RIP PRSZ

Data: 2009-06-14 14:19:32
Autor: adam
RIP PRSZ
On 14 Cze, 22:45, "Bartosz Bogucki" <bartosz.bogu...@gmail.nospa.com>
wrote:
elo elo
fakt: grupa prsz umiera!
Ci którzy bywają, czytają, piszą na pewno zauważyli że postów jest coraz
mniej. Kilka dobrych lat temu tyle postów, co w sezonie bywało letnią porą,
nie mówiąc już o tym co siędziało zimą. Właśnie taka konkluzja naszła mnie i
Adama przy wieczornej dyspucie przy pivku (no przynajmniej ja piłem pivko,
nie wiem jak Adam :o) ). Jeśli ktoś się z tym nie zgadza to zapraszam
gorrrąco do dyskusji.

Generalnie wniosek nasunął się jeden. Przenieść się na forum. Czemu?
Doszliśmy do wniosku że przyczyną tego faktu jest m. in. archaiczna forma
useneta, brak funkcji multimedialnych, nieznajomość inernautów zegoś takiego
jak uenet, co dopiero obsługa, no i w końcu mamy przecież swoją (podziwianą
przez wielu :o) ) stronę www

co wy na to?
czekam na za i przeciw

ZA :)

Adam

Data: 2009-06-15 13:27:58
Autor: Jarek Spirydowicz
RIP PRSZ

wrote:
> [...]
> jak uenet, co dopiero obsługa, no i w końcu mamy przecież swoją (podziwianą

ZA :)

Przeciw :D
Newsy są wygodniejsze do czytania. Poza tym nie ma żadnej gwarancji, że przeniesienie na forum cokolwiek zmieni.
Jeśli zaś o mnie chodzi, jestem już na jednym forum narciarskim i to mi wystarczy. Do drugiego się nie wpiszę, z lenistwa.
A o śmierci grupy czytam kolejny raz mniej więcej w tej samej porze roku, więc jakoś mnie to coraz mniej przeraża. Ale jeśli ktoś chce robić forum zamiast prsz, to niech robi. Ja zostaję :)

--
Jarek
To tylko moje prywatne opinie.

Data: 2009-06-15 04:31:56
Autor: blackone
RIP PRSZ
On 15 Jun, 13:27, Jarek Spirydowicz <jar...@kurier.szczecin.pl> wrote:

A o śmierci grupy czytam kolejny raz mniej więcej w tej samej porze
roku, więc jakoś mnie to coraz mniej przeraża.

uff... chyba musze wyprodukowac jakas relacje na grupe dzis wieczorem
z wczorajszego jezdzenia na snowboardzie po lodowcu Folgefonna w
zachodniej Norwegii;-) Egzotycznie bylo wczoraj;-)

pozdrowcia
Gosia

Data: 2009-06-15 14:19:19
Autor: Jarek Spirydowicz
RIP PRSZ
In article <3dc1885a-e85a-42b6-a77e-52c5984e2c3f@w9g2000pro.googlegroups.com>,
 blackone <blackone@poczta.onet.pl> wrote:

chyba musze wyprodukowac jakas relacje na grupe dzis wieczorem
z wczorajszego jezdzenia na snowboardzie po lodowcu Folgefonna w
zachodniej Norwegii;-) Egzotycznie bylo wczoraj;-)

Podziel ją na części i dawaj po kawałku ;D
Ja muszę się ze wstydem przyznać, że tydzień temu w końcu zdjąłem z dachu auta uchwyt na narty...

Data: 2009-06-15 05:25:58
Autor: blackone
RIP PRSZ
On 15 Jun, 14:19, Jarek Spirydowicz <jar...@kurier.szczecin.pl> wrote:
In article
<3dc1885a-e85a-42b6-a77e-52c5984e2...@w9g2000pro.googlegroups.com>,

 blackone <black...@poczta.onet.pl> wrote:
> [...]
> zachodniej Norwegii;-) Egzotycznie bylo wczoraj;-)

Podziel ją na części i dawaj po kawałku ;D

eee tam, nie musze dzielic;-) Za kilka dni kolejny dzien deskowy,
nartowy albo kite'owy na jednym z pobliskich lodowcow.
Troche tylko ze snowkite nam nie wychodzi: odkad kupilismy latawce
to... przestalo wiac na lodowcach, ha ha ha:-)))

Ja muszę się ze wstydem przyznać, że tydzień temu w końcu zdjąłem z
dachu auta uchwyt na narty...

U mnie taki sprzet jest caloroczny:-D

pozdrowcia
Gosia

Data: 2009-06-15 14:42:20
Autor: Jarek Spirydowicz
RIP PRSZ
In article <da144ba8-cbf9-440b-8549-b03fa0285bc6@u9g2000prd.googlegroups.com>,
> [...]

On 15 Jun, 14:19, Jarek Spirydowicz <jar...@kurier.szczecin.pl> wrote:
> Ja muszę się ze wstydem przyznać, że tydzień temu w końcu zdjąłem z

U mnie całoroczne są ostatnio tylko zimowe opony :D

Data: 2009-06-16 00:04:09
Autor: piter bolszoj
RIP PRSZ

Użytkownik <adam@freebords.pl> napisał w wiadomości news:aee0373d-7a06-4506-84f7-fe464ba6f899l12g2000yqo.googlegroups.com...
On 14 Cze, 22:45, "Bartosz Bogucki" <bartosz.bogu...@gmail.nospa.com>
wrote:

co wy na to?

Walka z wiatrakami. Myślę, że i tak jak dinozaury jesteśmy na wymarciu (można zrobić szybką sondę z wiekiem AKTYWNYCH uczestników aby to sprawdzić). Ponieważ większość stałych bywalców woli jak sądzę usenet to zostańmy na tym Titanicu do końca.  Zresztą to fajny stratek jest.

pozdr.

p.

RIP PRSZ