REWELACJA !!!

Data: 2010-07-25 23:57:14
Autor: MH
REWELACJA !!!
Taak , wiem , NTG. Ale tak dla rozluźnienia.. All in One !! Ciutkę Rapu , Rock ,
Blues i fantastyczny Big Band..  A kto za tym stoi ?? Hmm.. , Ś.P. Frank Zappa i
Sting..  Fantastyka :

http://www.youtube.com/watch?v=ToReX88lzkk

MH

Data: 2010-07-26 00:22:05
Autor: MH
REWELACJA !!!
> [...]
> Blues i fantastyczny Big Band..  A kto za tym stoi ?? Hmm.. , Ś.P. Frank Zappa i

No Baa !!! O ile mnie pamięć nie myli , na ksylofonie zasuwa Ruth Underwood.
Wszystko jedno , to były czasy !!  Nie to co dzisiaj ..  Wielkie zwycięstwo 600
lat temu i wielkie mi mecyje !!  Podobnoż dorożką się nie dało dojechać/wyjechać..
Następnie w rewanżu , krzyżacy zrobili nam parę rozbiorów , w odwecie żydzi
robią kolejny , Jarosław chcąc być konsekwentnym , winien nazwać lasy kabackie
miejscem zbrodni , i cholera wie co jeszcze.. Tymczasem lepiej słuchać dobrej
muzy , i z dystansem podchodzić do chorych obrońców krucyfiksów. Bidoki
popierające PiS , ograbione przez PiS , niech sę siedzą i bronią dwóch patyków
zbitych pod kątem prostym...

MH

Data: 2010-07-26 18:26:14
Autor: Porucznik Rżewski
REWELACJA !!!
Użytkownik MH napisał:
[...]

Niezłe, ale wypierdalaj pajacu - NTG.
--
"..because *this time* is all you have..."

REWELACJA !!!