ROTFL - nie sezon ale przynajmniej uczciwie napisane :P

Data: 2011-07-18 08:24:38
Autor: J.F.
ROTFL - nie sezon ale przynajmniej uczciwie napisane :P
Dnia Sun, 17 Jul 2011 23:32:12 +0200, Adam Szewczak napisał(a):
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/757dd8d851c1f656.html
Zrobione wczoraj w okolicach Glubczyc

ale o co chodzi ? Sa takie drogi, sam niedawno pisalem.

teraz moze Cavalino prokurature zawiadamiac .. o ile podstawe prawna
znajdzie :-)

J.

Data: 2011-07-18 09:58:11
Autor: Cavallino
Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:1o7l7tkj22oov.rskgsuqbxme6$.dlg40tude.net...
[...]

Mam ciekawsze rzeczy do roboty niż liczenie na to, że jakiś organ tego państwa wywiąże się prawidłowo ze swoich obowiązków.

Data: 2011-07-18 11:39:15
Autor: J.F
Użytkownik "Cavallino"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:j00p2i$m8q$1@news.onet.pl...
[...]

Nie powiadomisz, to dalej sie nie bedzie wywiazywal :-)

A przeciez nie musisz grzebac w przepisach - zglos _podejrzenie_ usilowania popelnienia - i niech prokuratura sama dochodzi czy jest taki obowiazek czy nie ma :-)

J.

Data: 2011-07-18 11:47:06
Autor: Cavallino
Użytkownik "J.F" <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:j00v01$igu$1news.onet.pl...
[...]

I tak nie będzie, więc szkoda kasy na znaczek.

Data: 2011-07-18 15:48:50
Autor: J.F
[...]

Alez skad ten pesymizm w panstwie wojujacego prawa ?

Dojdzie prokuratura ze takowy obowiazek jest, wezwie odpowiedzialne osoby i zobaczysz ze ...
-wpisza do grafiku odsniezania,
-postawia tabliczke "droga zamknieta od 15.11-31.03",
-ustawia nakaz uzywania lancuchow (idiotyczny w naszym prawie zreszta - brak zapisu ze tylko w razie zalegajacego sniegu).

:-)

J.

Data: 2011-07-18 15:50:37
Autor: Cavallino
Użytkownik "J.F" <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:j01dk1$n61$1news.onet.pl...
[...]

Doświadczenia z urzędami, sklepami itp instytucjami, które jak tylko mogą nic nie robić to nie zrobią.

ROTFL - nie sezon ale przynajmniej uczciwie napisane :P