RESZTA NA SOC.CULTURE.POLISH

Data: 2009-05-18 16:59:11
Autor: Panslavista
RESZTA NA SOC.CULTURE.POLISH
Od: "Panslavista" <panslavista@wp.pl>
Temat: Re: KLEZMERZY...
Data: 18 maja 2009 13:31

Uzytkownik "fatso" <fatso60347@ntlworld.com> napisal w wiadomosci

Ty sie odpierdol od Mondrusi.
W sobote plyniemy razem do Bilbao a stamtad juz doczlapiemy sie do
Valenzia.
Twoja corka-putana robila w madrycie przy arabach. Ja bede mieszkal w
3-4* hotelu
na koszt mojej wlasnej zony. Ona tam bedzie pracowac nie dupa ale glowa.

    Przy tak duzej konkurencji musi ruszac glowa, aby miec prace dla dupy i
vice versa.
    A od mojej córki sie odpierdol, w Madrycie byla jedynie na wycieczce i
to z mezem, a mam sliczna wnusie - blondynke o imieniu Kaliope - jej
dorobek.

RESZTA NA SOC.CULTURE.POLISH