RIP PRSZ

Data: 2009-07-11 22:02:17
Autor: woohoo
RIP PRSZ
Bartosz Bogucki:
Generalnie wniosek nasunął się jeden. Przenieść się na forum. Czemu? Doszliśmy do wniosku że przyczyną tego faktu jest m. in. archaiczna forma useneta, brak funkcji multimedialnych, nieznajomość inernautów zegoś takiego jak uenet, co dopiero obsługa, no i w końcu mamy przecież swoją (podziwianą przez wielu :o) ) stronę www

Dzięki swej 'archaicznej' formie Usenet zyskuje swoistą 'ekskluzywność', bo brakiem - jak to nazwałeś - funkcji multimedialnych dość skutecznie zniechąca do siebie dzieci wszelakich neostrad. I osobiście za to go lubię. Bo multimedia, przy całym mnóstwie różnorakich hostingów, można sobie przekazywać linkami. A że się kolorków nie da poustawiać i 'ascii-buźki' nie zamieniają się automagicznie w gify? Cóż. Ja od zawsze i we wszystkim lubiłem 'clean look'. Tak że przeniesienie PRSZ na www byłoby dla mnie równoznaczne z końcem PRSZ.

--
wo_Ohoo!

RIP PRSZ