ROSJANIE ODESxLI UBRANIE 涉ΜBNE 同. PRZEMYSxWA GOSIEWSKIEGO

Data: 2010-07-09 15:08:32
Autor: Bogdan Idzikowski
ROSJANIE ODESxLI UBRANIE 涉ΜBNE 同. PRZEMYSxWA GOSIEWSKIEGO
 Garnitur, buty, koszula i bielizna, w kt鏎e mia by ubrane m鎩 m捫 do trumny w Moskwie, zosta造 odes豉ne do Polski. W豉郾ie je odebra豉m od 瘸ndarmerii wojskowej. Ten skandal trzeba wyja郾i, tylko nie wiem, kto mo瞠 mi odpowiedzie na podstawowe pytania, a zw豉szcza na to, czy mog mie absolutna pewno嗆, 瞠 cia這 mojego m篹a znajdowa這 si w trumnie - m闚i nam Beata Gosiewska, 穎na wicepremiera w rz康zie PiS, kt鏎y zgin掖 w katastrofie smole雟kiej.

http://niezalezna.pl/article/show/id/36397

Ubranie 瘸這bne dla Przemys豉wa Gosiewskiego zosta這 przekazane przez jego rodzin w Moskwie pracownikom polskiej ambasady.

- Zapewnili nas, 瞠 te rzeczy zosta造 przekazane do rosyjskiego zak豉du medycyny s康owej i 瞠 m捫 zostanie w nie ubrany. Teraz okazuje si, 瞠 tak si nie sta這 - relacjonuje nam Beata Gosiewska.

Ubranie wr鏂i這 do Polski i trafi這 do 瘸ndarmerii wojskowej, kt鏎a zwr鏂i豉 je rodzinie.

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
I tu mam w徠pliwo軼i:
Kto odes豉 ubranie?
Czy aby na czas ubranie zosta這 przekazane przez ambasad?
Dlaczego nie zosta ubrany w zak豉dzie medycyny s康owej.

Dotychczas dochodzi造 do nas informacje, 瞠 Rosjanie sprawowali si bez zastrze瞠.

Czy to jakie fatum? Przer騜ne niemi貫 przygody spotykaj tylko ludzi zwi您anych z PiS-em.

Data: 2010-07-09 06:20:52
Autor: zbig
On 9 Lip, 15:08, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@sz.home.pl> wrote:
astrze瞠.

Czy to jakie fatum? Przer騜ne niemi貫 przygody spotykaj tylko ludzi
zwi您anych z PiS-em.

Bo qurwa tylko oni j徠rz. Normalni ludzie ju pochowali swoich
bliskich, przeszli traum i staraj si 篡 dalej. A pisomato造 musz
toczy dalej awantury o garnitury, krzy, pa豉c, zdj璚ia, trupy,
sekcje, ekshumacje. Bez awantury nie istniej.

Data: 2010-07-09 18:59:32
Autor: cytryna
> [...]
astrze瞠.

> Czy to jakie fatum? Przer騜ne niemi貫 przygody spotykaj tylko ludzi

Bo k.rwa tylko oni j徠rz. Normalni ludzie ju pochowali swoich
bliskich, przeszli traum i staraj si 篡 dalej. A pisomato造 musz
toczy dalej awantury o garnitury, krzy, pa豉c, zdj璚ia, trupy,
sekcje, ekshumacje. Bez awantury nie istniej.

Jakim bydlakiem pozbawionym wszelkich uczu trzeba by aby g這sai takie zbrodnicze pogl康y. Wydawa這 si, 瞠 Adolf Hitler i jego ideologia zawarta
w ustawach norymberskich to by這 apogeum zezwierz璚enia - okazuje si, 瞠
nie! Wielbiciele re磨mu Tuska przewy窺zaj swoim bezmy郵nym okrucie雟twem kat闚 z oboz闚 zag豉dy tak hitlerowskich jak i sowieckich.

Data: 2010-07-09 10:51:54
Autor: zbig
On 9 Lip, 18:59, "cytryna" <cytry...@poczta.onet.eu> wrote:

[...]

O jakich pogl康ach m闚isz kretynko?
O tym, 瞠 instrumentalne podsycanie rzekomej 瘸這by poprzez wieczyst
ekspozycj zdj耩 zmar造ch w 豉wach sejmowych uwa瘸m za kurewskie
dra雟two bez krzty honoru?
Czy o tym, 瞠 wasze przekonanie, ze wi瘯szo嗆 spo貫cze雟twa jest
bezmy郵nym "ciemnym ludem" i wam wierzy, uwa瘸m za zadufanie g陰b闚,
kt鏎zy mierz innych swoj miark?
Czy o tym, ze bezustanne grzebanie w zw這kach tylko dlatego, ze w
waszym chorym mniemaniu podsyca to atmosfer nieufno軼i wobec w豉dzy,
kt鏎ej nie lubicie uwa瘸m za patologi niedalek nekrofilii?
Czy mo瞠 my郵isz o jakich innych pogl康ach?

Data: 2010-07-09 22:28:16
Autor: cytryna
> [...]

O jakich pogl康ach m闚isz kretynko?
O tym, 瞠 instrumentalne podsycanie rzekomej 瘸這by poprzez wieczyst
ekspozycj zdj耩 zmar造ch w 豉wach sejmowych uwa瘸m za ku..wskie
[...]

Ech,syfilityczny osobniku,kiedy pojmiesz 瞠 w豉dza uto窺amiana przez 這buz闚 z podw鏎ka, ma造ch gangster闚 chadzaj帷ych na pasku wywiad闚 nie jest i nie mo瞠 by lubiana przez uczciwych ludzi. Tylko kryminali軼i (93,7% w ZK) uwielbiaj kumpli z PO reprezentowanych przez Palikoty, Niesio造 oraz inne Bolki, Znaki,
Musty, Docenty i prominent闚 kahalu warszawsko-krakowskiego. Kumpel Baraniny
marsza趾iem sejmu, agent WSI prezydentem, volkdeutsch premierem, przyg逝p i kapucha marsza趾iem senatu. To ma si podoba,komu? Chyba tylko zwyrodnialcom
twojego pokroju mendo spo貫czna. Ale za ten mord odpowiecie-to tylko kwestia
czasu!

Data: 2010-07-10 03:08:37
Autor: zbig
On 9 Lip, 22:28, "cytryna" <cytry...@poczta.onet.eu> wrote:
> [...]

twojego pokroju mendo spo貫czna. Ale za ten mord odpowiecie-to tylko kwestia
Pizdo z豉mana. nie dost徙i豉 zaszczytu obcowania z uczciwymi lud幟i,
jako 瞠 nie maj oni zwyczaju zadawania si z cz這wiekowatymi o
brudnych 鈍i雟kich oczkach, 鄉ierdz帷ych potem, wydzielanym przez nich
w pogoni za w豉dz.
W豉dza ta, cel sam w sobie ma s逝篡 wdra瘸niu chorych teorii: IV RP,
rozwibrowywania ukladu, pa雟twa solidarnego vs. pa雟twa liberalnego
stworzonych przez pojeba鎍闚 sfrustrowanych w豉snymi 篡ciowymi
pora磬ami.
Do roboty si we嬈ie, 瞠bracze nieroby, bo wasze mrzonki o przysz造ch
rz康ach nazi-psycholi nie maj szans na urzeczywistnienie.

Data: 2010-07-09 20:01:08
Autor: u2
W dniu 2010-07-09 18:59, cytryna pisze:
[...]

To wy窺zy etap, wyrafinowane morderstwa polityczne niewygodnych
dziennikarzy, polityk闚, biznesmen闚 czy te ostatnio adwokata Siergieja
Magnitskiego wskazuj, 瞠 gruppenfuehrer KAT ma na kim si wzorowa.

Data: 2010-07-09 15:37:24
Autor: Polok_Prawdziwy
ROSJANIE ODESxLI UBRANIE 涉ΜBNE 同. PRZEMYSxWA GOSIEWSKIEGO

υdes豉造, nobo pseca GOSIAKRUTKIEWITKI stra郾ie PSYKRUTKI by i 穎dnemu
Kacapowi jego 逝branka niepotsebne by造 - 穎den siem wnie niemie軼i...

Data: 2010-07-09 15:45:41
Autor: jadrys
[...]

