22:44:39
Autor: tomek
RC
rc

"Zasady edycji tekstu", jak mogłeś przoczyć?

nie robimy spacji, (...) w tym temacie TEŻ występuje pewien porządek, którego jak widze, ktoś Ciebie nie nauczył, podobnie jak dobrego wychowania.

Jesteś z jego grupy docelowej ?

tomek.sz
--
water.fr.pl

Data: 2011-08-28 06:36:56
Autor:
RC
tomek <water.1974@o2.pl> napisał(a):
"Zasady edycji tekstu", jak mogłeś przoczyć?

Posługujesz się ortografią "koliny" i podobną logiką.

pozdrawiam rc

Data: 2011-08-30 19:40:19
Autor: tomek
RC

Użytkownik <demolant@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:j3cnm8$3qi$1inews.gazeta.pl...

Posługujesz się ortografią "koliny" i podobną logiką.

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

przykro mi  "rc", ale nie znam żadnego Pana Koliny, czy to Ktoś wyjątkowy dla Ciebie?,  Ktoś?... za kim podążasz....?!

//czy, nie zauważyłeś w tym swoim rozpasaniu na tej grupie że, snujesz (nie)PRZECIĘTNE  teorie spiskowe do każdego postu, z którego pózniej wywlekasz coś o czym jak myślę - tak naprawdę nie masz zielonego pojęcia?... /...wiesz te Nagłówki, Adresy IP... Precyzyjne lokalizatory, TP - itd, itp?

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

nie bardzo też 'rozumiem' co masz do zarzucenia mojej ortografii, //prosiłbym o wytłumaczenie - bo jak "rozumiesz" - niezbyt dobrze się z tym czuję? - aaa, noo tak! -  skąd masz o tym wiedzieć skoro się nie znamy rc

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

nie przeszkadza to tobie jak widać, nazywać mnie gówniarzem, rada na przyszłość: uważaj bo nie doceniasz siły słów:
- "słowa raz powiedziane krążą przez świat - nigdy nie giną" - UWAŻAJ: wrócą do ciebie, prędzej czy pózniej

//a Włodka Kołacza poznałem - bo nurkowałem na Trześniowskim i dzięki Jego uprzejmości mieliśmy fresh air (chyba nie powiesz, że facet musiał wyjść  z domu wieczorem, żeby  nabić nam dwie butle x15 ... dla kasy!!!), przy okazji BICIA BUTLI dostaliśmy  lokalizację na ten czołg,
http://www.water.fr.pl/zdjecia_2004/zdjecia_2004_9.html

co ty rc dajesz tej grupie? grupie pl.rec.nurkowanie  którą czytam od 12 lat???

tomek szankowski
--
http://www.water.fr.pl

-
Mój adres

"IP Information - 79.184.241.254

Host name: adkh254.neoplus.adsl.tpnet.pl

Country: Poland

Country Code: PL

Region: 34

City: Golina

Latitude: 51.9167

Longitude: 17.4832"

To nie jest precyzyjny lokalizator, są dużo dużo dokładniejsze.
Zasoby TP to bardzo dokładna lokalizacja.

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Data: 2011-08-30 19:04:16
Autor:
RC
tomek <water.1974@o2.pl> napisał(a):
przykro mi  "rc", ale nie znam żadnego Pana Koliny, czy to Ktoś wyjątkowy dla Ciebie?,  Ktoś?... za kim podążasz....?!

Jak przejrzysz kilka postów Włodka to będziesz wiedział kto/co to jest.

[...]

Nie orientujesz co to jest stałe IP.

[...]

Wiemy że nie wnosisz nic merytorycznego link który tobie podałem był za trudny do uruchomienia, przeczytanie mocno ponad możliwości, dlatego bardzo dobrze że pokazujesz jaką grupą docelową legitymuje się Włodek.

pozdrawiam rc

Data: 2011-08-30 21:19:12
Autor: tomek
RC

[...]

MY? to jest Ciebie kilku?, bo ja bez żadnych testerów, stałych IP i specjalistów od, ... odnoszę wrażenie - wiem na pewno, że rozmawiam z jedną osobą, która mieni się na tej grupie jako ry cy, czyli TY

tomek .sz
www.water.fr.pl

--
coś jeszcze?

podać adres?
ulicę?
pesel?

//strasznie jesteś na tym punkcie wrażliwy :) wybacz za tę drobną emotoikonkę, to nie naigrywanie się! - ja po prostu lubię ludzi,,,, a TY?

Data: 2011-08-30 21:39:06
Autor: tomek
RC

Nie orientujesz co to jest stałe IP.

powinno być: NIE ORIENTUJESZ SIĘ CO TO JEST STAŁE IP

//odpowiadam:doskonale WIEM

- rc zas powinien odstawić to co teraz pije, bo pić kolego...też trzeba umieć

pozdrawiam

pomimo wszystko

--
tomek szankowski

-
www.water.fr.pl

Data: 2011-08-30 20:39:25
Autor: tomek
RC: Jestem znany z imienia i nazwiska, też z kilku wynalazków. Dzięki którym mam
?? wejścia w miejsca nie osiągalne dla innych nurkujących ??

