Data: 2018-11-12 23:22:24 | |
Autor: Ĺ | |
RMA wadliwego dysku WD. | |
Pod jaki adres (Polska, inny w UE) wysyła się teraz 3,5'' dyski?
Pada mi (sypie bad sektorami) WD Red w NASie, szczęśliwie gwarancja do 2019 r., tyle że muszę gdzieś zaparkować prawie 4 TB danych. Swoją drogą to mój bodajże siódmy WD ostatnimi laty, a padnięty już trzeci - zatrważająca statystyka :-(( |
|
Data: 2018-11-13 10:35:53 | |
Autor: Queequeg | |
RMA wadliwego dysku WD. | |
ń <ku@ta.sie> wrote:
Swoją drogą to mój bodajże siódmy WD ostatnimi laty, a padnięty już trzeci - zatrważająca statystyka :-(( "Pierwszy raz to błąd, drugi raz to już wybór." -- https://www.youtube.com/watch?v=9lSzL1DqQn0 |
|
Data: 2018-11-13 11:41:56 | |
Autor: ń | |
RMA wadliwego dysku WD. | |
Tyle, że każdy z trzech był inny: 1x Blue, 1x Black, 1x Red.
Przy czym jak pamięcią sięgam, to każdy z nich był "refurbished" lub "powystawowy". Pytanie, ile warte jest oszczędzenie 50-100 zł? Za WD jest dobra polityka gwarancyjna. -- -- - "Pierwszy raz to błąd, drugi raz to już wybór." |
|
Data: 2018-11-13 23:12:18 | |
Autor: Mark | |
RMA wadliwego dysku WD. | |
Dnia 2018-11-12 o 23:22, ń napisał(a):
Pod jaki adres (Polska, inny w UE) wysyła się teraz 3,5'' dyski?Samemu znaleźć to nie łaska? No dobra adres znajdziesz na tej stronie: https://support.wdc.com/warranty/rmaaddress.aspx?lang=pl -- Mark keitaro@pnet.pl keiichi@onet.pl |
|
Data: 2018-11-15 09:50:12 | |
Autor: n | |
RMA wadliwego dysku WD. | |
1) Czy po wymianie RMA dysku WD Red gwarancja zaczyna bieg na nowo, czy trwa jedynie do końca 3-letniego okresu liczonego jak dla pierwszego (wadliwego) dysku?
2) Lepiej wymieniać bezpośrednio przez WD RMA, czy przez sprzedawcę (polski sklep, wysyłkowa)? -- -- - adres znajdziesz na tej stronie: https://support.wdc.com/warranty/rmaaddress.aspx?lang=pl |
|
Data: 2018-11-15 15:14:27 | |
Autor: Chris | |
RMA wadliwego dysku WD. | |
W dniu 2018-11-15 o 09:50, n pisze:
1) Czy po wymianie RMA dysku WD Red gwarancja zaczyna bieg na nowo, czy trwa jedynie do końca 3-letniego okresu liczonego jak dla pierwszego (wadliwego) dysku? Trwa od daty sprzedaży, dostajesz w 90% dysk refubrished i jak napsałeś gwarancja trwa do końca okresy gwarancyjnego licząc od daty zakupu. 2) Lepiej wymieniać bezpośrednio przez WD RMA, czy przez sprzedawcę (polski sklep, wysyłkowa)? Przez sprzedawcę. -- Tylko dwie rzeczy są nieskończone: wszechświat oraz ludzka głupota, choć nie jestem pewien co do tej pierwszej - Albert Einstein |
|
Data: 2018-11-16 11:03:09 | |
Autor: n | |
RMA wadliwego dysku WD. | |
A dlaczego nie bezpośrednio przez WD RMA?
