ROR + KK w jednym banku... Czemu nie?

Data: 2009-10-14 13:51:21
Autor: xbartx
ROR + KK w jednym banku... Czemu nie?
Dnia Tue, 13 Oct 2009 22:08:16 +0200, Michal napisa艂(a):

Witam

Przekonajcie mnie, dlaczego to jest z艂y pomys艂? Mo偶e przenios臋 KK z Citi
do mbanku i pozostan臋 wierny tylko jemu ;) 艁atwiejsza sp艂ata (bo
automatyczna), 艂atwiejsze kontrolowanie zad艂u偶enia i w og贸le. Wiadomo-
Citi ma mn贸stwo plus贸w dodatnich i kilka plus贸w ujemnych. Chc臋 posiada膰
tylko jedn膮 KK + kart臋 debetow膮. Pomijam op艂aty, bo nie zak艂adam ich
istnienia  (Citi mnie zwolni艂o, w mbanku 艂atwo si臋 zwolni膰 ilo艣ci膮
transakcij)

Przewin臋艂a si臋 wiele razy opinia, 偶e ROR + KK w jednym banku to z艂y
pomys艂 (lub te偶 bardzo z艂y i niedopuszczalny). Dlaczego?

To chyba po prostu tak zwana dobra praktyka. Wiadomo, 偶e bank w razie jaki艣 sporny kwestii w sprawie transakcji na Twojej kk, raczej nie pokryje ich z konta ROR - jednak maj膮c kk i ROR/KO w jednym banku istnieje prawdopodobie艅stwo, i偶 takie co艣 zdarzy膰 si臋 mo偶e, ma艂e bo ma艂e, ale istnieje. Dlatego, 偶eby na 100% unikn膮膰 tej ma艂o prawdopodobnej sytuacji na grupie polecaj膮 kk nie tam gdzie g艂贸wny ROR a Ty r贸b jak Ci wygodnie ;)

--
xbartx

ROR + KK w jednym banku... Czemu nie?