ROSJANIE ODES£ALI UBRANIE ¯A£OBNE ¦P. PRZEMYS£AWA GOSIEWSKIEGO

Data: 2010-07-09 15:45:41
Autor: jadrys
ROSJANIE ODES£ALI UBRANIE ¯A£OBNE ¦P. PRZEMYS£AWA GOSIEWSKIEGO
Garnitur, buty, koszula i bielizna, w które mia³ byæ ubrane mój m±¿ do trumny w Moskwie, zosta³y odes³ane do Polski. W³a¶nie je odebra³am od ¿andarmerii wojskowej. Ten skandal trzeba wyja¶niæ, tylko nie wiem, kto mo¿e mi odpowiedzieæ na podstawowe pytania, a zw³aszcza na to, czy mogê mieæ absolutna pewno¶æ, ¿e cia³o mojego mê¿a znajdowa³o siê w trumnie - mówi nam Beata Gosiewska, ¿ona wicepremiera w rz±dzie PiS, który zgin±³ w katastrofie smoleñskiej.

http://niezalezna.pl/article/show/id/36397

Ubranie ¿a³obne dla Przemys³awa Gosiewskiego zosta³o przekazane przez jego rodzinê w Moskwie pracownikom polskiej ambasady.

- Zapewnili nas, ¿e te rzeczy zosta³y przekazane do rosyjskiego zak³adu medycyny s±dowej i ¿e m±¿ zostanie w nie ubrany. Teraz okazuje siê, ¿e tak siê nie sta³o - relacjonuje nam Beata Gosiewska.

Ubranie wróci³o do Polski i trafi³o do ¿andarmerii wojskowej, która zwróci³a je rodzinie.

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
I tu mam w±tpliwo¶ci:
Kto odes³a³ ubranie?
Czy aby na czas ubranie zosta³o przekazane przez ambasadê?
Dlaczego nie zosta³ ubrany w zak³adzie medycyny s±dowej.

Dotychczas dochodzi³y do nas informacje, ¿e Rosjanie sprawowali siê bez zastrze¿eñ.

Czy to jakie¶ fatum? Przeró¿ne niemi³e przygody spotykaj± tylko ludzi zwi±zanych z PiS-em.

No i zobacz sam, - jak tu wierzyæ mediom.. Niedawno kto¶ z cz³onków rodziny p³aka³ na ³amach ¿e wszystkie ubrania ofiar zosta³y spalone, a rodzin nikt nie zapyta³ o zdanie...

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ..

Data: 2010-07-09 17:32:21
Autor: Bogdan Idzikowski
ROSJANIE ODES£ALI UBRANIE ¯A£OBNE ¦P. PRZEMYS£AWA GOSIEWSKIEGO

U¿ytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:i1796f$1a9$1news.onet.pl...
[...]

To nie tak. Gosiewskiej najpierw brakowa³o tajnego notesu (by³y w nim super wa¿ne tajemnice), nastêpnie narzeka³a, ¿e ubranie, w którym zgin±³ ¶p. Gosiewski by³o brudne i mokre.
Teraz chodzi o ubranie, w którym mia³ byæ pochowany.

Data: 2010-07-09 21:39:37
Autor: jadrys
[...]

Ale¿ tak.. Sam s³ysza³em w radiu jak kto¶ z rodziny pos³a Wassermana (córka albo ¿ona) mówi³a ¿e ubranie zosta³o spalone, a nikt nie zapyta³ siê nawet rodziny o zdanie.