[tech] RF temperatura załączania wiatraka chłodnicy

Data: 2009-04-10 08:30:59
Autor: Przemek P
[tech] RF temperatura załączania wiatraka chłodnicy
Witam.
Mam pytanko do uzyszkodników RF900.
Wczoraj po zimowym snie odpaliłem sprzeta. Postał sobie tak z 10 minut z załaczonym silnikiem, po czym załączył się wentylator chłodnicy. Wskazówka na wskaźniku temperatury była powyżej 1 kreski. Jaka jest u was temperatura załączania wentylatora? Czy może wskaźnik mi się zepsuł? jak zrobić poprawną weryfikację układu chłodniczego?
Pozdrawiam.
--
Przemek Podstawka
RF 900

Data: 2009-04-10 08:47:00
Autor: Jacek Czerwinski
Przemek P pisze:
[...]

W puszce bym powiedział, wszelkie zaskakujące różnice (których nie było jakiś czas temu) wskaźnika a wentylatora, raz nisko, raz wysoko - za mało płynu chłodniczego, jeszcze nie fatalnie mało ale trochę, w rurach powietrze itd.

Data: 2009-04-10 15:45:19
Autor: Spider A.J.
[tech] RF temperatura załączania wiatraka chłodnicy

"Przemek P" <general71@o2.pl> wrote

[...]

Powyzej okolo 95-100C nie potrafie Ci dokladnie powiedziec
bo musi byc sakramencko goraco i korek nie do przebicia,
zeby w ogole mi sie wiatraczek wlaczal.

--
-=[Spider A.J.]=-
Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-)

Data: 2009-04-10 22:58:26
Autor: Przemek P

Użytkownik "Spider A.J." <neolith@toWywal.gmx.net> napisał w wiadomości news:grniop$no1$1wueska.motocykle.org...

Powyzej okolo 95-100C nie potrafie Ci dokladnie powiedziec
bo musi byc sakramencko goraco i korek nie do przebicia,
zeby w ogole mi sie wiatraczek wlaczal.

No mi się zazwyczaj załączał na paradach a tu....dupa. Coś się popsuło, tylko od czego zacząć? Gdzie jest czujnik temperatury, moze wiesz?
--
Przemek Podstawka
RF 900

Data: 2009-04-11 09:11:31
Autor: Mystik
[tech] RF temperatura załączania wiatraka ch łodnicy
Cześć

Użytkownik "Przemek P" <general71@o2.pl> napisał w wiadomości news:grobnp$cd8$1node2.news.atman.pl...

No mi się zazwyczaj załączał na paradach a tu....dupa. Coś się popsuło, tylko od czego zacząć?

Przede wszystkim musisz zacząć o poziomu płynu chłodniczego.

pozdr.
Mystik

Data: 2009-04-11 09:22:57
Autor: Spider A.J.
[tech] RF temperatura załączania wiatraka chłodnicy

"Przemek P" <general71@o2.pl> wrote

No mi się zazwyczaj załączał na paradach a tu....dupa. Coś się popsuło, tylko od czego zacząć?

Zaczac od sprawdzenia poziomu plynu chlodzacego.
Zbiornik pod oslona ramy pod kanapa.

Gdzie jest czujnik temperatury, moze wiesz?

Czujnik i wlacznikiem wentylatora znajduje sie w termostacie.
Jak staniesz przodem do motocykla po lewej stronie chlodnicy
masz u gory wlew i rurke do zbiornika wyrownawczego zaraz za nimi znajduje
sie obudowa termostatu, taki lezacy cylinderek od spodu bedziesz widzial srube
z ktorej wychodzi kabelek to wlacznik nad nim znajduje sie czujnik temperatury.

--
-=[Spider A.J.]=-
Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-)

[tech] RF temperatura załączania wiatraka chłodnicy