Grupy dyskusyjne   »   pl.rec.motocykle   »   ROEHR - troche elektryki troche harleja

ROEHR - troche elektryki troche harleja

Data: 2011-05-21 07:37:08
Autor: Tytus z domQ
ROEHR - troche elektryki troche harleja
Siemka
Ladne - szkoda ze silnik harleja.
Cieszy ze amerykanie doszli do tego ze mozna robic dualowe ramy.

http://www.roehrmotorcycles.com/index.html
http://www.roehrmotorcycles.com/1250Superbike.html

jakby co to ide z psem na spacer wiec moge przyniesc i bro.


--
         Tytus
żółta motorynka
  i malagutek

Data: 2011-05-25 17:25:58
Autor: Mat S
ROEHR - troche elektryki troche harleja

Użytkownik "Tytus z domQ" <tytus1@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ir7j10$hkv$1inews.gazeta.pl...
Siemka
Ladne - szkoda ze silnik harleja.
Cieszy ze amerykanie doszli do tego ze mozna robic dualowe ramy.



Ja to mam mało doświadczenia ze sportowymi sprzętami, ale jakbyś kiedyś przemógł niechęć i przejechał się V-Rodem Muscle, to myślę, że nadeszłaby chwila zastanowienia... A jak to ma jeszcze ten silnik wyciągnięty do 180 koni, to musi być naprawdę fajna zabawka.

MS

Data: 2011-05-26 04:52:58
Autor: Tytus
ROEHR - troche elektryki troche harleja
Siemka

***"Mat S"A jak to ma jeszcze ten silnik wyciągnięty do 180
koni, to musi być naprawdę fajna zabawka.

Japonczycy zakonczyli zabawe z turbo w seryjnych motocyklach na
poczatku lat 80 u.w.
Wiadomo ze do USA jest kawalek od nich wiec technologia ta doszla
nieco pozniej.
Ladna zabawka dla konesera - do lansu - niczego wiecej.

T

Data: 2011-05-26 17:36:03
Autor: Kuczu
ROEHR - troche elektryki troche harleja
W dniu 2011-05-26 13:52, Tytus pisze:
Siemka

***"Mat S"A jak to ma jeszcze ten silnik wyciągnięty do 180
koni, to musi być naprawdę fajna zabawka.

Japonczycy zakonczyli zabawe z turbo w seryjnych motocyklach na
poczatku lat 80 u.w.
Wiadomo ze do USA jest kawalek od nich wiec technologia ta doszla
nieco pozniej.

Bzdury pleciez ze az strach czytac. To nie turbo tylko kompresor mechaniczny. A z tym amerykanie bawili sie zawsze, od kiedy istnieje u nich silnik spalinowy.

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! 123,3dB :)
Harley Davidson FXR-C 666 Edition
www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

Data: 2011-05-26 08:56:36
Autor: Tytus
ROEHR - troche elektryki troche harleja
Siemka

*** Kuczu
 Bzdury pleciez ze az strach czytac.

Przepraszam ze Cie przestraszylem, ale juz sie nie boisz???

***To nie turbo tylko kompresor mechaniczny. A z tym amerykanie bawili
sie zawsze, od kiedy istnieje u
 nich silnik spalinowy.

Rajt, ciekawe jak sterowany

T.

Data: 2011-05-26 18:29:46
Autor: Kuczu
ROEHR - troche elektryki troche harleja
W dniu 2011-05-26 17:56, Tytus pisze:
Siemka

*** Kuczu
  Bzdury pleciez ze az strach czytac.

Przepraszam ze Cie przestraszylem, ale juz sie nie boisz???

Nie


***To nie turbo tylko kompresor mechaniczny. A z tym amerykanie bawili
sie zawsze, od kiedy istnieje u
  nich silnik spalinowy.

Rajt, ciekawe jak sterowany

Ale sterowany w sensie ze co ? Bo napedzany jest paskiem zebatym czyli standardowo.


--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! 123,3dB :)
Harley Davidson FXR-C 666 Edition
www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

Data: 2011-05-26 10:12:09
Autor: Tytus
ROEHR - troche elektryki troche harleja
Siemka

*** Kuczu
 Ale sterowany w sensie ze co ? Bo napedzany jest paskiem zebatym
czyli
 standardowo.

Ze paskiem to wiem, ale jakos wydatek tego wiatraka trzeba sterowac, w
sensie regulowac ilosc paliwa do ilosci powietrza.
A to wymaga juz wyzszej szkoly jazdy - VW sie na tym polozyl, mercedes
jakos daje rade.
Sprezarki mechaniczne jakos nie zagoscily w seryjnych pojazdach...

T

Data: 2011-05-26 21:18:27
Autor: Kuczu
ROEHR - troche elektryki troche harleja
W dniu 2011-05-26 19:12, Tytus pisze:

Ze paskiem to wiem, ale jakos wydatek tego wiatraka trzeba sterowac,

To nie wiatrak, to sprezarka srubowa

w sensie regulowac ilosc paliwa do ilosci powietrza.

