ROSJANIE ODES£ALI UBRANIE ¯A£OBNE ¦P. PRZEMYS£AWA GOSIEWSKIEGO

Data: 2010-07-09 16:56:11
Autor:
ROSJANIE ODES£ALI UBRANIE ¯A£OBNE ¦P. PRZEMYS£AWA GOSIEWSKIEGO
Bogdan Idzikowski <bogdanid@sz.home.pl> napisa³(a):
 Garnitur, buty, koszula i bielizna, w które mia³ byæ ubrane mój m±¿ do trumny w Moskwie, zosta³y odes³ane do Polski. W³a¶nie je odebra³am od ¿andarmerii wojskowej.

Co tylko potwierdza, ¿e rodzina nie widzia³a cia³a przed pochówkiem.
Przewinê³o siê po necie, ¿e rodziny mia³y dziwny zakaz otwierania trumien.

Nie chce mi siê podpinaæ odpowiedzi do kolejnych postów w tym w±tku, ale
przestañcie wypowiadaæ siê o zdarzeniu pod Smoleñskiem tylko w tonie
partyjnym/personalnym. Pomy¶lcie o funkcjach jakie niektórzy z Listy Pasa¿erów
pe³nili w Pañstwie. Bo inaczej, to tak jakby Wam matka/¿ona zgina³a a kto¶
powiedzia³: "aaa tam, to by³a blondynka. Jedn± idiotkê mniej przynajmniej!"

 --

ROSJANIE ODES£ALI UBRANIE ¯A£OBNE ¦P. PRZEMYS£AWA GOSIEWSKIEGO