REGON - "przeważająca działalność"

Data: 2011-04-07 17:39:44
Autor: Maciej Ślużyński
REGON - "przeważająca działalność"
No i znów mam "zonka" :-/

Na wpisie do EDG jako wiodącą działalność wpisano mi tę, która "z numeracji" wypadała jako pierwsza, a nie tę, która była na pierwszym miejscu w wypełnionym przeze mnie zgłoszeniu.

Oczywiście we wpisie EDG mam także tę, o którą mi chodziło, lecz na miejscu drugim, ale pytanie brzmi - czy trzeba to poprawiać, czy to nie ma większego znaczenia, poza "statystycznym ujęciem"?

--
Pozdrawiam serdecznie
Maciej Ślużyński

Data: 2011-04-07 16:54:39
Autor: Wojciech Bancer
On 2011-04-07, Maciej Ślużyński <maciejsl@icpnet.pl> wrote:

[...]

[...]

IMHO nie ma znaczenia.

--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl

Data: 2011-04-07 20:30:36
Autor: tomek
REGON - "przeważająca działalność"
Dnia 2011-04-07, o godz. 17:54:39

On 2011-04-07, Maciej Ślużyński <maciejsl@icpnet.pl> wrote:

[...]

> [...]
> miejscu drugim, ale pytanie brzmi - czy trzeba to poprawiać, czy to
> nie ma większego znaczenia, poza "statystycznym ujęciem"?

Z ciekawostek to mi US na protokole pokontrolnym wpisał PKD pierwsze z
brzegu i wyszło że prowadzę hutę czy coś takiego, ja wysłałem
sprostowanie protokołu a oni przysłali korektę tyle że bez żadnych
zmian. Więc w praktyce to jest chyba sztuka dla sztuki, chociaż teoretycznie
to może kiedyś ktoś się obudzić bo paragrafy są.

Tomek

Data: 2011-04-07 20:11:13
Autor: Gotfryd Smolik news
On Thu, 7 Apr 2011, Maciej Ślużyński wrote:

[...]

  We wpisie do EDG nie ma znaczenia.
  We wpisie do REGONu formalnie jest obowiązek złożenia informacji
korygującej, jeśli faktycznie "przeważająca działalność" jest
nieprawidłowa.

pzdr, Gotfryd

REGON - "przeważająca działalność"