REKORDOWE POPARCIE DLA PiS

Data: 2011-05-25 13:43:54
Autor: cytryna
REKORDOWE POPARCIE DLA PiS
> cytryna pisze w wiadomości 524f.000006b9.4ddcb4a1@newsgate.onet.pl na > pl.soc.polityka w dniu środa 25 maj 2011 09:49:

Nieźle kombinujesz wszak mamy ministra od wykluczonych, ze nie wspomnę o rozbudowanych złużbach od "zakliuczonych". Problem w tym, że pewna gazetka do pakowania śledzi usypia lemingów pod hasłem: i tak nic nie zrobimy, a bez Rosji wszystko będzie trudniejsze.
Jeżelki ludzie masowo głosują na X a wybory wygrywa Y to mając (starsi) w pamęci zwierzenia tow.Wiesława o dosypaniu 3,5 mil głosów w referendum 3xTAK
rzeczywiście nabierają przekonania, że daremnym trudem jest głosowanie, kiedy
zawodowi przestępcy udają wybrańców ludu z partyjnych list.
Nic zatem dziwnego,że w takich państwach ulica decyduje o zmianach na tronie,
a dobrze jest kiedy nie leje się krew jak np.w Hiszpani. A "wykluczeni" zawsze dają o sobie znać jak uczy historia.

--

REKORDOWE POPARCIE DLA PiS