ROSJANIE ODES£ALI UBRANIE ¯A£OBNE ¦P. PRZEMYS£AWA GOSIEWSKIEGO

Data: 2010-07-09 06:20:52
Autor: zbig
ROSJANIE ODES£ALI UBRANIE ¯A£OBNE ¦P. PRZEMYS£AWA GOSIEWSKIEGO
On 9 Lip, 15:08, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@sz.home.pl> wrote:
astrze¿eñ.

Czy to jakie¶ fatum? Przeró¿ne niemi³e przygody spotykaj± tylko ludzi
zwi±zanych z PiS-em.

Bo qurwa tylko oni j±trz±. Normalni ludzie ju¿ pochowali swoich
bliskich, przeszli traumê i staraj± siê ¿yæ dalej. A pisomato³y musz±
toczyæ dalej awantury o garnitury, krzy¿, pa³ac, zdjêcia, trupy,
sekcje, ekshumacje. Bez awantury nie istniej±.

Data: 2010-07-09 18:59:32
Autor: cytryna
> [...]
astrze¿eñ.

> Czy to jakie¶ fatum? Przeró¿ne niemi³e przygody spotykaj± tylko ludzi

Bo k.rwa tylko oni j±trz±. Normalni ludzie ju¿ pochowali swoich
bliskich, przeszli traumê i staraj± siê ¿yæ dalej. A pisomato³y musz±
toczyæ dalej awantury o garnitury, krzy¿, pa³ac, zdjêcia, trupy,
sekcje, ekshumacje. Bez awantury nie istniej±.

Jakim¿ bydlakiem pozbawionym wszelkich uczuæ trzeba byæ aby g³osaiæ takie zbrodnicze pogl±dy. Wydawa³o siê, ¿e Adolf Hitler i jego ideologia zawarta
w ustawach norymberskich to by³o apogeum zezwierzêcenia - okazuje siê, ¿e
nie! Wielbiciele re¿imu Tuska przewy¿szaj± swoim bezmy¶lnym okrucieñstwem katów z obozów zag³ady tak hitlerowskich jak i sowieckich.

Data: 2010-07-09 10:51:54
Autor: zbig
On 9 Lip, 18:59, "cytryna" <cytry...@poczta.onet.eu> wrote:

[...]

O jakich pogl±dach mówisz kretynko?
O tym, ¿e instrumentalne podsycanie rzekomej ¿a³oby poprzez wieczyst±
ekspozycjê zdjêæ zmar³ych w ³awach sejmowych uwa¿am za kurewskie
drañstwo bez krzty honoru?
Czy o tym, ¿e wasze przekonanie, ze wiêkszo¶æ spo³eczeñstwa jest
bezmy¶lnym "ciemnym ludem" i wam wierzy, uwa¿am za zadufanie g³±bów,
którzy mierz± innych swoj± miark±?
Czy o tym, ze bezustanne grzebanie w zw³okach tylko dlatego, ze w
waszym chorym mniemaniu podsyca to atmosferê nieufno¶ci wobec w³adzy,
której nie lubicie uwa¿am za patologiê niedalek± nekrofilii?
Czy mo¿e my¶lisz o jakich¶ innych pogl±dach?

Data: 2010-07-09 22:28:16
Autor: cytryna
> [...]

O jakich pogl±dach mówisz kretynko?
O tym, ¿e instrumentalne podsycanie rzekomej ¿a³oby poprzez wieczyst±
ekspozycjê zdjêæ zmar³ych w ³awach sejmowych uwa¿am za ku..wskie
[...]

Ech,syfilityczny osobniku,kiedy pojmiesz ¿e w³adza uto¿samiana przez ³obuzów z podwórka, ma³ych gangsterów chadzaj±cych na pasku wywiadów nie jest i nie mo¿e byæ lubiana przez uczciwych ludzi. Tylko kryminali¶ci (93,7% w ZK) uwielbiaj± kumpli z PO reprezentowanych przez Palikoty, Niesio³y oraz inne Bolki, Znaki,
Musty, Docenty i prominentów kahalu warszawsko-krakowskiego. Kumpel Baraniny
marsza³kiem sejmu, agent WSI prezydentem, volkdeutsch premierem, przyg³up i kapucha marsza³kiem senatu. To ma siê podobaæ,komu? Chyba tylko zwyrodnialcom
twojego pokroju mendo spo³eczna. Ale za ten mord odpowiecie-to tylko kwestia
czasu!

Data: 2010-07-10 03:08:37
Autor: zbig
On 9 Lip, 22:28, "cytryna" <cytry...@poczta.onet.eu> wrote:
> [...]

twojego pokroju mendo spo³eczna. Ale za ten mord odpowiecie-to tylko kwestia
Pizdo z³amana. nie dost±pi³a¶ zaszczytu obcowania z uczciwymi lud¼mi,
jako ¿e nie maj± oni zwyczaju zadawania siê z cz³owiekowatymi o
brudnych ¶wiñskich oczkach, ¶mierdz±cych potem, wydzielanym przez nich
w pogoni za w³adz±.
W³adza ta, cel sam w sobie ma s³u¿yæ wdra¿aniu chorych teorii: IV RP,
rozwibrowywania ukladu, pañstwa solidarnego vs. pañstwa liberalnego
stworzonych przez pojebañców sfrustrowanych w³asnymi ¿yciowymi
pora¿kami.
Do roboty siê we¼cie, ¿ebracze nieroby, bo wasze mrzonki o przysz³ych
rz±dach nazi-psycholi nie maj± szans na urzeczywistnienie.

Data: 2010-07-09 20:01:08
Autor: u2
W dniu 2010-07-09 18:59, cytryna pisze:
[...]

To wy¿szy etap, wyrafinowane morderstwa polityczne niewygodnych
dziennikarzy, polityków, biznesmenów czy te¿ ostatnio adwokata Siergieja
Magnitskiego wskazuj±, ¿e gruppenfuehrer KAT ma na kim siê wzorowaæ.

ROSJANIE ODES£ALI UBRANIE ¯A£OBNE ¦P. PRZEMYS£AWA GOSIEWSKIEGO