RIP ramo! Przepraszam, że cię umyłem :(

Data: 2010-08-31 09:45:58
Autor: szaman
RIP ramo! Przepraszam, że cię umyłem :(
On 08/30/2010 10:32 PM, biodarek wytworzył w szalonym umyśle, a następnie przelał w postać elektroniczną to, co następuje::

PS. Niech mnie ktoś przytuli ;(

Facet też może, czy jeno płeć piekna:P

sz

Data: 2010-08-31 01:08:51
Autor: stefandora
On 31 Sie, 09:45, szaman <pieka...@op.pl> wrote:
On 08/30/2010 10:32 PM, biodarek wytworzył w szalonym umyśle, a
następnie przelał w postać elektroniczną to, co następuje::

> PS. Niech mnie ktoś przytuli ;(

Facet też może, czy jeno płeć piekna:P

Niech Biodarek się wypowie, ale myślę, że w tej sytuacji to jest
przytulanie ponad podziałami :)

--
Dorota,
Szprota.

Data: 2010-08-31 20:55:07
Autor: biodarek
stefandora pisze:
PS. Niech mnie ktoś przytuli ;(
Facet też może, czy jeno płeć piekna:P

Niech Biodarek się wypowie, ale myślę, że w tej sytuacji to jest
przytulanie ponad podziałami :)

Tak, ponad podziałami. Bo kto lepiej zrozumie człowieka niż drugi facet ;-) Zresztą, zamiast przytulania, z chęcią przyjmę dobrowolne opodatkowanie się na poczet nowej ramy ;-)

--
biodarek

RIP ramo! Przepraszam, że cię umyłem :(