REGON a pieczÄ…tka

Data: 2009-05-04 08:47:40
Autor: Tomek
REGON a pieczÄ…tka
Czytałem broszurę o nowym wniosku o wpis do EDG i znalazłem tam to:

"Podawanie numeru REGON. Obecnie numer Regon nie jest już niezbędny przedsiębiorcy
do funkcjonowania w obrocie gospodarczym czy urzędowym (poza statystyką publiczną).
Przykładowo posiadanie numeru Regon nie jest potrzebne do wyrobienia pieczątki firmowej.
Do dnia 31 marca 2009 r. obowiązywał przepis art. 43 ust. 3 ustawy o statystyce publicznej,
zgodnie z którym podmioty podlegające wpisowi do rejestru Regon w kontaktach urzędowych i
związanych z obrotem gospodarczym były obowiązane do posługiwania się zaświadczeniem
Regon i podawania tego numeru w pieczęciach firmowych i drukach urzędowych.
Z dniem 31 marca 2009 r. przepis ten został uchylony.
"

--
Pozdrawiam,
Tomek

Data: 2009-05-04 09:53:50
Autor: Gotfryd Smolik news
REGON a pieczÄ…tka
On Mon, 4 May 2009, Tomek wrote:

Przykładowo posiadanie numeru Regon nie jest potrzebne do wyrobienia piecz±tki firmowej.
Do dnia 31 marca 2009 r. obowi±zywał przepis art. 43 ust. 3 ustawy o statystyce publicznej,

  O, dobrze wiedzieć, uchroniłe¶ mnie przed niechybnym spotsponowaniem przy
najbliższej dyskusji o piecz±tkach :)
(bo bym niew±tpliwie z tym wyskoczył)

  A swoj± drog± - od Was też chcieli jakowych¶ "aktualizacji danych"?
  Przy okazji się dowiedziałem że regionalne biuro GUS nadal istnieje
(i dobrze).

pzdr, Gotfryd

Data: 2009-05-04 02:40:50
Autor: Basia F
REGON a piecz±tka
On 4 Maj, 09:53, Gotfryd Smolik news <smo...@stanpol.com.pl> wrote:
On Mon, 4 May 2009, Tomek wrote:

  A swoj± drog± - od Was też chcieli jakowych¶ "aktualizacji danych"?
  Przy okazji się dowiedziałem że regionalne biuro GUS nadal istnieje
(i dobrze).

pzdr, Gotfryd

A przypadkiem nie chodzi o aktualizacje PKD ??
Chyba wszyscy musza tylko oni sobie scigaja kolejnych ludzikow.

Basia F.

Data: 2009-05-04 20:55:09
Autor: Gotfryd Smolik news
REGON a piecz±tka
On Mon, 4 May 2009, Basia F wrote:

A przypadkiem nie chodzi o aktualizacje PKD ??

  Hm... ale *tę* aktualizację robiło się w UM i oni kopię
dostali (przynajmniej ode mnie).
  Owszem, była w ankiecie tabelka ze starym i nowym PKD :)

pzdr, Gotfryd

Data: 2009-05-05 02:24:37
Autor: Basia F
REGON a piecz±tka
On 4 Maj, 20:55, Gotfryd Smolik news <smo...@stanpol.com.pl> wrote:
> [...]

dostali (przynajmniej ode mnie).
  Owszem, była w ankiecie tabelka ze starym i nowym PKD :)

Akurat nie miałam "tej" atualizacji na mysli wiem ze szef akurat cos
zalatwial w Urzedzie statystycznym i zmieniali z wersji 2004 na 2007 a
teraz mamy fajnie bo w portalu statystycznym wpisane mamy 2007 a w
ankietach chca zeby podawac 2004 (czy odwrotnie juz nie pamietam) a
tych akurat danych nie da sie zminic i sa na stale.

PS. Akurat firma jest spółk± jawna wiec nie ma nic do roboty w UM :-)
BasiaCh

Data: 2009-05-04 10:31:36
Autor: Jacek_P
REGON a piecz±tka
Gotfryd Smolik news napisal:
  A swoj± drog± - od Was też chcieli jakowych¶ "aktualizacji danych"?
  Przy okazji się dowiedziałem że regionalne biuro GUS nadal istnieje
(i dobrze).

Ostatnio znajomego wylosowali do ankietyzacji i biedaczysko
musial zeznawac przez ten ich Portal Statystyczny ;)
--
Pozdrawiam,

Jacek

Data: 2009-05-04 14:42:33
Autor: Borys Pogoreło
REGON a pieczÄ…tka
Dnia Mon, 4 May 2009 09:53:50 +0200, Gotfryd Smolik news napisał(a):

  A swoj± drog± - od Was też chcieli jakowych¶ "aktualizacji danych"?
  Przy okazji się dowiedziałem że regionalne biuro GUS nadal istnieje
(i dobrze).

 Na mnie trafiło z ankiet±. Masakryczny ten ich system.