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

ps "ciekawe co zrobi rc, schowa się w milczenie czy nie ?"

where is  to beautiful "place" to po angielsku //nie myl gry słów z ortografią rc

--
tomek szankowski

www.water.fr.pl

Data: 2011-08-30 19:09:12
RC: Jestem znany z imienia i nazwiska, też z kilku wynalazków. Dzięki którym mam
tomek <water.1974@o2.pl> napisał(a):
?? wejścia w miejsca nie osiągalne dla innych nurkujących ??

Zatrudne dla Ciebie, mam narysować ?

ps "ciekawe co zrobi rc, schowa się w milczenie czy nie ?"

where is  to beautiful "place" to po angielsku //nie myl gry słów z ortografią rc

Włodek schował się, co mnie martwi, wyżej gościa oceniałem.
Jeśli jesteś tak oblatany w języku angielskim to przetłumacz Włodziowi historię Interspiro, link zamieściłem. Zwłaszcza o butlach kompozytowych, to od kiedy grasują w 300 at możesz odpouścić.

pozdrawiam rc

Data: 2011-08-30 21:28:24
Autor: tomek
RC: Jestem znany z imienia i nazwiska, też z kilku wynalazków. Dzięki którym mam
tomek <water.1974@o2.pl> napisał(a):

?? wejścia w miejsca nie osiągalne dla innych nurkujących ??

Zatrudne dla Ciebie, mam narysować ?

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

poproszę, wiesz głupek ze mnie.....

narysuj obrazkowo, bo słownie haczysz o wszystko
i tak naprawdę jesteś "mam narysować"

//jak mawiają jak jest coś do wszystkiego ..........  to jest ........ do niczego

-- -
/wybacz mi mój dobry humor-choć nie po drodze mi dziś z nim :)

tomek sz

www.water.fr.pl

Data: 2011-08-30 19:56:05
> [...]
tomek <water.1974@o2.pl> napisał(a):
tomek <water.1974@o2.pl> napisał(a):

> ?? wejścia w miejsca nie osiągalne dla innych nurkujących ??

Naprawdę wiem że się nie poniżyłeś w ocenie, sięgnij do linku który Tobie wskazałem tam są zdjęcia to takie proste formy przekazu, rysunek może być za trudny.

pozdrawiam rc

Data: 2011-08-30 22:10:11
Autor: tomek
RC: Jestem znany z imienia i nazwiska, też z kilku wynalazków. Dzięki którym mam
hmmm

coż
,
poza
,
moim
,
linkiem
,
do

rc

http://www.digart.pl/zoom/239407/3d.html

O jakim: do mnie linku piszesz?

chyba nie o tym: zresztą bardzo konstruktywnym: demolant@gazeta.SKASUJ-TO.pl

-- Ciebie czy Gazetę?

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
tomek.sz

water.fr.pl

Data: 2011-08-30 22:02:33
Autor: tomek
[...]

A TY na KOniec rc co ty wniosłeś na tą grupę?

wymień choć jedną rzecz, poza kłotnią, zwadą i Tobą.....

którą TU WNIOSŁEŚ

--
tomek szankowski

Data: 2011-08-30 23:08:56
Autor: Włodek
RC: Jestem znany z imienia i nazwiska, też z kilku wynalazków. Dzięki którym mam
Drogi Rysiu ponownie proszę nie wycieraj sobie swojej gęby moim nazwiskiem.

Data: 2011-08-31 06:29:03
Włodek <div100@poczta.onet.pl> napisał(a):
Drogi Rysiu ponownie proszę nie wycieraj sobie swojej gęby moim nazwiskiem.

Włodziu ten człowiek jest Twoim obrońcą, dodatkowo imię to coś innego niż Kołacz nazwisko, imię Włodzimierz. Nie myl imienia z nazwiskiem to podstawy języka polskiego.
Dodatkowo nie masz klasy żeby właściwie zareagować.

Zdeklasowałeś się, wielka szkoda.

pozdrawiam rc

Data: 2011-08-31 16:51:12
Autor: Włodek

Użytkownik <demolant@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:j3kkbf$8kf$1@inews.gazeta.pl...
[...]

Hahahahahaha Uśmiałem się jak norka. Ty, dyslektyk robiący notorycznie błędy i chwalący się tym na prawo i lewo, że tak robisz i już,  mnie usiłujesz poprawiać za słówka nazwy mojej czyli imienia i nazwiska! Masz nielada tupet erystyczny.
Masz kompleksy jakieś czy jak jest z tym u Ciebie?

Klasę miał bym gdybym dał Ci w pysk za te ciągłe obrażanie mojej osoby?
Prawdę mówiąc to innego wyjścia z klasą nie widzę w obecnej sytuacji.

Tyle że znam stare przysłowie "rusz gówno a będzie śmierdzieć"

Pisałem że nie mam zamiaru z Tobą dyskutować bo nie znasz się dogłębnie (teoria+praktyka) na niczym o czym ostatnio pisałem co udowodniłem albo wyliczeniami albo eksperymentami. Może tylko na liczeniu deco na białej karteczce się znasz. Ale tego ja już nie jestem w stanie sprawdzić bo się nie znam na takim liczeniu. Za to znam się na praktycznym stosowaniu określonych sposobów kalkulacji sposobu wypływania. Zatem nie mamy wspólnego języka więc radzę Ci racz zejść z mojej osoby.

