RONDO DUDAJEWA ...

Data: 2010-05-04 16:00:01
Autor: MH
RONDO DUDAJEWA ...
Jak szanowni grupowicze sądzicie ?!  Powinna być utrzymana taka nazwa , czy nie.
Tak lub nie , proszę uzasadnijcie..

MH

Data: 2010-05-04 16:06:50
Autor: brat_olin
RONDO DUDAJEWA ...
"MH" <logiznam1@op.pl> wrote

Jak szanowni grupowicze sądzicie ?!  Powinna być utrzymana
taka nazwa , czy nie. Tak lub nie , proszę uzasadnijcie..

Tak.  W koncu w Polsce czci sie pamiec np. Lumumby,
ktory tez o wolnosc walczyl.  A gen Czombe ronda w Polsce
sie nie uswadczy.  Logiczne!

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2010-05-04 16:12:46
Autor: MH
RONDO DUDAJEWA ...
"MH" <logiznam1@op.pl> wrote

> [...]

Tak.  W koncu w Polsce czci sie pamiec np. Lumumby,
ktory tez o wolnosc walczyl.  A gen Czombe ronda w Polsce

 Toś mnie Bracie Online zagiął !!  Zaraz będę guglał , coby się dowiedzieć co to
za jedni ...

MH

Data: 2010-05-04 18:11:58
Autor: awe
RONDO DUDAJEWA ...

Użytkownik "brat_olin" <brat_olin@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hrp9lo$3lr$1news.onet.pl...
"MH" <logiznam1@op.pl> wrote

[...]

-- -- -- -- --
hue hue mieszkalem na Lumumby- zajebista ulica. Dopiero dzis dziwnie dla mnie wyglada, a kiedys byla taka swojska
awe

Data: 2010-05-04 16:50:58
Autor: jadrys
RONDO DUDAJEWA ...
W dniu 2010-05-04 16:00, MH pisze:
Jak szanowni grupowicze sądzicie ?!  Powinna być utrzymana taka nazwa , czy nie.
Tak lub nie , proszę uzasadnijcie..

MH

Też pytanie - jasne że nie..

Data: 2010-05-04 17:46:26
Autor: Slawek SWP
RONDO DUDAJEWA ...
Użytkownik jadrys napisał:
[...]

To pierwsza połówka, daj nam jeszcze drugą, trzecią i czwartą połówkę... Najbardziej zależy nam na rozwinięciu merytorycznego uzasadnienia zawartego w mocnym określeniu: "jasne".
Załóż, że czytają twą wypowiedź osoby, które przypadkiem trafiły na grupę psp i jeszcze nie potrafią czytać merytorycznych treści z samego podpisu... ;)

--
Sławek SWP
http://korwin-mikke.pl/

P(od) S(podem)
Zezwalam na kopiowanie, powielanie i cytowanie mojego tekstu pod warunkiem wskazania jego źródła.

Data: 2010-05-04 18:11:40
Autor: jadrys
RONDO DUDAJEWA ...
W dniu 2010-05-04 17:46, Slawek SWP pisze:
Użytkownik jadrys napisał:
[...]

Przyznam że strasznie nie lubię się rozpisywać o oczywistych sprawach... Dobrze dorzucę drugą połówkę - jasne że nie ponieważ nie stać na na drażnienie Rosjan.. W praktyce to przecież tylko chodziło o podrażnienie naszych braci - Rosjan.  Trudno nawet oszacować straty jakie ponieśliśmy na takim zachowaniu nieodpowiedzialnych ludzi..

Data: 2010-05-04 22:20:34
Autor: Slawek SWP
RONDO DUDAJEWA ...
Użytkownik jadrys napisał:
[...]

No, zaryzykowałbym tezę, że nie nam chodziło o drażnienie... Wiesz istnieje taki dawny termin podbechtać... Nasi się rozejrzeli, zobaczyli że sprawa się nagłośniła i przepadło... Po prostu musieli nazwać bo by twarz czy co tam innego stracili...

Trudno nawet oszacować straty jakie ponieśliśmy
na takim zachowaniu nieodpowiedzialnych ludzi..

Ale jak już jest to lepiej niech zostanie, bo i w drugą stronę stracą tam coś...

Data: 2010-05-04 17:56:00
Autor: MH
RONDO DUDAJEWA ...
Jak szanowni grupowicze sądzicie ?!  Powinna być utrzymana taka nazwa , czy nie.
Tak lub nie , proszę uzasadnijcie..

MH

--

A teraz z innej beczki..  Dlaczego ci , którzy nadali rondu nazwę "DUDAJEWA" nie
zlikwidowali nazwy ronda "ROOSVELTA" ???

MH

Data: 2010-05-04 18:02:21
Autor: u2
RONDO DUDAJEWA ...
W dniu 2010-05-04 17:56, MH pisze:
A teraz z innej beczki..  Dlaczego ci , którzy nadali rondu nazwę "DUDAJEWA" nie
zlikwidowali nazwy ronda "ROOSVELTA" ???

Proszę się ich spytać, Nie wszyscy jankesi to świnie. Podobnie nie
wszyscy ruscy to czekiści.

Data: 2010-05-04 18:17:10
Autor: Piotr
RONDO DUDAJEWA ...
Użytkownik "MH" <logiznam1@op.pl> napisał w wiadomości
[...]

A ktorego Roosvelta?
Weź no i znowu poguglaj, trochu się podciągniesz.
Piotr
--
Czego to wałkuństwo nie zrobi:
http://groups.google.pl/group/pl.soc.polityka/msg/3ec3d0c6a7b11a64?dm...

Data: 2010-05-04 19:33:44
Autor: `heÂŽsk`
RONDO DUDAJEWA ...
On Tue, 04 May 2010 16:00:01 +0200, "MH" <logiznam1@op.pl> wrote:

Jak szanowni grupowicze sądzicie ?!  Powinna być utrzymana taka nazwa , czy nie.
Tak lub nie , proszę uzasadnijcie..

 a kto to byl dudajew ? na 10 zapytanych 9 wzruszylo ramionami.
 ale JEDEN prawie wiedzial.  http://pl.wikipedia.org/wiki/Plik:D%C5%BEohara_Dudajeva_gatve.jpg

 wobec tego zmieniamy nazwe ronda z X na Y !

 a tak powaznie - malo to ostatnio mamy swoich bohaterow ?

--

 HeSk

Data: 2010-05-04 20:40:55
Autor: Tomy M.
RONDO DUDAJEWA ...

Użytkownik "MH" <logiznam1@op.pl> napisał w wiadomości news:3461.0000225c.4be02861newsgate.onet.pl...
Jak szanowni grupowicze sądzicie ?!  Powinna być utrzymana taka nazwa , czy nie.
Tak lub nie , proszę uzasadnijcie..

Oczywiście że powinna być utrzymana.

dlaczego:

1. Wróg naszego wroga jest naszym przyjacielem
2. Wkurwia to naszego wroga
3. Dudajew to niesamowicie odważny człowiek
4. Dobra nazwa jest kontrowersyjna
5. Lepsze Rondo Dudajewa niż Rondo Mydlane

Tomy M.

RONDO DUDAJEWA ...