RED chwalony na grupie

Data: 2010-11-14 01:07:45
Autor: Street Fighter
RED chwalony na grupie
Użytkownik Habeck Colibretto napisał:
Marniutki jest. Żarty i teksty jak z popłuczyn po Bondzie. Może za stary
jestem...

Wiem, wiem, wiem... autoironia i w ogóle.

Mnie sie niezbyt podobal. Lichy film, momntami smieszny. Ale ilez mozna - czy kazdy aktor na starosc musi krecic film, gdzie wystepuje w pozalsieboze roli i nasmiewa z tego?

To teraz czekam na arniego w jakiejs dziadowatej roli...

Data: 2010-11-14 01:43:59
Autor: Arek
RED chwalony na grupie
W dniu 2010-11-14 01:07, Street Fighter pisze:
Użytkownik Habeck Colibretto napisał:
[..]
To teraz czekam na arniego w jakiejs dziadowatej roli...

Przecież był w Niezwyciężonych.

Arek

--
http://www.arnoldbuzdygan.com

Data: 2010-11-27 19:21:10
Autor: Alicja
RED chwalony na grupie
Kiepski i jak dla mnie nudny film, również nie polecam...

--

RED chwalony na grupie