ROTFL

Data: 2010-03-02 20:11:31
Autor: Andrzej Zbierzchowski
ROTFL
Ale wtopa :)

http://legia.com/www/index.php?pod=95

Zagadka: Co jest nie tak?
--
"Komunizm to ustrój, w którym lud pracujący miast i wsi będzie zjadał
owoce swojej pracy ustami swoich przedstawicieli"

Data: 2010-03-02 19:51:29
Autor: Smok Eustachy
ROTFL
Dnia Tue, 02 Mar 2010 20:11:31 +0100, Andrzej Zbierzchowski napisał(a):

Ale wtopa :)

http://legia.com/www/index.php?pod=95

Zagadka: Co jest nie tak?

Nie wiem. --
Smok Eustachy
http://pclinuxos.org.pl/

Data: 2010-03-02 22:53:37
Autor: Cavallino
ROTFL
Użytkownik "Andrzej Zbierzchowski" <a@vp.pl> napisał w wiadomości news:hmjnt6$nj$1news.onet.pl...
Ale wtopa :)
http://legia.com/www/index.php?pod=95
Zagadka: Co jest nie tak?

Śmiecenie na liście gołymi linkami?

Data: 2010-03-02 23:38:03
Autor: AJK
ROTFL
02-03-2010  o godz. 20:11 Andrzej Zbierzchowski napisał:

Ale wtopa :)

http://legia.com/www/index.php?pod=95

Zagadka: Co jest nie tak?

Sądząc po strojach zawodników, milicjanta i publiczności, reklamie na
bandzie i samych zawodnikach przede wszystkim - jeśli na zdjęciu jest
opisywany mecz z kwietnia 1945 roku, to ja jestem Meryl Streep.

--
AJK

Data: 2010-03-03 10:02:17
Autor: yamma
ROTFL
AJK wrote:
[...]

No nie wiem. Park Skaryszewski jest na Pradze a jak wiadomo Niemcy zniszczyli lewobrzeżną część Warszawy. Stadion Drukarza (na którym rozegrano ten mecz) powstał w 1927r. i te reklamy po prostu mogły tam być umieszczone jeszcze przed wojną. Jedyne co mi nie pasuje, to ten milicjant (o ile to jest milicjant).
yamma

Data: 2010-03-03 11:17:20
Autor: Maciek Antecki
ROTFL
yamma pisze:
AJK wrote:
[...]

Milicja w 1945 już była, ale telewizji i telewizorów - jeszcze nie :-)

Data: 2010-03-03 11:30:58
Autor: Doomin
ROTFL
Maciek Antecki pisze:

Milicja w 1945 już była, ale telewizji i telewizorów - jeszcze nie :-)

Byly , i to od dosc dawna, choc oczywsicie nie
u kazdego.

Data: 2010-03-03 12:17:05
Autor: Mark
ROTFL
Dnia Wed, 03 Mar 2010 11:30:58 +0100, Doomin napisał(a):

Milicja w 1945 już była, ale telewizji i telewizorów - jeszcze nie :-)

Byly , i to od dosc dawna, choc oczywsicie nie
u kazdego.

....i nie u nas. Telewizja zaczela nadawac w 1952r
Milicja w 1945 r tez wygladala inaczej - miala zielone! mundury o innym
kroju, jak np tu:
http://www.dobroni.pl/rekonstrukcja-zdjecia,25430
..

--
Mark

Data: 2010-03-03 12:54:12
Autor: Doomin
ROTFL
Mark pisze:
[...]

Proby byly juz przed wojna, domyslam sie ze
spoleczenstwo co nieco o tym wiedzialo.
"Nie u kazdego" oczywiscie nie napisalem doslownie,
tylko z lekkim przekasem :)
Chociaz sens reklam wtedy faktycznie watpliwy.

Ale i tak najbardiej to mi sie w oczy
pilka rzuca :)

Data: 2010-03-03 22:33:19
Autor: Andrzej Zbierzchowski
ROTFL
W dniu 2010-03-03 10:02, yamma pisze:
AJK wrote:
[...]

A na boisku "Ferrari" Nowak - facet, który zastąpił w Legii Żmijewskiego bodajże :)

Data: 2010-03-03 23:02:19
Autor: yamma
ROTFL
Andrzej Zbierzchowski wrote:

A na boisku "Ferrari" Nowak - facet, który zastąpił w Legii
Żmijewskiego bodajże :)

He, he. Rzeczywiście!
http://www.legia.com/www/images/news/big/8b6f1b90087a68f183bde1f3640706d7.jpg
Poza tym, z tego co wyczytałem piłka złożona z pięciokątów i sześciokątów została wyprodukowana w latach 50 a powszechna stała się dopiero w latach 60.
yamma

Data: 2010-03-03 23:57:10
Autor: Robert Gosik
ROTFL
A na boisku "Ferrari" Nowak - facet, który zastąpił w Legii Żmijewskiego
bodajże :)

I nie Park Skaryszewski a boisko Gwardii.

