RCSCRAOPEN RCCRUAOPEN...

Data: 2009-03-01 22:04:59
Autor: Łukasz
RCSCRAOPEN RCCRUAOPEN...
Również to zauważyłem, nawet ostatni wzrost dolara przy względnie stałej cenie ropy nie spowodowal dużych wzrostów RCCRUAOPEN, a RCSCRAOPEN mimo wszystko w górę...

Przyjmując, że cena danego waloru nie może spaść bardziej niż 100% zastanawiałem się nawet czy kupno za połowę kapitału obu papierów nie byłoby dobrym zagraniem. Ropa powinna prędzej czy później iść ostro do góry powyżej 100%, gdyby tak nie było to jest zabezpieczenie w tym drugim papierze, ktory z kolei nie spadnie bardziej niż 100%.

RCSCRAOPEN RCCRUAOPEN...