ROSOMAK je³opie czytaj i wyciagaj wnioski

Data: 2010-03-16 07:03:49
Autor: Charlie delta
ROSOMAK je³opie czytaj i wyciagaj wnioski
On 11 Lut, 08:50, Charlie delta <charlie.delta.tra...@gmail.com>
wrote:
....panienki

powrót w kierunku 2500 i spadek z formacji "M"

Data: 2010-03-16 18:23:08
Autor: Delfino Delphis
Charlie delta wrote:

powrót w kierunku 2500 i spadek z formacji "M"

No to mi siê wydaje bardzo prawdopodobne. Z innej beczki, odkry³em dzisiaj u siebie w portfelu jakie¶ zarobione d³ugie
pozycje. A¿ siê zdziwi³em. Okaza³o siê, ¿e to by³ stop-loss, którego
zapomnia³em usun±æ po rêcznym zamkniêciu krótkiej pozycji. G³upi ma
szczê¶cie :>

Data: 2010-03-16 20:08:14
Autor: skippy
ROSOMAK je³opie czytaj i wyciagaj wnioski

U¿ytkownik "Delfino Delphis" <DelfinoD@wytnijto.poczta.onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:hnoepr$qk4$1news.onet.pl...
Charlie delta wrote:

[...]

Podobno idealny SL to REV, byc moze ogarn±³e¶ juz taki etap zaawansowania:)

Data: 2010-03-16 12:31:36
Autor: Charlie delta
On 16 Mar, 20:08, "skippy" <a...@nie.ma> wrote:
U ytkownik "Delfino Delphis" <Delfi...@wytnijto.poczta.onet.pl> napisa w
wiadomo cinews:hnoepr$qk4$1news.onet.pl...

> No to mi si wydaje bardzo prawdopodobne.

> Z innej beczki, odkry em dzisiaj u siebie w portfelu jakie zarobione
> d ugie
> pozycje. A si zdziwi em. Okaza o si , e to by stop-loss, kt rego
> zapomnia em usun po r cznym zamkni ciu kr tkiej pozycji. G upi ma
> szcz cie :>

Podobno idealny SL to REV, byc moze ogarn e juz taki etap zaawansowania:)

a bez pozycji nie prze¿yjesz ?

Data: 2010-03-16 22:07:47
Autor: skippy
ROSOMAK je³opie czytaj i wyciagaj wnioski

Podobno idealny SL to REV, byc moze ogarn e juz taki etap zaawansowania:)

a bez pozycji nie prze¿yjesz ?

to nastepny etap wiedzieæ kiedy sie zakiwasz

ROSOMAK je³opie czytaj i wyciagaj wnioski