ROSJA, A SPRAWA POLSKA!

Data: 2009-09-18 22:11:19
Autor: boukun
ROSJA, A SPRAWA POLSKA!
Ostatnio na falach "Radia Maryja" wygłaszają swoje apele Szaniawski i Macierewicz, gdzie wmawiają słuchaczom tego radia, że Rosja jest odpowiedzialna za wszystkie nieszczęścia jakie spadały na Polskę. Co gorsze sugerują, że wszyscy ci, co działają na rzecz poprawy stosunków z Rosją, nie działają na rzecz dobra Polski. Można by było, to potraktować jako kolejne zagranie sanacyjnych popaprańców, gdyby nie to, że owe słowa są wygłaszane na antenie owego radia, gdzie większość słuchaczy stanowi zdrowy rdzeń narodu. Która, to już zagrywka tych panów odnośnie oczerniania i przedstawiania Ruchu Narodowego, jako sługusów Moskwy. Każdy kto choć trochę zna i ma odrobinę dobrej woli wie, że Ruch Narodowy na czele z Romanem Dmowskim, zawsze opowiadał się za dobrymi stosunkami z Rosją, ale na zasadzie równo - partnerstwa. http://www.polskapartianarodowa.org/

boukun

Data: 2009-09-18 17:19:12
Autor: Bruner
ROSJA, A SPRAWA POLSKA!
No coz PIS wykupilo reklame w radio maryja, za co powinni dostac w ryja

Data: 2009-09-19 02:25:43
Autor: J-23
ROSJA, A SPRAWA POLSKA!
On 18 Wrz, 22:11, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
[...]

bokun jak juz ten bubel sie stanie faktem, i PPN zdobedzie wadze, to
jakiej wysokosci beda zasilki dla bezrobotnych? To po pierwsze, po
drugie czy beda uruchomione prace publiczne dla rzeczonych
berobotnych, przy np. bydowie piecow krematoryjnych do palenia Zydow?

J-23 itede

Data: 2009-09-17 13:02:22
Autor: Prawusek
ROSJA, A SPRAWA POLSKA!
"J-23" <khanula@gazeta.pl> wrote in message

drugie czy beda uruchomione prace publiczne dla rzeczonych
berobotnych, przy np. bydowie piecow krematoryjnych do palenia Zydow?

J-23 itede

Dostaniesz wyłączność na terenie RP.

Data: 2009-09-19 07:18:19
Autor: J-23
ROSJA, A SPRAWA POLSKA!
On 17 Wrz, 13:02, "Prawusek" <prawu...@interia.pl> wrote:
"J-23" <khan...@gazeta.pl> wrote in message

drugie czy beda uruchomione prace publiczne dla rzeczonych
berobotnych, przy np. bydowie piecow krematoryjnych do palenia Zydow?

J-23 itede

Dostaniesz wyłączność na terenie RP.

OK. sprawnosc wyprobuje na Tobie. Jak przepali te kupe gow...a,
przepraszam tluszczu, to bedzie sie nadawac.

J-23 itede

Data: 2009-09-19 20:03:41
Autor: boukun
ROSJA, A SPRAWA POLSKA!

Użytkownik "J-23" <khanula@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:390d72ff-c54a-48e8-b822-c1aeb882cd3933g2000vbe.googlegroups.com...
[...]

O to mnie nie pytaj, nie jestem w stanie powiedzieć, co by było, jak Bubel doszedł by do władzy. Podejrzewam, że grał by jak ojciec Rydzyk zagra. Gdybyś się zapytał natomiast, co by było jak ja bym doszedł do władzy, to możesz być pewny, że Polska odzyskałaby niepodległość i była wolna jak od sierpnia 1980 do 13 grudnia 1981 roku. Czyli bylibyśmy pierwszym demokratycznym i prwdziwie wolnym krajem od żydomasonerii na ziemi, a co za tym idzie, mielibyśmy nipochamowany niczym rozwój i dobrobyt dla każdego obywatela RP...

boukun

Data: 2009-09-19 13:16:01
Autor: J-23
ROSJA, A SPRAWA POLSKA!
On 19 Wrz, 20:03, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
Użytkownik "J-23" <khan...@gazeta.pl> napisał w wiadomościnews:390d72ff-c54a-48e8-b822-c1aeb882cd3933g2000vbe.googlegroups.com...
> [...]

wolnym krajem od żydomasonerii na ziemi, a co za tym idzie, mielibyśmy
nipochamowany niczym rozwój i dobrobyt dla każdego obywatela RP...

Jak mniemam masz juz w tej kwestii naostrzona OGOLNO WOJSKOWA DZIDE
WOJSKOWA ?

J-23 itede

Data: 2009-09-19 13:48:30
Autor: J-23
ROSJA, A SPRAWA POLSKA!
> [...]

boukun

Jak mniemam masz juz w tej kwestii naostrzona OGOLNO WOJSKOWA DZIDE
BOJOWA ?

J-23 itede

Data: 2009-09-19 20:07:23
Autor: Tzva Adonai
ROSJA, A SPRAWA POLSKA!
Czyli bylibyśmy pierwszym demokratycznym i prwdziwie wolnym krajem od żydomasonerii na ziemi, a co za tym idzie, mielibyśmy nipochamowany niczym rozwój i dobrobyt dla każdego obywatela RP...

Gadasz jak Chavez....

Data: 2009-09-19 07:11:50
Autor: Tzva Adonai
ROSJA, A SPRAWA POLSKA!
owego radia, gdzie większość słuchaczy stanowi zdrowy rdzeń narodu.

"Zdrowy rdzeń narodu"... Widzisz boukun jaki z tego Bubla koniunkturalista?..
Jedzie radiomaryjnym moherom w brudzę aż przykro patrzeć.... A tyle nadziei
wiązało środowisko rusko-natolińskie z Radiem Maryja w latach 90tych, do czasu,
aż zaczęła tam przeważać linia antyrosyjska... Wtedy Rydzyk awansował na Żyda...
Straszni są ci Polacy pochodzenia wschodniosłowiańskiego jak Bubel, Diomko, czy
chociażby Zielinko... Zachowują się w stosunku do rdzennych Polaków jak naziści,
wynajdują w nich żydowskie cechy i chorobliwie pragną nimi rządzić z nadania
Kremla... --

ROSJA, A SPRAWA POLSKA!