RG-1 zmiana PKD a def. faktycznie wykonywanej działalności

Data: 2009-12-19 13:39:55
Autor: lukeskyobi
RG-1 zmiana PKD a def. faktycznie wykonywanej działalności
Zmieniam PKD 2004 - > 2007 w SP. z o.o. wypełniam formularz RG-1, w związku z
tym, że w polu 01 zaznaczyłem poz. 4, muszę dla pola 56 wypełnić formularz
RG-RD, pytanie moje brzmi, czy zwrot. "podaj pełny wykaz faktycznie wykonywanych
rodzajów działalności" rozumieć należy tak, że z np. 40 PKD, podaję tylko 5,
które na dziś faktycznie wykonuję ?

Drugie pytanie dot. interpretacji, Panie w GUS powiedziały, że przy aktualizacji
PKD wypełniam RG-1 tylko w części, Panie w KRS natomiast powiedziały, że muszę
wypełnić cały RG-1 , wg. mnie 1 stanowisko jest trafne. czyli pola 01 / 02 / 05
/ 56 / 60 / 61 i podpisy.

Acha jeszcze pytanie dotpola 60 Liczba pracujących, w spółce prezes jest na
umowę o pracę, ale zarazem jest wspólnikiem, czyli mamy 4 wspólników i zarząd,
wpisuję w pole 60 4 jako liczbę wspólników ?

Dziękuję, to dla mnie świerza materia stąd trywialność pytań

Data: 2009-12-21 09:58:24
Autor: lukeskyobi
[...]

Ponawiam moją prośbę o wyjaśnienie, najbardziej zależy mi na 3 pytaniu.

--

RG-1 zmiana PKD a def. faktycznie wykonywanej działalności