RODO po raz kolejny

Data: 2018-09-19 21:12:26
Autor: Stokrotka
RODO po raz kolejny

I tak się zastanawiam o co chodzi:
-email wysłany przeze mnie jest nieakceptowalny bo nie ma mojego podpisu
TAK.
-list z podpisanym wnioskiem jest ok bo jest podpis.
TAK.
Tyle tylko ze nie wiadomo kto to podpisywał
Jeśli podpisał ktoś inny, to jest to istotne naruszenie prawa (pszestępstwo lub wykroczenie).

Ja tu widzę jakiś absurd
Dlatego nie  ma absurdu.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)