REGRES

Data: 2010-02-03 08:23:42
Autor: Prawusek
REGRES
Małpy na kominy!!!

Data: 2010-02-03 08:36:20
Autor: Prawusek
REGRES

"Prawusek" <prawusek@interia.pl> wrote in message
Małpy na kominy!!!

Orłosekuły też...

Data: 2010-02-03 08:40:31
Autor: Artur Borubar
REGRES

Użytkownik "Prawusek" <prawusek@interia.pl> napisał

Małpy na kominy!!!

Kiedy i na który komin wychodzisz?

Przemek
--
 Z dokumentu wynika, że w CBA nie było jasnych
kryteriów, według których przyznawano nagrody i premie. Premiowymi

Data: 2010-02-03 08:54:59
Autor: Prawusek
REGRES

"Artur Borubar" <brońmy RP przed pisem@op.pl> wrote in message

Użytkownik "Prawusek" <prawusek@interia.pl> napisał

> Małpy na kominy!!!

Kiedy i na który komin wychodzisz?

Nie jestem z POpaprańców jak ty, pedale.

Data: 2010-02-03 08:59:00
Autor: Artur Borubar
REGRES
Użytkownik "Prawusek" <prawusek@interia.pl> napisał

Nie jestem z POpaprańców jak ty, pedale.

Wiem, ty jesteś z popaprańców Żydzie.

Przemek

Data: 2010-02-03 09:02:50
Autor: Prawusek
REGRES

Użytkownik "Prawusek" <prawusek@interia.pl> napisał

> Nie jestem z POpaprańców jak ty, pedale.

Wiem, ty jesteś z popaprańców Żydzie.

Przemek

Jeszcze jeden, który uwierzył, a nie widział... Mosades z GWna.

Data: 2010-02-03 09:13:13
Autor: Neko
REGRES
Użytkownik "Prawusek" <prawusek@interia.pl> napisał

Jeszcze jeden, który uwierzył, a nie widział... Mosades z GWna.

Wiekszosc widzialo, Panie Zydzie.

Data: 2010-02-03 09:14:50
Autor: Prawusek
REGRES

"Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> wrote in message
Użytkownik "Prawusek" <prawusek@interia.pl> napisał

> Jeszcze jeden, który uwierzył, a nie widział... Mosades z GWna.

Wiekszosc widzialo, Panie Zydzie.

Tylko, pejsy im opadli i GWno NEKO zobaczyli.

REGRES