RIP PRSZ

Data: 2009-06-14 22:45:17
Autor: Bartosz Bogucki
RIP PRSZ
elo elo
fakt: grupa prsz umiera!
Ci którzy bywają, czytają, piszą na pewno zauważyli że postów jest coraz mniej. Kilka dobrych lat temu tyle postów, co w sezonie bywało letnią porą, nie mówiąc już o tym co siędziało zimą. Właśnie taka konkluzja naszła mnie i Adama przy wieczornej dyspucie przy pivku (no przynajmniej ja piłem pivko, nie wiem jak Adam :o) ). Jeśli ktoś się z tym nie zgadza to zapraszam gorrrąco do dyskusji.

Generalnie wniosek nasunął się jeden. Przenieść się na forum. Czemu? Doszliśmy do wniosku że przyczyną tego faktu jest m. in. archaiczna forma useneta, brak funkcji multimedialnych, nieznajomość inernautów zegoś takiego jak uenet, co dopiero obsługa, no i w końcu mamy przecież swoją (podziwianą przez wielu :o) ) stronę www

co wy na to?
czekam na za i przeciw

--
call me preses, just preses :o)
SC GD 164 W

Data: 2009-06-14 14:19:32
Autor: adam
RIP PRSZ
On 14 Cze, 22:45, "Bartosz Bogucki" <bartosz.bogu...@gmail.nospa.com>
wrote:
[...]

ZA :)

Adam

Data: 2009-06-15 13:27:58
Autor: Jarek Spirydowicz
RIP PRSZ

wrote:
> [...]
> jak uenet, co dopiero obsługa, no i w końcu mamy przecież swoją (podziwianą

ZA :)

Przeciw :D
Newsy są wygodniejsze do czytania. Poza tym nie ma żadnej gwarancji, że przeniesienie na forum cokolwiek zmieni.
Jeśli zaś o mnie chodzi, jestem już na jednym forum narciarskim i to mi wystarczy. Do drugiego się nie wpiszę, z lenistwa.
A o śmierci grupy czytam kolejny raz mniej więcej w tej samej porze roku, więc jakoś mnie to coraz mniej przeraża. Ale jeśli ktoś chce robić forum zamiast prsz, to niech robi. Ja zostaję :)

--
Jarek
To tylko moje prywatne opinie.

Data: 2009-06-15 04:31:56
Autor: blackone
RIP PRSZ
On 15 Jun, 13:27, Jarek Spirydowicz <jar...@kurier.szczecin.pl> wrote:

A o śmierci grupy czytam kolejny raz mniej więcej w tej samej porze
roku, więc jakoś mnie to coraz mniej przeraża.

uff... chyba musze wyprodukowac jakas relacje na grupe dzis wieczorem
z wczorajszego jezdzenia na snowboardzie po lodowcu Folgefonna w
zachodniej Norwegii;-) Egzotycznie bylo wczoraj;-)

pozdrowcia
Gosia

Data: 2009-06-15 14:19:19
Autor: Jarek Spirydowicz
RIP PRSZ
In article <3dc1885a-e85a-42b6-a77e-52c5984e2c3f@w9g2000pro.googlegroups.com>,
 blackone <blackone@poczta.onet.pl> wrote:

chyba musze wyprodukowac jakas relacje na grupe dzis wieczorem
z wczorajszego jezdzenia na snowboardzie po lodowcu Folgefonna w
zachodniej Norwegii;-) Egzotycznie bylo wczoraj;-)

Podziel ją na części i dawaj po kawałku ;D
Ja muszę się ze wstydem przyznać, że tydzień temu w końcu zdjąłem z dachu auta uchwyt na narty...

Data: 2009-06-15 05:25:58
Autor: blackone
RIP PRSZ
On 15 Jun, 14:19, Jarek Spirydowicz <jar...@kurier.szczecin.pl> wrote:
In article
<3dc1885a-e85a-42b6-a77e-52c5984e2...@w9g2000pro.googlegroups.com>,

 blackone <black...@poczta.onet.pl> wrote:
> [...]
> zachodniej Norwegii;-) Egzotycznie bylo wczoraj;-)

Podziel ją na części i dawaj po kawałku ;D

eee tam, nie musze dzielic;-) Za kilka dni kolejny dzien deskowy,
nartowy albo kite'owy na jednym z pobliskich lodowcow.
Troche tylko ze snowkite nam nie wychodzi: odkad kupilismy latawce
to... przestalo wiac na lodowcach, ha ha ha:-)))

Ja muszę się ze wstydem przyznać, że tydzień temu w końcu zdjąłem z
dachu auta uchwyt na narty...