-- -- - Przez sprzedawcę. |
|
Data: 2018-11-16 21:05:37 | |
Autor: Mark | |
RMA wadliwego dysku WD. | |
Dnia 2018-11-16 o 11:03, n napisał(a):
A dlaczego nie bezpośrednio przez WD RMA?Pewnie dlatego, że jak przez sprzedawcę to dostaniesz nowy dysk i gwarancja będziesz miał od początku. -- Mark keitaro@pnet.pl keiichi@onet.pl |
|
Data: 2018-11-17 01:39:47 | |
Autor: n | |
RMA wadliwego dysku WD. | |
IMO sprzedawca (przynajmniej ten konkretny) odsyła do WD.
-- -- - Pewnie dlatego, że jak przez sprzedawcę to dostaniesz nowy dysk i gwarancja będziesz miał od początku. |
|
Data: 2018-11-19 13:19:05 | |
Autor: Chris | |
RMA wadliwego dysku WD. | |
W dniu 2018-11-17 o 01:39, n pisze:
IMO sprzedawca (przynajmniej ten konkretny) odsyła do WD. No i co z tego? to reklamuj z tytułu rękojmi ... -- Tylko dwie rzeczy są nieskończone: wszechświat oraz ludzka głupota, choć nie jestem pewien co do tej pierwszej - Albert Einstein |
|
Data: 2018-11-19 13:42:04 | |
Autor: n | |
RMA wadliwego dysku WD. | |
Po 2+ latach od zakupu (X.2016)?
-- -- - to reklamuj z tytułu rękojmi. |
|
Data: 2018-11-20 10:56:44 | |
Autor: Chris | |
RMA wadliwego dysku WD. | |
W dniu 2018-11-19 o 13:42, n pisze:
Po 2+ latach od zakupu (X.2016)? To już nie, zobacz jak wyglądała oferta, czy był zapis 3 lata gwarancji czy 2 lata? to już zależy od zapisów w umowie kupna sprzedaży. Jak nic nie masz to tylko RMA producenta. -- Tylko dwie rzeczy są nieskończone: wszechświat oraz ludzka głupota, choć nie jestem pewien co do tej pierwszej - Albert Einstein |
|
Data: 2018-12-09 13:55:25 | |
Autor: n | |
RMA wadliwego dysku WD. | |
Dobra wiadomość jest taka, że po RMA dysk szczęśliwie się trafiło przyszedł nowy (Oct 2018).
Zła że jednak poszło nie z rękojmi (minimalne przekroczenie 2 lat) i gwarancja trwa "jedynie" do końca 3-letniego okresu od zakupu w październiku 2016. -- -- - Trwa od daty sprzedaży, dostajesz w 90% dysk refubrished i jak napisałeś gwarancja trwa do końca okresy gwarancyjnego licząc od daty zakupu. |
|
Data: 2018-11-19 19:18:14 | |
Autor: n | |
RMA wadliwego dysku WD. | |
Zaraz fioła dostane od tej "przyjaznej inaczej" strony WDC :-(((
Mam konto i zarejestrowany produkt, jestem zalogowany. Jestem teraz na https://westerndigital.secure.force.com/ind/ID_CreateRMA i nie widzę, w co mam dalej kliknąć dla RMA. -- -- - Samemu znaleźć to nie łaska? |
|
Data: 2018-11-20 12:13:50 | |
Autor: n | |
RMA wadliwego dysku WD. | |
Uff, musiałem dzwonić do HP (0080027549338) żeby utworzyć RMA, trzeba najpierw wprowadzić na swoim koncie swój adres (Add New Address), żeby pokazały się dalsze opcje (wybór produktu z listy zarejestrowanych) na stronie Create RMA.
Tym niemniej otrzymanie w ramach RMA dysku recertyfikowanego i z gwarancją tylko do końca biegu obecnej nie jest tym, co lubią tygrysy... Dysk kupowałem w bestcena pl, który to sklep ma różne opinie. Tym niemniej świta po głowie myśl, że jak wymienię przez sklep, to może gwarancja (chocby przypadkiem z uwagi na np. datę produkcji 'nowego' dysku) zacznie biec na nowo? |
|