Przepustnica jest od tego, i regulatory cisnienia, i przeplywomierze, i elektronika

A to wymaga juz wyzszej szkoly jazdy - VW sie na tym polozyl

Ciekawe bo silniki TFSI maja wlasnie sprezarke mechaniczna + turbine.

mercedes jakos daje rade.

Wszystkie z napisem compressor to maja.

Sprezarki mechaniczne jakos nie zagoscily w seryjnych pojazdach...

Czyli VW i Mercedesy nie sa seryjne ? Sprezarki sa drogie w produkcji, ciezkie, duze i odbieraja troche mocy na poczatku. Turbiny sa male, tansze i latwiejsze do zamontowania ale za to maja turbodziure. Wygralo turbo. Bywa.

--

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! 123,3dB :)
Harley Davidson FXR-C 666 Edition
www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

Data: 2011-05-26 21:57:53
Autor: Tytus z domQ
ROEHR - troche elektryki troche harleja
Siemka

*** "Kuczu"
 To nie wiatrak, to sprezarka srubowa

Powaznie???

*** Przepustnica jest od tego, i regulatory cisnienia, i przeplywomierze, i
 elektronika

Elektronika w harleju??? prosze Cie...

*** Ciekawe bo silniki TFSI maja wlasnie sprezarke mechaniczna + turbine.

I dlatego sa z nimi takie problemy???
TFSI ma tez turbo oprocz sprezarki Rootsa??? Czy piszesz o pierwszych modelach gdzie sprezarka napedzana byla rzeczywiscie turbina

 Czyli VW i Mercedesy nie sa seryjne ? Sprezarki sa drogie w produkcji,
ciezkie, duze i odbieraja troche mocy na poczatku. Turbiny sa male, tansze i latwiejsze do zamontowania ale za to maja turbodziure. Wygralo turbo. Bywa.

W silnikach audi sprezarka pedzona paskiem moze zabrac do 10-15 % mocy
o intercoolerze nie wspomne (w sensie rozmiaru) - ciekawe gdzie w moturze go wcisna???
Ale racja - sprezarka typu supercharger ma dosc liniowa charakterystyke i nadawalaby sie do motocykla.
Zwlaszcza do jakiegos kruzera gdzie waga nie ma znaczenia :)
Jesli bylo by inaczej juz dawno uzywane bylyby w sporcie.


--
         Tytus
żółta motorynka
  i malagutek

Data: 2011-05-26 22:45:49
Autor: Kuczu
ROEHR - troche elektryki troche harleja
W dniu 2011-05-26 21:57, Tytus z domQ pisze:
Siemka

*** "Kuczu"
To nie wiatrak, to sprezarka srubowa

Powaznie???

Nie udawaj debila bo dzieci czytaja


*** Przepustnica jest od tego, i regulatory cisnienia, i przeplywomierze, i
elektronika

Elektronika w harleju??? prosze Cie...

No niestety.


*** Ciekawe bo silniki TFSI maja wlasnie sprezarke mechaniczna + turbine.

I dlatego sa z nimi takie problemy???
TFSI ma tez turbo oprocz sprezarki Rootsa??? Czy piszesz o pierwszych
modelach gdzie sprezarka napedzana byla rzeczywiscie turbina

Jest i sprezarka i turbina. Nie udawaj debila


Czyli VW i Mercedesy nie sa seryjne ? Sprezarki sa drogie w produkcji,
ciezkie, duze i odbieraja troche mocy na poczatku. Turbiny sa male,
tansze i latwiejsze do zamontowania ale za to maja turbodziure.
Wygralo turbo. Bywa.

W silnikach audi sprezarka pedzona paskiem moze zabrac do 10-15 % mocy
o intercoolerze nie wspomne (w sensie rozmiaru) - ciekawe gdzie w
moturze go wcisna???

Intercooler w sprezarce nie jest niezbedny. Co innego w turbo, tam sprezarka jest goraca wiec podgrzewa powietrze ktore potem trzeba schlodzic. Ale Ty to wiesz tylko udajesz wariata.

Ale racja - sprezarka typu supercharger ma dosc liniowa charakterystyke
i nadawalaby sie do motocykla.

Zajmuje duzo miejsca

Zwlaszcza do jakiegos kruzera gdzie waga nie ma znaczenia :)

Ma znaczenie - im wiecej tym lepiej ;)

Jesli bylo by inaczej juz dawno uzywane bylyby w sporcie.

http://satanizm.eu/pies-I-mAlolata-porno.jpg

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! 123,3dB :)
Harley Davidson FXR-C 666 Edition
www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

Data: 2011-05-27 04:51:15
Autor: Tytus
ROEHR - troche elektryki troche harleja
Siemka

*** Kuczu
 Nie udawaj debila bo dzieci czytaja

Luzzz nie napinaj siem tak - jak juz bede stary i brzytki i stane
przed wyborem
Supercharger lub Kawasaki na pewno podejme wlasciwa decyzje

T

ROEHR - troche elektryki troche harleja

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona