Data: 2010-04-14 23:25:24 | |
Autor: zwyklyklientwieluzwyklychbankow2 | |
ROR walutowy w DB[/] EasyNet | |
udało mnie się ustalić wyciągi elektroniczne w DB[/]
ale tylko dla złotówkowego EasyNet, dla waluty NIE Czy to znaczy że: 1) ja robię coś źle w kanale www 2) problem rozwiąże infolinia 3) problem wymaga wizyty w placówce 4) walutowe rachunki "nie mają wyciągów i już" -- |
|
Data: 2010-04-15 10:38:12 | |
Autor: zwyklyklientwieluzwyklychbankow2 | |
ROR walutowy w DB[/] EasyNet | |
udało mnie się ustalić wyciągi elektroniczne w DB[/] a może chodzi o to że na rachunkach złotówkowych były dokonywane operacje a waluta czeka na moje pierwsze zasilenie? Wątpię, ale pytam... Jeśli ktoś wie, niech odpowie -- |
|