Data: 2011-08-31 19:24:29
[...]

Ewidentnie się wyperniczyłeś, czymś innym jest Włoedk. Czym innym nazwisko właściciela imienia Włodek.

Masz kompleksy jakieś czy jak jest z tym u Ciebie?

Włodziu argument ad personam, świadczy o Tobie, zresztą niezbyt dobrze.

Klasę miał bym gdybym dał Ci w pysk za te ciągłe obrażanie mojej osoby?
Prawdę mówiąc to innego wyjścia z klasą nie widzę w obecnej sytuacji.

Klasę Włodziu to byś miał gdybyś odciął się od Trolla. Nie nasz klasy.
Jak anonim plączący się w rozumieniu słowa pisanego "zaczął jechać na Ciebie", to napisałem to co jest prawdą. Jesteś dobrym instruktorem. To że się w jakimś wąskim zagadnieniu spieramy się, jest ono jedynie wycinkiem. To właściwa forma.
Wiem że to mocno ponad sposób dyskutowania który możesz uprawiać.
Jak zupełny prostak, podpisałeś się pod postem innego anonima.
Tu zagrały Twoje kompleksy, dlatego sam się deklasowałeś.

Tyle że znam stare przysłowie "rusz gówno a będzie śmierdzieć"

Dlatego Włodziu pokazujesz Siebie z tej właściwej strony, niech wszyscy się dowiedzą jak pięknie pachniesz, jak się mylisz, w wąskim zagadnieniu.

Pisałem że nie mam zamiaru z Tobą dyskutować bo nie znasz się dogłębnie (teoria+praktyka) na niczym o czym ostatnio pisałem co udowodniłem albo wyliczeniami albo eksperymentami.

Włodziu do tego potrzebna jest komora, z odpowiednim osprzętem. Masz takie zaplecze ? Musiał bym zbudować, to wymaga czasu. Dodatkowo mów o sprawach na których się znasz, kiedykolwiek opracowywałeś wyniki pomiarów ?  Gałach ma wiedzę o wpływie sztywności neoprenu na własności cieplne, nawet nie zauważasz tych elementów.

Zatem nie mamy wspólnego języka więc radzę Ci racz zejść z mojej osoby.

Wybieraj właściwe formy komunikacji, wspominałem już Tobie że takim poziomem przekazu to możesz porozumiewać się z pupilem ?

Użyj zaklęcia "Proszę ....". Tylko pamiętaj to działa na zasadach wzajemności.

pozdrawiam rc

Data: 2011-09-03 06:55:12
Autor: Demolant
  <demolant.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a):
> Miałem okazję poznać Włodka Kołacza nurkująć na Trześniaku, dopowiem tylko,
A kogo to durniu obchodzi? Bylo cos w watku o Wlodku? Watek jest: jak przepedzic stad zakompleksionego glupka trolla Czarneckiego. Spieprzaj trollu!

Data: 2011-09-03 14:06:16
Autor:
Fajnych masz kumpli Włodek, jaki mądry i kulturalny, gratuluję.
 Demolant <czarnecki_ryszard.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):
  <demolant.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a): > > Miałem okazję poznać Włodka Kołacza nurkująć na Trześniaku, dopowiem
tylko,
 A kogo to durniu obchodzi? Bylo cos w watku o Wlodku? Watek jest: jak przepedzic stad zakompleksionego glupka trolla Czarneckiego. Spieprzaj
trollu!

Jak się podpisałeś ?
 Demolant <czarnecki_ryszard.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a): Przekaz skierowałeś dla Siebie.

Naprawdę kapitalnych masz Włodziu obrońców, kapitalna grupa docelowa.

pozdrawiam rc --

Data: 2011-09-03 06:52:21
Autor: Demolant
RC
tomek <water.1974@o2.pl> napisał(a):

rc

a dlaczego milibyśmy Ciebie traktować na serio???

Bo jest glupkiem. Zakompleksiony idiota odgrywajacy sie na calym swiecie. Co myslicie o stopce:
Czarnecki! Spieprzaj trollu!
Przyjmie sie taka? :))

Data: 2011-09-03 14:11:34
Autor:
RC
 Demolant <czarnecki_ryszard@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
tomek <water.1974@o2.pl> napisał(a): > > rc
Czarnecki! Spieprzaj trollu!
Przyjmie sie taka? :))

Re: RC
Autor: Demolant czarnecki_ryszard@gazeta.SKASUJ-TO.pl
Data: 03-09-2011, 08:52:21
+ pokaż cały nagłówek

Ostatnio trolle świrują. Pokażesz dziubasku jakikolwiek Twój tekst, merytorycznie ciekawy ?
Nie możesz, bo tylko w takiej formie bluzgającego gnojka istniejesz.
Podobnie jak reszta ostatnio pyskujących trolli obesrańców anonimów.

pozdrawiam rc

--

RC