RC

Data: 2012-01-09 17:15:47
Autor: tomek
RC
Remote Control,

tak tylko informacyjnie - gdybyś nie zauważył, gadasz już tylko sam ze sobą,

//nie wiem, naprawdę nie wiem, ale musisz mieć chyba jakąś diodę w mózgu, która - zamiast pracowac wkierunku przewodzenia jedzie w kierunku zaporowym

--
tomek.sz
http://www.water.fr.pl

Data: 2012-01-09 10:50:44
Autor: Raj
RC
Tomku zgadzam się z Tobą w 100%, pewnie chłop ma jakieś problemy z
sobą, zdarza się.
pozdrawiam
RAJ

Data: 2012-01-09 19:55:17
Autor:
RC
Raj <rajmix@wp.pl> napisał(a):
Tomku zgadzam si=EA z Tob=B1 w 100%, pewnie ch=B3op ma jakie=B6 problemy z
sob=B1, zdarza si=EA.
pozdrawiam
RAJ

To znowu wychodzicie na palantów.
Jak wieszam link do innego forum to mam informację o ilości odwiedzin.
Natomiast do rozmowy potrzebny jest rozmówca, akurat żaden z was nie jest na odpowiednim poziomie.
http://www.rebreathers.pl/forum/download.php?id=82
Który z was palantów wie jak to działa ?
Żaden.

pozdrawiam rc

Data: 2012-01-09 22:05:44
Autor: Marek
RC
W dniu 2012-01-09 20:55, demolant@gazeta.SKASUJ-TO.pl pisze:
Raj<rajmix@wp.pl>  napisał(a):

[...]

Skoro uważasz, że nikt tu nie jest na twoim poziomie to może byłbyś tak miły, przestał tu wszystkich obrażać i znalazł sobie godnych siebie interlokutorów gdzieś indziej.
Maro

Data: 2012-01-09 22:10:47
Autor: Pszemol
RC
Raj<rajmix@wp.pl>  napisał(a):

[...]

A jest jeszcze jakies polskie forum na którym go jeszcze nie znają?
NIe tak łatwo będzie mu takie znaleźć...

Data: 2012-01-10 07:57:20
Autor:
RC
Pszemol <Pszemol@PolBox.com> napisał(a):
A jest jeszcze jakies polskie forum na którym go jeszcze nie znają?
NIe tak łatwo będzie mu takie znaleźć...

Forum polskiego nie ma na którym o mnie nie słyszeli, for na które się nie zapisałem jest wiele.

Polecam FN moderatorzy czytają PW i edytują posty użytkowników, administrator edytuje stopkę użytkownika. Giną PW ze skrzynki. i masz selektywne blokowanie możliwości pisania w działach to demokracja na FN.
"Cyrk" Wojciecha Filipa miłe w zewnętrznym oglądzie forum, mocno cenzurowane po uważaniu. Jak jesteś głupek do kopania to trochę postów napiszesz a "Kjar" będzie się z Ciebie naśmiewał. Jak pokażesz że "Kjar" jest nie doinformowany lub wejdziesz w temat napisany dla godniejszych, to masz kłopoty na tamtym forum. Z moderatorami nie wolno polemizować nawet na PW, zakompleksieni i niedoinformowani.

Gorąco polecam (jaja)

pozdrawiam rc

Data: 2012-01-10 07:46:55
Autor:
RC
Marek <dharmax5@poczta.onet.pl> napisał(a):
Skoro uważasz, że nikt tu nie jest na twoim poziomie to może byłbyś tak miły, przestał tu wszystkich obrażać i znalazł sobie godnych siebie interlokutorów gdzieś indziej.
Maro

Możesz się zastanowić jak DCSC działa lub jak gówniarz się obrazić że to za trudne.

Wolisz forum głupek idź na FN, Chcesz "cenzurowany cyrk" masz forum Wojciecha Filipa. Tu jest wolna przestrzeń.

pozdrawiam rc

Data: 2012-01-10 00:01:14
Autor: Raj
RC
Nie wyciągasz wniosków z tego co ludzie piszą powyżej.
 Po prostu mają ciebie dosyć, jesteś tak tępy żeby to zrozumieć ?
Nie ma wątków bez twojej pyskówki.

Data: 2012-01-10 09:40:04
Autor:
RC
Raj <rajmix@wp.pl> napisał(a):
Nie wyci=B1gasz wniosk=F3w z tego co ludzie pisz=B1 powy=BFej.
 Po prostu maj=B1 ciebie dosy=E6, jeste=B6 tak t=EApy =BFeby to zrozumie=E6=
 ?
Nie ma w=B1tk=F3w bez twojej pysk=F3wki.

Ludzie, jacy ludzie ?

http://www.krab.agh.edu.pl/forum/viewtopic.php?t=2849
Pokaż jakiś twój udział w ciekawej dyskusji w którym masz wpływ na poziom.

Możesz się pokazać jedynie wśród takich ludzi jak Jacek Biernacki.