Data: 2010-03-03 12:04:00
Autor: brzezi
ROTFL

[...]

logo tudzież herb klubu na koszulce :)
co wygrałem ?

pzdr

Data: 2010-03-03 12:18:50
Autor: Paweł W.
ROTFL

Zagadka: Co jest nie tak?
-- logo tudzież herb klubu na koszulce :)
co wygrałem ?

pzdr
Darmowy wstęp na starą "Żyletę" w najbliższym meczu ;-)

p.

Data: 2010-03-03 14:23:22
Autor: WOJSAL
ROTFL

Użytkownik Andrzej Zbierzchowski napisał:

http://legia.com/www/index.php?pod=95

Zagadka: Co jest nie tak?

Sadzac po fryzurach zawodnikow - to raczej wczesny Gierek.
A czy ten z Legii to nie jest Tadeusz Nowak?
Ale "wczesny Gierek" byl nieco pozniej niż "3 miesiące
po 17 stycznia 1945".
:)

--
Pozdrawiam :)
Wojtek

Data: 2010-03-03 14:52:36
Autor: Michal Jankowski
ROTFL
WOJSAL <wojsal1@gazeta.pl> writes:

Sadzac po fryzurach zawodnikow - to raczej wczesny Gierek.

Starsze chyba trochę. Na lata '60 mi wygląda.

L w kółeczku na koszulkach to od kiedy było? 1960?

  MJ

Data: 2010-03-03 17:10:11
Autor: yamma
ROTFL
Michal Jankowski wrote:
WOJSAL <wojsal1@gazeta.pl> writes:

Sadzac po fryzurach zawodnikow - to raczej wczesny Gierek.

Starsze chyba trochę. Na lata '60 mi wygląda.

L w kółeczku na koszulkach to od kiedy było? 1960?

L-ka w kółeczku była praktycznie od samego początku.
yamma

Data: 2010-03-03 17:26:31
Autor: UGI
ROTFL

Użytkownik "yamma" <yamma@wp.pl> napisał w wiadomości news:hmm1lk$7t8$1inews.gazeta.pl...
Michal Jankowski wrote:
WOJSAL <wojsal1@gazeta.pl> writes:

Sadzac po fryzurach zawodnikow - to raczej wczesny Gierek.

Starsze chyba trochę. Na lata '60 mi wygląda.

L w kółeczku na koszulkach to od kiedy było? 1960?

W opinii znajomego, ktory wie wszystko o historii milicji to musiała być druga połowa lat 60. W 1945 roku milicjanci nie mieli mundurów milicyjnych. Nosili albo wojskowe albo opaski biało czerwone. Pierwsze milicyjne pojawily sie w 1948 i mialy inny krój niz ten na zdjeciu. A ze sa to lata 60 swiadczy to iz milicjant nie ma pasa glownego a te zlikwidowano wlasnie w latach 60 a przywrocono na poczatku 70.

Data: 2010-03-03 19:32:25
Autor: WOJSAL
ROTFL

Użytkownik Michal Jankowski napisał:
WOJSAL <wojsal1@gazeta.pl> writes:

Sadzac po fryzurach zawodnikow - to raczej wczesny Gierek.

Starsze chyba trochę. Na lata '60 mi wygląda.

Ja pozostane przy wczesnym Gierku.
Argumenty za wczesnym Gierkiem:
1. fryzury (fakt, moze byc to rowniez pozny Gomulka)
2. zawodnik Legii jako T. Nowak - jesli to jest Nowak, to gral on niemal
    przez cala dekade Gierka

A mecz, patrzac na rozmiar trybun - wyglada mi to na derby W-wy: Gwardia-Legia.

--
Pozdrawiam :)
Wojtek

Data: 2010-03-03 23:53:08
Autor: kor_nick
ROTFL
klejonka. popatrzcie na cienie

Data: 2010-08-20 14:24:14
Autor: Jan Strybyszewski
ROTFL
Andrzej Zbierzchowski pisze:
Ale wtopa :)

http://legia.com/www/index.php?pod=95

Zagadka: Co jest nie tak?

A czym pod zdjeciem jest data wykonania ?  Wiec czepianie sie iz zdjecie nie pochodzi z meczu o ktorym mowa jest smieszne ale to ci od Starucha tak maja

ROTFL