[tech] RF temperatura załączania wiatra ka chłodnicy

Data: 2009-04-10 08:47:00
Autor: Jacek Czerwinski
[tech] RF temperatura załączania wiatra ka chłodnicy
Przemek P pisze:
Witam.
Mam pytanko do uzyszkodników RF900.
Wczoraj po zimowym snie odpaliłem sprzeta. Postał sobie tak z 10 minut z załaczonym silnikiem, po czym załączył się wentylator chłodnicy. Wskazówka na wskaźniku temperatury była powyżej 1 kreski. Jaka jest u was temperatura załączania wentylatora? Czy może wskaźnik mi się zepsuł? jak zrobić poprawną weryfikację układu chłodniczego?

W puszce bym powiedział, wszelkie zaskakujące różnice (których nie było jakiś czas temu) wskaźnika a wentylatora, raz nisko, raz wysoko - za mało płynu chłodniczego, jeszcze nie fatalnie mało ale trochę, w rurach powietrze itd.

[tech] RF temperatura załączania wiatra ka chłodnicy