RODO koniec spamu telefonicznego ?

Data: 2018-05-25 09:06:35
Autor: Stokrotka
RODO koniec spamu telefonicznego ?

Czy jest tu ktoś kto wierzy, że RODO spowoduje zamknięcie firm
telemarketingu  wydzwaniających pod wylosowane numery ?
tj. im karzą mówić, że nr jest wylosowany, bo na prawde pewnie tak nie
jest.

Zamknięcie pewnie nie, ale będzie tego mniej.
Jak po kolejnym inwigilującym mnie telefonie, spytałam kiedyś skąd mają mój telefon, to jest tego duuuuuuuuu......żo mniej. Ty lko do tego nie tszeba RODO.

A czytał ktoś to RODO?
Ja czytałam: ale tego się nie da czytać.
Groh z kapustą. 88 stron śmieci. Bez podziału na jakieś rozsądne rozdziały, bez precyzji, w stylu "rubmy tak byśmy byli zadowoleni",
tylko kto ma być zadowolony? Ja czy administrator, a najbardziej oczywiście władza i burżuj.
Tak się nie pisze prawa.
Oni z palmy nie zeszli.

Jak ktoś w Polsce wyraził zgodę na pszyjęcie takiego szajsu za prawo?
Kto to podpisał ? Imiennie.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

RODO koniec spamu telefonicznego ?