 Ale krótka piłka - brak, zero, nie prowadzono, nara ;)

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2009-05-04 19:04:26
Autor: MarekZ
REGON a piecz±tka
Użytkownik "Borys Pogoreło" <borys@pl.edu.leszno> napisał w wiadomo¶ci news:xb8o0l2j2db0$.gyq3mp313ibr.dlg40tude.net...

Na mnie trafiło z ankiet±. Masakryczny ten ich system.

Ale krótka piłka - brak, zero, nie prowadzono, nara ;)

Tak to ludzie traktuj±, a potem dane i wnioski z nich wypływaj±ce s± gówno warte.

Data: 2009-05-04 19:09:37
Autor: Paszczak
REGON a piecz±tka
MarekZ <marekz_usun_@irc.pl> wrote:
> [...]

> Ale krótka piłka - brak, zero, nie prowadzono, nara ;)

Tak to ludzie traktuj±, a potem dane i wnioski z nich wypływaj±ce s± gówno warte.

My to potraktowali¶my serio - w nagrodę dostali¶my trzy kolejne ankiety.
Te też sumiennie wypełnili¶my - po paru tygodniach przyszły dwie kolejne
(dobrze, że nie 9, jak w bajce o trzygłowym smoku). Jak powiedzieli¶my,
że nie wypełnimy, to straszyli grzywn±. Niedługo trzeba będzie zatrudnić
dodatkowego pracownika do wypełniania ankiet GUSu. Póki co wpisujemy zera
gdzie tylko się da, a gdzie się nie da jakie¶ przybliżone warto¶ci, byle
tylko się odwalili.

To tak jak ze znakami drogowymi - mała ilo¶ć zwiększa bezpieczeństwo, za
duża ilo¶ć zmniejsza bezpieczeństwo, bo ludzie je olewaj±. Czy jak z
podatkami. Czy czymkolwiek innym :) Przedobrzyli.

P.

Data: 2009-05-05 01:45:56
Autor: Borys Pogoreło
REGON a piecz±tka
Dnia Mon, 4 May 2009 19:04:26 +0200, MarekZ napisał(a):

Na mnie trafiło z ankiet±. Masakryczny ten ich system.
Ale krótka piłka - brak, zero, nie prowadzono, nara ;)

Tak to ludzie traktuj±, a potem dane i wnioski z nich wypływaj±ce s± gówno warte.

 No sorry, ale miałem wzi±ć dane z sufitu?

 Wpisałem sobie do EDG PKD działalno¶ci naukowo-badawczej w jakim¶ zakresie
technicznym i o to wła¶nie pytali. Jak tylko się faktycznie tym zajmę, to
nie omieszkam przykładnie wypełnić kolejnej ankiety. :)

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2009-05-05 07:37:49
Autor: Tomek
REGON a pieczÄ…tka
Dnia 04-05-2009 o 19:04:26 MarekZ <marekz_usun_@irc.pl> napisał(a):

Użytkownik "Borys Pogoreło" <borys@pl.edu.leszno> napisał w wiadomości
> [...]

Na mnie trafiło z ankietą. Masakryczny ten ich system.

Ale krótka piłka - brak, zero, nie prowadzono, nara ;)

Tak to ludzie traktują, a potem dane i wnioski z nich wypływające są gówno
warte.

A ile mają być warte? Kilka razy pisałeś mi już żebym nie żartował
co wpisać tu czy tam bo zdechłej myszy to nie obchodzi,
więc teraz forwarduje to do Ciebie ;)

--
Pozdrawiam,
Tomek

Data: 2009-05-05 09:35:07
Autor: Piotrek
REGON a piecz±tka
MarekZ wrote:
Tak to ludzie traktuj±, a potem dane i wnioski z nich wypływaj±ce s± gówno warte.

IMHO jaka metoda badawcza, takie wnioski ...

Za zlecan± pracę należy zapłacić i wtedy dopiero można wymagać odpowiedniej jako¶ci wyników.

A skoro się nie płaci, tylko ustaw± nakłada mniej lub bardziej debilne obowi±zki, to nie należy się spodziewać jakich¶ szczególnych sukcesów.

Piotrek

Data: 2009-05-05 18:14:19
Autor: MarekZ
REGON a piecz±tka
Użytkownik "Piotrek" <piotrek@pisz.na.berdyczow.info> napisał w wiadomo¶ci news:gtoqba$t70$1atlantis.news.neostrada.pl...

[...]

A to swoj± drog± racja. :]

Data: 2009-05-05 19:44:10
Autor: 'Tom N'
REGON a piecz±tka
Piotrek w <news:gtoqba$t70$1atlantis.news.neostrada.pl>:

MarekZ wrote:
[...]

Hehe, aż sprawdziłem czy wczoraj wysłałem -- tak wysłałem i utknęło w
Hamsterze... :/

A było tam tak:
"Jaka płaca, taka praca. Budżet na badania maja to niech sie podziel±"
;-)

--
Tomasz Nycz
[priv-- >>X-Email]