ROTFL

Data: 2010-03-03 14:23:22
Autor: WOJSAL
ROTFL

Użytkownik Andrzej Zbierzchowski napisał:

http://legia.com/www/index.php?pod=95

Zagadka: Co jest nie tak?

Sadzac po fryzurach zawodnikow - to raczej wczesny Gierek.
A czy ten z Legii to nie jest Tadeusz Nowak?
Ale "wczesny Gierek" byl nieco pozniej niż "3 miesiące
po 17 stycznia 1945".
:)

--
Pozdrawiam :)
Wojtek

Data: 2010-03-03 14:52:36
Autor: Michal Jankowski
ROTFL
WOJSAL <wojsal1@gazeta.pl> writes:

Sadzac po fryzurach zawodnikow - to raczej wczesny Gierek.

Starsze chyba trochę. Na lata '60 mi wygląda.

L w kółeczku na koszulkach to od kiedy było? 1960?

  MJ

Data: 2010-03-03 17:10:11
Autor: yamma
ROTFL
Michal Jankowski wrote:
WOJSAL <wojsal1@gazeta.pl> writes:

Sadzac po fryzurach zawodnikow - to raczej wczesny Gierek.

Starsze chyba trochę. Na lata '60 mi wygląda.

L w kółeczku na koszulkach to od kiedy było? 1960?

L-ka w kółeczku była praktycznie od samego początku.
yamma

Data: 2010-03-03 17:26:31
Autor: UGI
ROTFL

Użytkownik "yamma" <yamma@wp.pl> napisał w wiadomości news:hmm1lk$7t8$1inews.gazeta.pl...
Michal Jankowski wrote:
WOJSAL <wojsal1@gazeta.pl> writes:

Sadzac po fryzurach zawodnikow - to raczej wczesny Gierek.

Starsze chyba trochę. Na lata '60 mi wygląda.

L w kółeczku na koszulkach to od kiedy było? 1960?

W opinii znajomego, ktory wie wszystko o historii milicji to musiała być druga połowa lat 60. W 1945 roku milicjanci nie mieli mundurów milicyjnych. Nosili albo wojskowe albo opaski biało czerwone. Pierwsze milicyjne pojawily sie w 1948 i mialy inny krój niz ten na zdjeciu. A ze sa to lata 60 swiadczy to iz milicjant nie ma pasa glownego a te zlikwidowano wlasnie w latach 60 a przywrocono na poczatku 70.

Data: 2010-03-03 19:32:25
Autor: WOJSAL
ROTFL

Użytkownik Michal Jankowski napisał:
WOJSAL <wojsal1@gazeta.pl> writes:

Sadzac po fryzurach zawodnikow - to raczej wczesny Gierek.

Starsze chyba trochę. Na lata '60 mi wygląda.

Ja pozostane przy wczesnym Gierku.
Argumenty za wczesnym Gierkiem:
1. fryzury (fakt, moze byc to rowniez pozny Gomulka)
2. zawodnik Legii jako T. Nowak - jesli to jest Nowak, to gral on niemal
    przez cala dekade Gierka

A mecz, patrzac na rozmiar trybun - wyglada mi to na derby W-wy: Gwardia-Legia.

--
Pozdrawiam :)
Wojtek

ROTFL