U mnie taki sprzet jest caloroczny:-D

pozdrowcia
Gosia

Data: 2009-06-15 14:42:20
Autor: Jarek Spirydowicz
RIP PRSZ
In article <da144ba8-cbf9-440b-8549-b03fa0285bc6@u9g2000prd.googlegroups.com>,
> [...]

On 15 Jun, 14:19, Jarek Spirydowicz <jar...@kurier.szczecin.pl> wrote:
> Ja muszę się ze wstydem przyznać, że tydzień temu w końcu zdjąłem z

U mnie całoroczne są ostatnio tylko zimowe opony :D

Data: 2009-06-16 00:04:09
Autor: piter bolszoj
RIP PRSZ

Użytkownik <adam@freebords.pl> napisał w wiadomości news:aee0373d-7a06-4506-84f7-fe464ba6f899l12g2000yqo.googlegroups.com...
On 14 Cze, 22:45, "Bartosz Bogucki" <bartosz.bogu...@gmail.nospa.com>
wrote:

co wy na to?

Walka z wiatrakami. Myślę, że i tak jak dinozaury jesteśmy na wymarciu (można zrobić szybką sondę z wiekiem AKTYWNYCH uczestników aby to sprawdzić). Ponieważ większość stałych bywalców woli jak sądzę usenet to zostańmy na tym Titanicu do końca.  Zresztą to fajny stratek jest.

pozdr.

p.

Data: 2009-06-15 00:32:07
Autor: blackone
RIP PRSZ
On 14 Jun, 22:45, "Bartosz Bogucki" <bartosz.bogu...@gmail.nospa.com>
wrote:

[...]

Mi sie lepiej podoba usenet - latwiej sie czyta. ALe jesli pozostanie
przy usenecie rownaloby sie z koncem grupy, to juz lepiej przeniesc
sie na www.

pozdrawiam
Gosia

Data: 2009-06-15 12:44:22
Autor: Titus Atomicus
RIP PRSZ
In article <9f8832b5-04cb-4748-88a6-2cb9e11b8300@h2g2000yqg.googlegroups.com>,

wrote:

> [...]

Mi sie lepiej podoba usenet - latwiej sie czyta. ALe jesli pozostanie
przy usenecie rownaloby sie z koncem grupy, to juz lepiej przeniesc

Tez jestem za zostawieniem usenetu.
Nie uwazam jakoby ilosc=jakosc.
Wprowadzenie 'forum' zwiekszy ruch, ale czy to bedzie rzeczywiscie fajne?
No i to archiwum czyli google ktore mamy - rzecz bezcenna.

TA

Data: 2009-06-15 01:35:57
Autor: jezier
RIP PRSZ
co wy na to?
czekam na za i przeciw

pewnie i jest w tym co piszesz racja, ale ja powiem szczerze, ze wole wersje usenetowska bo jest obslugiwana przez moj program pocztowy. posty sprawdzaja mi sie z automatu i tak dalej. wiem ze to moze kwestia przestawienia sie i to wcale nie boli, ale nie lubie forum, nie lubie tego, ze zeby wejsc i sprawdzic co nowego, trzeba sie za kazdym razem zalogowac i naklikac w rozne linki i tak dalej. nie zebym byl konserwatysta, po prostu jestem wygodny i taka jest wlasnei grupa dyskusyjna. ale ja sie pewnie przystosuje bo ze mna jak z dzieckiem :)
swoja droga ja sam za duzo nie pisze, bo nie jestem takim typem osoby. czytam niemal wszystkie posty, ale nie zawsze znajduje wene zeby odpowiedziec cos tresciwego.

pozdrawiam,
jezier
www.jezier.pl

Data: 2009-06-15 09:21:43
Autor: AL
RIP PRSZ
Bartosz Bogucki pisze:
[...]

wole usenet od forum.
Watkowosc odpowiedzi jest dla mnie wazniejsza - czyta sie lepiej, latwiej sobie zaznaczyc interesujace watki i je sledzic.
Funkcje multimedialne nie sa dla mnie istotne - istotniejsza jest tresc wypowiedzi.  Jak trzeba mozna zawsze dac linka do jakiegos materialu.

