RODZINA - PODSTAWOWA KOMÓRKA WYZNANIOWA

Data: 2011-04-14 23:14:35
Autor: cytryna
RODZINA - PODSTAWOWA KOMÓRKA WYZNANIOWA
Spójrz i podumaj, kto rządzi Polakami. Chcieliście to macie skumbrie w tomacie,
mawiał mistrz Konstanty-Idefons o lemingach. Popatrz i zapłacz!

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/5,80293,8102046,Pierwsza_Dama_Anna_Komor
owska__ZDJECIA_.html?i=4 --

Data: 2011-04-15 16:46:16
Autor: u2
W dniu 2011-04-14 23:14, cytryna pisze:
[...]

"Michnik jest manipulatorem. To jest człowiek złej woli, kłamca. Oszust
intelektualny. Ideologia tych panów, to jest to, żeby w Polsce zapanował
'socjalizm z ludzką twarzą' . To jest widmo dla mnie zupełnie nie do
zniesienia. Jak jest potwór, to powinien mieć twarz potwora. Ja nie
wytrzymuję takich hybryd, ja uciekam przez okno z krzykiem."

RODZINA - PODSTAWOWA KOMÓRKA WYZNANIOWA