RELACJA Z X PIKNIKU MARES'A NA KOPARKACH

Data: 2009-06-23 16:29:37
Autor: Fan Klub KOPARKI
RELACJA Z X PIKNIKU MARES'A NA KOPARKACH
RELACJA Z X PIKNIKU MARES'A NA KOPARKACH

W dniu 20.VI.2009 odbył się kolejny, tym razem jubileuszowy, X Piknik Maresa. Impreza, jak co roku, odbyła się na terenie naszej bazy nurkowej KOPARKI w Jaworznie. Podczas imprezy odbyły się m.in. wybory Miss Polski Płetwonurków. Podobnie jak w latach ubiegłych, tak i tym razem przyjechali ludzie z całej Polski i choć pogoda była deszczowa uczestnikom nie przeszkodziło to w dobrej zabawie.

Oczywiście, największą atrakcją były wybory Miss Nurkującej.Do konkursu stanęło w tym roku dziesięć Pań, na które czekało sporo konkurencji związanych oczywiście z wodą. W ramach całego konkursu rozdano nagrody w kategorii Miss Płetwonurków, Miss Publiczności oraz Miss Obiektywu, dla której nagrodę ufundowała TVP 3. W tym roku nagrody były niezwykle cenne, I Miss otrzymała wycieczkę do Egiptu, ufundowaną przez firmę Nautica a także  automat firmy Mares z serii "She dives", koszulkę i wiele innych gadżetów.

Oczywiście nie obyło się też bez atrakcji dla licznie zgromadzonej publiczności. Podobnie jak kandydatki w konkursie Miss Płetwonurków, każdy mógł spróbować swych sił starając się pospacerować po tafli zbiornika w wypełnionej powietrzem przeźroczystej kuli. Chętni mogli też poczuć klimat rodeo próbując utrzymać się jak najdłużej na mechanicznym byku. Ci zaś, którzy chcieli sprawdzić siłę swych nóg mogli wystartować w konkurencji, której celem było rozpędzenie się i umieszczenie jak najdalej trzymanej w ręku niewielkiej poduszki, jednocześnie będąc przywiązanym linami do bungiee. Dla najmłodszych zaś uczestników imprezy były baloniki oraz malowanie twarzy. Każdy uczestnik konkursu otrzymał nagrodę. Ciekawe było też wyławianie skarbów w wodach zbiornika.

Poza czysto sportowymi konkurencjami można było też obejrzeć na tegorocznym Pikniku najnowszy sprzęt nurkowy, wysłuchać wykładu na temat medycyny nurkowej a także zobaczyć mobilną komorę dekompresyjną udostępnioną przez Krajowy Ośrodek Medycyny Hiperbarycznej z Gdyni.

Na zakończenie dla wszystkich wytrwałych odbyła się dyskoteka kończąca cały dzień pokazów i konkurencji.

Zapraszamy już za rok na kolejny piknik!

GALERIA ZDJĘĆ Z IMPREZY: http://www.orkasa.pl/fotogaleria.html?folder=X+Piknik+Maresa+2009

Impreza w mediach:
Telewizja Jaworzno: http://www.jaw.pl/video/show/3979
Portal imprezy.jaworzno.pl

WSZYSTKICH, KTóRZY UCZESTNICZYLI W PIKNIKU ZACHęCAMY DO DODANIA KOMENTARZA :)

Data: 2009-06-23 18:33:50
Autor: Paweł
RELACJA Z X PIKNIKU MARES'A NA KOPARKACH
Osady podniesione z dna jeszcze do dziś nie opadły, widoczność jedna z gorszych w tym sezonie. A paragonów z kasy fiskalnej wciąż nie można się doprosić płacąc za wjazd.
A to poza tym wszystko OK.
P.

Data: 2009-06-23 17:06:04
Autor: jacekplacek
Paweł <atopas@poczta.onet.pl> napisał(a):
Osady podniesione z dna jeszcze do dziś nie opadły, widoczność jedna z gorszych w tym sezonie.

Czy to wina organizatora, czy kleczących instruktorów?

A paragonów z kasy fiskalnej wciąż nie można się doprosić płacąc za wjazd.
A ja nie mogę się opędzić, żeby mi tych paragonów nie wciskali. Jakiś pechowy chyba jesteś.

A to poza tym wszystko OK.

Data: 2009-06-23 20:11:15
Autor: Paweł
RELACJA Z X PIKNIKU MARES'A NA KOPARKACH
Czy to wina organizatora, czy kleczących instruktorów?
A czy ja kogoś obwiniam? Stwierdzam fakt zaobserwowany
A paragonów z kasy fiskalnej wciąż nie można się doprosić płacąc za wjazd. Jest tam prawie co tydzień i jeszcze nigdy spontanicznie mi ich nie wręczono.
Jakiś pechowy chyba jesteś.
Nie sądzę, a skąd ten domysł?

Data: 2009-06-24 07:56:58
Autor: jacekplacek
[...]
 Czasem bywam na Koparkach prawie codziennie. Nawet jak nie chciałem paragonu, Leszek, czy ktokolwiek z obsługi biegali za mną, żeby mi go wręczyć. Takimi postami, robisz po prostu obsłudze koło dupy, bo Mirek tego dość restrykcyjnie wymaga. Przy czym z dwojga właścicieli, to On jest ten łagodny... --

Data: 2009-06-24 10:18:50
Autor: qlphon
RELACJA Z X PIKNIKU MARES'A NA KOPARKACH {OT}
[...]

może to jest jak z komarami?
mnie nie bardzo gryzą a innych wprost uwielbiają...
może masz taki problem z paragonami właśnie? ;-)

bo wtedy nie ma się o co kłócić
i obaj Panowie mają rację, każdy ze swojego doświadczenia

Data: 2009-06-23 22:51:59
Autor: Kris

Użytkownik "Paweł" <atopas@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:67c0.00000027.4a4103eenewsgate.onet.pl...
Osady podniesione z dna jeszcze do dziś nie opadły, widoczność jedna z
gorszych w tym sezonie.

z tym sie akurat nie zgodze

w niedziele widocznosc moim zdaniem jedna z lepszych w tym sezonie mimo sobotniego pikniku

sam sie zdziwilem ze tak dobrze

RELACJA Z X PIKNIKU MARES'A NA KOPARKACH