Czyli jestem przeciw zamianie grupy dyskusyjnej na forum.

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2009-06-16 07:26:20
Autor: nalesnik
RIP PRSZ
AL wrote:
wole usenet od forum.
Watkowosc odpowiedzi jest dla mnie wazniejsza
Nie wolisz kolorowych, animowanych awatarków, reklam we flashu i
gwiazdek czy płatków śniegu - od 1 do 5, tak żeby każdy czuł presję żeby
napisać cokolwiek, nawet jeżeli w danej chwili nie ma nic wartościowego
do powiedzenia, po to żeby mieć "mistrz stoku" a nie "cienias" przy
nicku? ;)

--
pozdr
nalesnik

Data: 2009-06-16 17:53:56
Autor: Bartosz Bogucki
RIP PRSZ
[...]

forum byłoby nasze i przez nas edytowane wiec od nas zalezy czy ma byc tak jak piszesz czy wlasnie usenetowo

--
call me preses, just preses :o)
SC GD 164 W

Data: 2009-06-21 15:00:06
Autor: J.F.
RIP PRSZ
On Tue, 16 Jun 2009 17:53:56 +0200,  Bartosz Bogucki wrote:
[...]

I byloby postow tyle co tutaj ? :-)

Moze lepiej daj na stronie link do forum
http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=watki&group=pl.rec.sport.zimowe&year=2009&month=06

J.

Data: 2009-06-16 08:44:02
Autor: Mirosław Nowak
RIP PRSZ

Użytkownik "AL" <> napisał w wiadomości
[...]
Popieram w 100% mało piszę ale czytam stale . Jestem za usenet-em.
mirek

Data: 2009-06-15 12:40:51
Autor: J.F.
RIP PRSZ
Użytkownik "Bartosz Bogucki" <bartosz.bogucki@gmail.nospa.com> napisał w wiadomości news:h13nla$c7c$1atlantis.news.neostrada.pl...
elo elo
fakt: grupa prsz umiera!

No nie - poczekaj do listopada :-)

Generalnie wniosek nasunął się jeden. Przenieść się na forum. Czemu?

I myslisz ze to pomoze ?

Doszliśmy do wniosku że przyczyną tego faktu jest m. in. archaiczna forma useneta, brak funkcji multimedialnych, nieznajomość inernautów zegoś takiego jak uenet,

Raczej to ostatnie.

Chociaz nie powiem - ilosc komentujacych rozne artykuly np w gazeta.pl jest imponujaca.

J.

Data: 2009-06-15 12:58:45
Autor: mol
RIP PRSZ

[...]

ja wole forum i dlatego korzystam z prsz nie przez program pocztowy ale za posrednictwem onet.pl. to ze prsz umiera to fakt. mysle ze format nie ma tutaj nic do rzeczy. po prostu starzy bywalcy sie wypalili a nowi maja do dyspozycji inne miejsca w sieci. konkurencja jest coraz wieksza. sa rozne fora i portale zwiazane ze sniegiem wiec nic dziwnego, ze mniej wiecej stala liczba zimowych internautow rozklada sie na wzrastajaca ilosc rmiejsc w sieci gdzie mozna sie wymienic uwagami nt zimy.

pozdro
mol

Data: 2009-06-15 19:35:24
Autor: Bartosz Bogucki
RIP PRSZ
pozdro
mol

Może jeszcze brakło w tym roku zlotu jakiegokolwiek, co jak co ale nie ma watpliwosci ze jest to impreza która integruje mono naszą grupę, a tu od (strzelam) 6 lat nie zrobiliśmy ani jednego zlotu w tym sezonie. Jak kolwiek faktycznie tego lata totalnie nikt nic nie pisze, a i w sezonie nie przypominam sobie zbyt wielu jakiś ciekawych merytorycznych dyskusji nt techniczne/sprzętowe, gdzie ubiegłymi latami było ich multum. W tej sytuacji mamy 2 rozwiązania, albo stwierdzić że tak ma być i już i czekać, ąz jedynym powodem dla którego warto tu zajżeć to piękne relacje Gosi z Norwegii :o) albo może coś spróbować z tym zrobić, choć jak na razie widzę że większość optuje za tym pierwszym

