RONDO DUDAJEWA ...

Data: 2010-05-04 16:06:50
Autor: brat_olin
RONDO DUDAJEWA ...
"MH" <logiznam1@op.pl> wrote

Jak szanowni grupowicze sądzicie ?!  Powinna być utrzymana
taka nazwa , czy nie. Tak lub nie , proszę uzasadnijcie..

Tak.  W koncu w Polsce czci sie pamiec np. Lumumby,
ktory tez o wolnosc walczyl.  A gen Czombe ronda w Polsce
sie nie uswadczy.  Logiczne!

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2010-05-04 16:12:46
Autor: MH
RONDO DUDAJEWA ...
> [...]

Tak.  W koncu w Polsce czci sie pamiec np. Lumumby,
ktory tez o wolnosc walczyl.  A gen Czombe ronda w Polsce

 Toś mnie Bracie Online zagiął !!  Zaraz będę guglał , coby się dowiedzieć co to
za jedni ...

MH

Data: 2010-05-04 18:11:58
Autor: awe
RONDO DUDAJEWA ...

Użytkownik "brat_olin" <brat_olin@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hrp9lo$3lr$1news.onet.pl...
[...]

hue hue mieszkalem na Lumumby- zajebista ulica. Dopiero dzis dziwnie dla mnie wyglada, a kiedys byla taka swojska
awe

RONDO DUDAJEWA ...