No i zobacz sam, - jak tu wierzy mediom.. Niedawno kto z cz這nk闚 rodziny p豉ka na 豉mach 瞠 wszystkie ubrania ofiar zosta造 spalone, a rodzin nikt nie zapyta o zdanie...

--
Kapitalizm jest chorob (zaraz) z kt鏎 nale篡 walczy..
Instaluj帷 Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..

Data: 2010-07-09 17:32:21
Autor: Bogdan Idzikowski
ROSJANIE ODESxLI UBRANIE 涉ΜBNE 同. PRZEMYSxWA GOSIEWSKIEGO

U篡tkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisa w wiadomo軼i news:i1796f$1a9$1news.onet.pl...
[...]

To nie tak. Gosiewskiej najpierw brakowa這 tajnego notesu (by造 w nim super wa積e tajemnice), nast瘼nie narzeka豉, 瞠 ubranie, w kt鏎ym zgin掖 酥. Gosiewski by這 brudne i mokre.
Teraz chodzi o ubranie, w kt鏎ym mia by pochowany.

Data: 2010-07-09 21:39:37
Autor: jadrys
[...]

Ale tak.. Sam s造sza貫m w radiu jak kto z rodziny pos豉 Wassermana (c鏎ka albo 穎na) m闚i豉 瞠 ubranie zosta這 spalone, a nikt nie zapyta si nawet rodziny o zdanie.

Data: 2010-07-09 16:56:11
Autor:
ROSJANIE ODESxLI UBRANIE 涉ΜBNE 同. PRZEMYSxWA GOSIEWSKIEGO
Bogdan Idzikowski <bogdanid@sz.home.pl> napisa(a):
 Garnitur, buty, koszula i bielizna, w kt鏎e mia by ubrane m鎩 m捫 do trumny w Moskwie, zosta造 odes豉ne do Polski. W豉郾ie je odebra豉m od 瘸ndarmerii wojskowej.

Co tylko potwierdza, 瞠 rodzina nie widzia豉 cia豉 przed poch闚kiem.
Przewin窸o si po necie, 瞠 rodziny mia造 dziwny zakaz otwierania trumien.

Nie chce mi si podpina odpowiedzi do kolejnych post闚 w tym w徠ku, ale
przesta鎍ie wypowiada si o zdarzeniu pod Smole雟kiem tylko w tonie
partyjnym/personalnym. Pomy郵cie o funkcjach jakie niekt鏎zy z Listy Pasa瞠r闚
pe軟ili w Pa雟twie. Bo inaczej, to tak jakby Wam matka/穎na zgina豉 a kto
powiedzia: "aaa tam, to by豉 blondynka. Jedn idiotk mniej przynajmniej!"

Data: 2010-07-09 17:45:26
Autor: 'he簧sk'
ROSJANIE ODESALI UBRANIE 驍AOBNE 礎P. PRZEMYSAWA GOSIEWSKIEGO
On Fri, 9 Jul 2010 15:08:32 +0200, "Bogdan Idzikowski"
<bogdanid@sz.home.pl> wrote:

[...]

 ktora zona? przemus mial ich dwie.

--

 HeSk

"Nieprawd jest, jakoby Internet by ziemi niczyj

Data: 2010-07-10 08:29:56
Autor: HaMMeR
On 2010-07-09 15:08, Bogdan Idzikowski wrote:
ciach

Czy to jakie fatum? Przer騜ne niemi貫 przygody spotykaj tylko ludzi
zwi您anych z PiS-em.

-- -- -- -- -- -- -- -- -

Zapamietaj kapusto, ze los sie potrafi gwaltownie odmienic
i staniesz sie obligatoryjnym udzialowcem owych 'przygod'...

Data: 2010-07-10 08:35:57
Autor: Bogdan Idzikowski
ROSJANIE ODESxLI UBRANIE 涉ΜBNE 同. PRZEMYSxWA GOSIEWSKIEGO

U篡tkownik "HaMMeR" <tranzac@aster.pl> napisa w wiadomo軼i news:i1941a$lj9$6newsread1.aster.pl...
On 2010-07-09 15:08, Bogdan Idzikowski wrote:
ciach

[...]

Czyli nie wyra瘸sz zgody na prawd? Jakie to picowskie.

ROSJANIE ODESxLI UBRANIE 涉ΜBNE 同. PRZEMYSxWA GOSIEWSKIEGO