--
call me preses, just preses :o)
SC GD 164 W

Data: 2009-07-23 10:44:41
Autor: maxtlat
RIP PRSZ
Bartosz Bogucki pisze:
[...]

ja mysle ze ze zlotami to dotknales sedno
Zloty faktycznie zawsze bardzo integrowaly i troche tez motywowaly do pisania na grupie- sam po sobie widze:)

moze by tak zrobic jakis zlocik letni? choc to czesto bardzo problematyczne szczegolnie jesli chodzi o frekwencje - mozna by sprubowac gdzies na igielicie - np DSD bytom:)

a jesli nie to proponuje zlocik zrobic na samym poczatku sezonu - np listopad, poczatek grudnia. Mzoe jak sie ludzie na poczatku piwka wspolnie napija to pozniej i ochota do wymiany pogladaow bedzie wieksza

--
God Save the Powder

Maxtlat

Data: 2009-06-15 23:22:00
Autor: Tomasz Wallrat
RIP PRSZ
Witam

Zdecydowanie wolę usenet. Wygodniejszy w obsłudze. Zawsze zajrzę jak przeglądam pocztę.

Tomek

Data: 2009-06-16 23:33:18
Autor: DominN
RIP PRSZ
[...]

Pieprze forum ;P
Nie karnic trolla ;).

DominN

Data: 2009-06-20 18:54:50
Autor: Jacek Bronowski
RIP PRSZ
Pieprze forum ;P

A przyjemne to chociaz? :-)
(no off.)

pozdr.
Jacek Bronowski
--
Baza fotografii krajoznawczej - www.foto-baza.pl - foto@foto-baza.pl
Aktualnie 12 533 zdjęcia z 19 krajów.

Data: 2009-07-11 22:02:17
Autor: woohoo
RIP PRSZ
Bartosz Bogucki:
Generalnie wniosek nasunšł się jeden. Przenieœć się na forum. Czemu? Doszliœmy do wniosku że przyczynš tego faktu jest m. in. archaiczna forma useneta, brak funkcji multimedialnych, nieznajomoœć inernautów zegoœ takiego jak uenet, co dopiero obsługa, no i w końcu mamy przecież swojš (podziwianš przez wielu :o) ) stronę www

Dzięki swej 'archaicznej' formie Usenet zyskuje swoistš 'ekskluzywnoœć', bo brakiem - jak to nazwałeœ - funkcji multimedialnych doœć skutecznie zniechšca do siebie dzieci wszelakich neostrad. I osobiœcie za to go lubię. Bo multimedia, przy całym mnóstwie różnorakich hostingów, można sobie przekazywać linkami. A że się kolorków nie da poustawiać i 'ascii-buŸki' nie zamieniajš się automagicznie w gify? Cóż. Ja od zawsze i we wszystkim lubiłem 'clean look'. Tak że przeniesienie PRSZ na www byłoby dla mnie równoznaczne z końcem PRSZ.

--
wo_Ohoo!

Data: 2009-07-23 10:38:30
Autor: maxtlat
RIP PRSZ
Bartosz Bogucki pisze:
[...]

i tutaj sie z toba BQ nie zgodze
jednak forum nie ma tego klimatu.
Moim zdaniem po przenosinach na forum jeszcze bardziej sie rozmyje...

--
God Save the Powder

Maxtlat

Data: 2009-08-13 01:25:26
Autor: tomeq
RIP PRSZ
Bartol,

Odstaw to świństwo natychmiast!

Nic naszej grupy nie zniszczy. Może nawet komunizm upadnie a my będziemy trwać!

dżejk

--
Tomek Kuzmierz
http://www.kuzmierz.net

Data: 2009-08-13 18:33:11
Autor: Bartosz Bogucki
RIP PRSZ
[...]

                                                                    Tomas

                                                                             to ty żyjesz?
                                                                                ;o)

--
call me preses, just preses :o)
SC GD 164 W

Data: 2009-08-26 23:43:49
Autor: tomeq
RIP PRSZ
Bartosz Bogucki wrote:
dżejk

--
                                                                    Tomas

                                                                             to ty żyjesz?
Nawet po naszym ostatnim spotkaniu, żyję :P