RE5 - pytania

Data: 2009-11-08 15:32:10
Autor: alcd
RE5 - pytania
Dnia Sat, 7 Nov 2009 22:16:49 +0100, Dysiek napisał(a):

Mam kilka pytan co do RE5:

- czy skarby nalezy sprzedawac czy gromadzic?

Sprzedawac, kasa zawsze mile widziana.

- jak zmusic partnerke zeby wziela inna bron? nie chcialbym zabierac jej wszystkich dostepnych

Nie dawaj jej amunicji do broni, ktorej nie chcesz by uzywala. A jak jakas
znajdzie to szybko zabieraj bo zmarnuje caly magazynek na byle leszcza :]

- czy jak kupie kamizelke kuloodporna za 10 tysi to ona ulega zniszczeniu czy jest na stale?

Jest na stale.

W sumie to system ekwipunku w RE4 byl jak dla mnie sporo fajniejszy,
szczegolnie denerwujace jest, ze gdy grzebie sie w "plecaku" gra sie nie
zatrzymuje. No i pojemnosc mala :\

Data: 2009-11-08 15:54:03
Autor: Dysiek
RE5 - pytania

Sprzedawac, kasa zawsze mile widziana.

A co z klejnotami (diamenty, rubiny, etc.)? Da sie je jakos inaczej wykorzystac? Np. polaczyc z bronia czy cos w ten desen?

Pozdrawiam
Dysiek

Data: 2009-11-08 17:38:26
Autor: kiszony
RE5 - pytania
Dnia 2009-11-08 15:54, Dysiek napisał (a):
Sprzedawac, kasa zawsze mile widziana.

A co z klejnotami (diamenty, rubiny, etc.)? Da sie je jakos inaczej wykorzystac? Np. polaczyc z bronia czy cos w ten desen?

Nie da się. W "czwórce" można było fanty łączyć dzięki czemu miały większą wartość. RE5 jest, niestety, uproszczony względem poprzedniej części.
--
kiszony

Data: 2009-11-08 17:42:52
Autor: kiszony
RE5 - pytania
Dnia 2009-11-08 15:32, alcd napisał (a):

W sumie to system ekwipunku w RE4 byl jak dla mnie sporo fajniejszy,
szczegolnie denerwujace jest, ze gdy grzebie sie w "plecaku" gra sie nie
zatrzymuje. No i pojemnosc mala :\

W założeniu, za pewne, RE5 miał być bardziej dynamiczny - stąd ta zmiana. Mnie ten system też się nie podobał, ale poza tym gra miodna.

--
kiszony

Data: 2009-11-09 18:56:01
Autor: alcd
RE5 - pytania
Dnia Sun, 08 Nov 2009 17:42:52 +0100, kiszony napisał(a):

W sumie to system ekwipunku w RE4 byl jak dla mnie sporo fajniejszy,
szczegolnie denerwujace jest, ze gdy grzebie sie w "plecaku" gra sie nie
zatrzymuje. No i pojemnosc mala :\

W założeniu, za pewne, RE5 miał być bardziej dynamiczny - st±d ta zmiana. Mnie ten system też się nie podobał, ale poza tym gra miodna.

Ja bym jeszcze laske wywalil, wiecej z nia zamieszania niz to warte. W RE4
kiedy sie samemu biegalo to i klimacik byl lepszy, mozna bylo liczyc tylko
na siebie :>

Data: 2009-11-09 19:24:46
Autor: kiszony
RE5 - pytania
Dnia 2009-11-09 18:56, alcd napisał (a):
[...]

Właśnie w RE4 Ashley była strasznie wkurzająca. Tylko przeszkadzała. Drugi raz jak przechodziłem ubrałem ją w zbroję dzięki czemu nie musiałem się o nią martwić.

--
kiszony

Data: 2009-11-09 10:59:19
Autor: dziki
RE5 - pytania
Użytkownik "alcd" <alucard_SPAM@interia.pl> napisał w wiadomo¶ci news:krn8q1zuzp82$.4ovlj3g6u4cd.dlg40tude.net...

W sumie to system ekwipunku w RE4 byl jak dla mnie sporo fajniejszy,
szczegolnie denerwujace jest, ze gdy grzebie sie w "plecaku" gra sie nie
zatrzymuje. No i pojemnosc mala :\

jak gra sie sejwuje na checkpoincie to mozna z menu dac restart od tego checkpointu i wtedy przeniesc ekwipunek do magazynu i vice versa. Szkoda, ze wpadlem na to dopieru po pierwszym przejsciu gry ;)

pozdrawiam,
dziki.

Data: 2009-11-09 18:56:00
Autor: alcd
RE5 - pytania
Dnia Mon, 9 Nov 2009 10:59:19 +0100, dziki napisał(a):

[...]

Tak, wiem, ze mozna graty magazynowac ale czasem sie tyle nazbiera, ze
serce sie kraje jak cos trzeba wywalac. Nie lubie wywalac niczego w grze,
co znalazlem to moje :]

RE5 - pytania