RIP PRSZ

Data: 2009-06-15 01:35:57
Autor: jezier
RIP PRSZ
co wy na to?
czekam na za i przeciw

pewnie i jest w tym co piszesz racja, ale ja powiem szczerze, ze wole wersje usenetowska bo jest obslugiwana przez moj program pocztowy. posty sprawdzaja mi sie z automatu i tak dalej. wiem ze to moze kwestia przestawienia sie i to wcale nie boli, ale nie lubie forum, nie lubie tego, ze zeby wejsc i sprawdzic co nowego, trzeba sie za kazdym razem zalogowac i naklikac w rozne linki i tak dalej. nie zebym byl konserwatysta, po prostu jestem wygodny i taka jest wlasnei grupa dyskusyjna. ale ja sie pewnie przystosuje bo ze mna jak z dzieckiem :)
swoja droga ja sam za duzo nie pisze, bo nie jestem takim typem osoby. czytam niemal wszystkie posty, ale nie zawsze znajduje wene zeby odpowiedziec cos tresciwego.

pozdrawiam,
jezier
www.jezier.pl

RIP PRSZ