ROMET CRS 125cm3

Data: 2012-10-21 13:25:13
Autor: C4actus
ROMET CRS 125cm3
witam wszystkich, mam pytanie co do jedego modelu motocykla z kategorii A1. Otoz chcialbym dowiedziec sie czy oplaca sie kupowac Rometa crs 125 na poczatek kariery ze 125-tkami. Motocykl glownie bedzie mi potrzebny do jazdy po miescie ( KRAKÓW ) i ewentualne wypady poza miasto, na jakies luĽne wiejskie trasy ( wzniesienia, jakies pola, sciezki w lasach itd. ) Bylbym wdzieczny za odpowiedz wszytskich ale zalezy mi na opini kogos kto siedzi gleboko w tych tematach ;) --
Wysłano z czytnika ¦cigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/

Data: 2012-10-21 22:01:12
Autor: __Maciek
ROMET CRS 125cm3
Sun, 21 Oct 2012 13:25:13 +0000 (UTC) C4actus
<cactus0man@_NOSPAM_gmail.com> napisał:

Otoz chcialbym dowiedziec sie czy oplaca sie kupowac Rometa crs 125 na poczatek kariery ze 125-tkami. Motocykl glownie bedzie mi potrzebny do

Ja tam się mało znam bo na razie w 50cc siedzę (może na pocz±tku
przyszłego roku ruszę na prawko), ale te obecne, chińskie Romety nie
maj± najlepszych opinii. Nie brałbym tego... Na Twoim miejscu
szukałbym jakiego¶ starszego ale japońskiego sprzętu, jest tego trochę
na Allegro.

Poczytaj też:
http://william350.w.interia.pl/ostatniapodrozniebieskiego.html

Data: 2012-10-21 22:46:33
Autor: Kuczu
ROMET CRS 125cm3
W dniu 2012-10-21 22:01, __Maciek pisze:
[...]

Ja tam się mało znam bo na razie w 50cc siedzę (może na początku
przyszłego roku ruszę na prawko), ale te obecne, chińskie Romety nie
mają najlepszych opinii. Nie brałbym tego... Na Twoim miejscu
szukałbym jakiegoś starszego ale japońskiego sprzętu, jest tego trochę
na Allegro.

Poczytaj teĹĽ:
http://william350.w.interia.pl/ostatniapodrozniebieskiego.html

wow. 64 kkm. szacun !

Majac na codzien stycznosc z chinskimi dwukolowymi wynalazkami uwazam iz jest to nadnaturalny wyczyn dla takiego motoroweru.

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

Data: 2012-10-21 22:47:23
Autor: Jasio
ROMET CRS 125cm3
Użytkownik "__Maciek" <i80c586@cyberspace.org> napisał w wiadomo¶ci news:2rk888h452gh8veid3j4esofurgi4us6nb4ax.com...

Poczytaj też:
http://william350.w.interia.pl/ostatniapodrozniebieskiego.html

Piękny koniec najsłynniejszego romeci±tka w Polsce.
64kkm to i tak super wynik.

--
Jasio
vfr vfr etz