"
jacekplacek Wyświetl profil Więcej opcji 5 Lis 2010, 20:50 Zboj <zboj_...@mnc.dot.pl> napisał(a): - Ukryj cytowany tekst -
> A ja dziękuję za potwierdzenie mojego przekonania, że jesteś tępym > zarozumiałym kretynem nie potrafiącym zrozumieć najprostszego przekazu. > Gdzie > ty, baranie niemyty znalazłeś moim tekście, że zajmuję się akwizycją > czegokolwiek? Nawet nie powiem, żebyś mnie w dupe pocałował, bo nic nie > wskazuje na to, żebyś mył zęby. Życząc miłego pałowania, pozostajacy bez > szacunku, Jacek. Żyłka Ci nabrzmiała? Biznesik nie idzie, że tak gardłujesz? A czytać nie potrafisz - gdybyś nie pojechał chamsko i kloacznie po wątku,
którym się wypowiadałem pozytywnie o tym sprzęcie, a więc i pośrednio po mnie, nie poświęciłbym sekundy na Twoje ogłoszenie, bo mi frędzlem wisi. Ale, że jesteś gnojkiem nawalonym miłością do jedynie słusznych rozwiązań, to musiałeś wylać swoje sekciarskie żale po okolicy. A teraz płaczesz
udając
kretyna, który nie wie o co chodzi. I dalej plujesz pod wiatr.

Wali mnie, czy sprzedam ten gówniany automat, czy nie i nie o to chodziło. Chodziło o tępe wcinanie kilku kretynów w cudze wątki sprzedażowe - a wpisujesz się w to idealnie. Pizda z waści i tyle.
Mimo wszystko żal mi Ciebie.

..powiedziało gówno, czepiając się buta. --
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> www.gazeta.pl/usenet/"

"jacekplacek Wyświetl profil Więcej opcji 28 Lip 2010, 11:34 <demolant.WYT...@gazeta.pl> napisał(a):
Właśnie ilorazy ciśnień mają sens, bo ilości inertu rozpuszczone są proporcjonalne do ciśnień.

czarnecki, jesteś idiotą, jesteś kompletnym imbecylem. Miałem się tu nie odzywać, ale już nie wytrzymałem. Po cholerę zabierasz tu głos nie znając tak podstawowych rzeczy, jak "od czego zależy ilość rozpuszczonych w tkankach gazów". Facet, to są kompletne podstawy.
Wiesz zbyt długo uciekasz od odpowiedzi, żebym czekał dalej.

A kogo to głupku interesuje, na co ty czekasz lub nie czekasz. Bełkotaj dalej sam ze sobą na forum in_fora a tu się nie odzywaj. In_for ciebie podziwia, szanuje - tam jest właściwe dla ciebie miejsce.
Tak nie odpowiedzialnie wpisałeś zalecenie wyjścia z 1,6 ata w 0,4 ata że kurewstwem moralnym jest uciekanie od wskazania źródeł.

Gdzie głąbie wyczytałeś takie "zalecenie"? Jest metoda i na podstawie ogólnie dostępnych i ogólnie przyjętych modeli pokazane zakończenie dekompresji. Nie ma żadnych "zaleceń". Nigdzie nie widzę, żeby ktoś komuś cokolwiek "zalecał". Chcesz, to sobie nurkuj na wróżbach z kart - twoja sprawa, ale najpierw zacznij wogóle nurkować a nie tylko świecić zasranymi majtami. A przede wszystkim, skończ idioto zasrywać forum nurkowe swoimi psychozami na punkcie kilku ludzi, którzy jak większość mają cię za niezrównoważone gówno.
Masz zalecenie od którejkolwiek organizacji? nie MASZ. To spierdalaj z takim zaleceniem, do kubu morderców Marka Macnera.

Ktoś zamordował Marka Mecnera? Pierwsze słyszę. Naucz się pisać głąbie.
Pytałem o tabele dekompresyjne i rekompresyjne, czyli coś sprawdzonego i zalecanego także do terapii.

Pokaż mi tabele dekompresyjne i rekompresyjne dla RD Andrew Georgitsisa - nurkuje się na tym z powodzeniem. A metoda Pawła jest z tym zbieżna, często bardziej konserwatywna. Załaduj dowolny profil z NOF do dowolnego dekoplanera a potem pyskuj.
NIE masz nic, nawet sprawdzenia na własnej skórze. To kurewstwo pisać nie sprawdzone zalecenia dekompresyjne !

Jeszcze raz: gdzie ty psychopato widzisz zalecenia? I jakie nie sprawdzenie? Nurkowań w oparciu o NOF wykonano już kilka tysięcy w tym długie i głębokie. Najtrudniejsze z nich, najbardziej wymagające i zarazem obarczone największym ryzykiem wykonał sam autor - Paweł Poręba. Wiele nurkowań powtórzeniowych, wielokrotnie bezpośrednio po nich celowy duży wysiłek fizyczny. I co? I Nic, kompletnie nic, nawet śladu DCS 876 kategorii. To po prostu działa.
Problem ilorazu ciśnień dotyczy dekompresji tlenowej jaką zaleciłeś, też podawałem przykład dekompresji tlenowej. Więc stosujesz łajdactwo
dyskusyjne i
odpowiadasz na nie zadane pytanie. Stosujesz często taką taktykę, to klasyka "IANTD Żabierek" Nie posiadasz takiego zalecenia z ilorazem ciśnień 4, to osobiste
wydurnienie.
Nie miał takiego zalecenia Michał Brajta nurkując w Himalajach. Również była stosowana dekompresja tlenowa. Było to pod nadzorem DAN Polska i
specjalistów
z Gdyni.

Było to pod nadzorem? Jakim nadzorem? Na miejscu był lekarz, komora, badania dopplerem? Co ty bredzisz gościu. Opracowano sposób wyjścia, zapytano jak poszło.
Znasz ich, dlaczego boisz się weryfikacji tego zalecenia ? Podawałem osoby o kwalifikacjach medycyna lotnicza i nurkowa, też się boisz sprawdzić.

To twoi znajomi z psychitryka? Daruj sobie" Podobnie jak Jacek Biernacki nie znasz się na tym, dzięki materiałowi z forum Krab możesz się nauczyć jak rozwiązać, to co rozwala uczniów Pawła Poręby.

Ciekawe zadanie dla fachowcy od dekompresji (ilość osób które umieją to obliczyć oceniam na 5 w Polsce). Dekompresja helioksowa, na 70 m z czasem dennym 50 min. Żeby było ciekawiej nurkowanie na CCR, który trzyma stałe ppO2 1,4 do głębokości 6m, potem 90% tlenu w obiegu. Czas dojścia do pierwszego przystanku dekompresyjnego 7 min doliczony do czasu dennego. Model dekompresyjny 0,7(Moi-10)+10 i 0,6(deltaMi) wartości z ZH-L16 1990 dla helu. Żeby nie było tak prosto, nie możemy wykonywać przystanków dekompresyjnych w zakresie głębokości od 19m do 11m. Przerwy powietrzne nie wliczane w czas dekompresji. Po godzinnym pobycie na powierzchni lot samolotem na wysokości 3000m npm, podczas pobytu na powierzchni nie stosujemy oddychania tlenem. Przedstaw obliczenia głębokości i pierwszego przystanku, wartości przesyceń wynikające z modelu, obliczenia czasów na przystankach ze sprawdzeniem kontrolującej tkanki i obliczenia wszystkich 16 przedziałów tkankowych, do powierzchni. W czasie dokładnym, minuty i trzy miejsca po przecinku. pozdrawiam rc

Data: 2012-01-10 08:51:16
Autor: Raj
RC
Ty jesteś faktycznie kompletnym idiotą ponieważ nie rozumiesz języka
pisanego, popatrz na wpisy wyżej i spróbuj to zrozumieć co ludzie
piszą i myślą o tobie.

Data: 2012-01-10 19:05:45
Autor: jacekplacek
RC
Raj <rajmix@wp.pl> napisał(a):
Ty jeste=B6 faktycznie kompletnym idiot=B1 poniewa=BF nie rozumiesz j=EAzyk=
pisanego, popatrz na wpisy wy=BFej i spr=F3buj to zrozumie=E6 co ludzie
pisz=B1 i my=B6l=B1 o tobie.

Raj, to Ty czegoś nie rozumiesz: Czarnecki jest Trollem i cokolwiek napiszesz jest dla niego pożywką. Im bardziej kloaczną, tym lepiej kwitnie. Daj spokój, niech sobie tu popiskuje w samotności.

Data: 2012-01-10 20:01:36
Autor:
RC
 jacekplacek <jacekiala@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
[...]

Jacku Biernacki instruktorze TDI/SDI kłamiesz szkalujesz i straszysz prokuraturą.
Jesteś prymitywem i :
"
> [...]

Znasz ich, dlaczego boisz się weryfikacji tego zalecenia ? Podawałem osoby o kwalifikacjach medycyna lotnicza i nurkowa, też się boisz sprawdzić.

To twoi znajomi z psychitryka? Daruj sobie" Jak przeprosisz za skrajną chamówę i obliczysz przykład na którym wypiernicza się Paweł Poręba i jego kursanci, to możesz mieć mir.

Inaczej środowisko będzie się z Ciebie śmiało.

pozdrawiam rc

Data: 2012-01-10 19:56:18
Autor:
RC
Raj <rajmix@wp.pl> napisał(a):
Ty jeste=B6 faktycznie kompletnym idiot=B1 poniewa=BF nie rozumiesz j=EAzyk=
pisanego, popatrz na wpisy wy=BFej i spr=F3buj to zrozumie=E6 co ludzie
pisz=B1 i my=B6l=B1 o tobie.

Nie możesz zrozumieć że taki głupek jak Ty jest poniżej Poziomu osób których opinię mogę rozważać. Jesteś doskonałym kompanem Jacka Biernackiego.
Dokładnie takich palantów nacina na kasę Paweł Poręba.

pozdrawiam rc

--

RC