RED chwalony na grupie

Data: 2010-11-15 11:03:05
Autor: grzessiek
RED chwalony na grupie
W dniu 14.11.2010 00:32, Habeck Colibretto pisze:
A oglądanie jako komedii, pastiszu
urąga odrobinę zdrowemu rozsądkowi.

niby dlaczego? mysle, ze twoja ocena wynika wlasnie z tego, ze nie
zalapales odpowiedniej konwencji.

IMHO kawalek swietnego, rozrywkowego kina na najwyzszym poziomie. gdzies
pomiedzy "true lies" (akcja) a "5th element" (watek romansowy).

g.

Data: 2010-11-15 14:14:19
Autor: Habeck Colibretto
RED chwalony na grupie
Dnia 15.11.2010, o godzinie 11.03.05, na pl.rec.film, grzessiek napisał(a):

A oglądanie jako komedii, pastiszu
urąga odrobinę zdrowemu rozsądkowi.
niby dlaczego? mysle, ze twoja ocena wynika wlasnie z tego, ze nie
zalapales odpowiedniej konwencji.

Cholera... najwyraźniej.
Konwencja jest taka, że agenci leją się po mordach, rzucają na siebie meble
tak, że pokój jest cały w strzępach. A potem jedna agentka przywala
facetowi pod koniec filmu torebką i ten leży już nieprzytomny. Idealna
konwencja.

IMHO kawalek swietnego, rozrywkowego kina na najwyzszym poziomie. gdzies
pomiedzy "true lies" (akcja) a "5th element" (watek romansowy).

No proszę Cię! Gdzie Rzym, a gdzie Krym?!

--
Pozdrawiam,
*Habeck*

Data: 2010-11-15 21:57:50
Autor: Jo'Asia
RED chwalony na grupie
Habeck Colibretto wystukał:

[...]

"I remember Secret Service being thougher". Porównujesz bezimiennych
agentów z tym jednym, który jest w stanie dotrzymać kroku Frankowi i
spółce... (Poza tym torebka prawdopodobnie nie była taką sobie zwykłą
torebką ;))

Jo'Asia

--
 __.-=-.  -< Joanna Słupek >-- -- -- -- -- < http://goodreads.com/spriggana >-
  -- <()>  -< http://esensja.pl/ >-- -- -- -- -- -- -< http://bujold.sf-f.pl/ >-

Data: 2010-11-16 07:20:07
Autor: Habeck Colibretto
RED chwalony na grupie
Dnia 15.11.2010, o godzinie 21.57.50, na pl.rec.film, Jo'Asia napisał(a):

[...]

Proszę Cię... :)
Tam było pełno tego typu rzeczy. Nie zmusisz mnie, żebym poszedł drugi raz
na to do kina! :P

--
Pozdrawiam,
*Habeck*

Data: 2010-11-22 13:58:41
Autor: Seoman
RED chwalony na grupie
grzessiek wrote:
niby dlaczego? mysle, ze twoja ocena wynika wlasnie z tego, ze nie
zalapales odpowiedniej konwencji.

Achhh, jak ja to lubię. "Widzisz? Nie podoba Ci się tak, jak mi, bo nie zrozumiałeś.". Na grupie o filmach powinno być traktowane na równi z prawem Godwina.

Pozdrawiam,
Seoman

Data: 2010-11-23 17:25:19
Autor: grzessiek
RED chwalony na grupie
W dniu 22.11.2010 13:58, Seoman pisze:
grzessiek wrote:
[...]

a jak odpowiedzieć na "A oglądanie jako komedii, pastiszu
urąga odrobinę zdrowemu rozsądkowi." skoro uważam że tak właśnie powinno
się ten film oglądać? nawet imdb podaje że to akcja/komedia/kryminał a
zmiana "trybu" oglądania IMHO znacznie poprawi odbiór tego filmu.

g.

Data: 2010-11-23 18:40:30
Autor: Habeck Colibretto
RED chwalony na grupie

grzessiek wrote:
[...]

No ja przepraszam w takim razie z to "odrobinę". :)
Maczeta to pastisz, komedia i ogląda się świetnie... a RED... sam nie wiem.

nawet imdb podaje że to akcja/komedia/kryminał

Akcja jak w to w filmach hollywoodzkich (byle była), komedia pożal się boże
(dla staruszków może), a kryminał taki, że ciężko tam cokolwiek typowo
kryminalnego znaleźć bo żadnej zagadki tam tak naprawdę nie było - ale
zawsze można powiedzieć, że to pastisz i komedia... :P

zmiana "trybu" oglądania IMHO znacznie poprawi odbiór tego filmu.

Podszedłem do tego filmu jak do komedii i pastiszu. Kryminalnej komedii
akcji. Zawiodłem się na całej linii.

--
Pozdrawiam,
*Habeck*