ROR walutowy w DB[/] EasyNet

Data: 2010-04-14 23:25:24
Autor: zwyklyklientwieluzwyklychbankow2
ROR walutowy w DB[/] EasyNet
udało mnie się ustalić wyciągi elektroniczne w DB[/]
ale tylko dla złotówkowego EasyNet, dla waluty NIE
Czy to znaczy że:
1) ja robię coś źle w kanale www
2) problem rozwiąże infolinia
3) problem wymaga wizyty w placówce
4) walutowe rachunki "nie mają wyciągów i już"

Data: 2010-04-15 10:38:12
Autor: zwyklyklientwieluzwyklychbankow2
ROR walutowy w DB[/] EasyNet
udało mnie się ustalić wyciągi elektroniczne w DB[/]
ale tylko dla złotówkowego EasyNet, dla waluty NIE
Czy to znaczy że:
4) walutowe rachunki "nie mają wyciągów i już"

a może chodzi o to że na rachunkach złotówkowych
były dokonywane operacje a waluta czeka na
moje pierwsze zasilenie? Wątpię, ale pytam...

Jeśli ktoś wie, niech odpowie

--

ROR walutowy w DB[/] EasyNet