ROTLF

Data: 2013-01-17 20:04:14
Autor: scobowski
ROTLF
W dniu 2013-01-14 23:21, megrims pisze:
http://wiadomosci.onet.pl/regionalne/poznan/slimak-blokuje-budowe-obwodnicy,1,5393797,region-wiadomosc.html

GDDKiA ogłosiła właśnie przetarg na przesiedlenie rzadkiego gatunku
ślimaka.

Bez jego przeprowadzki nie może ruszyć ostatni etap budowy zachodniej
obwodnicy Poznania.

Monty python.

Ty się megrims odpierdol od ślimaczków :) i ciesz ze mną, że po domknięciu obwodnicy będzie ona miała jakikolwiek sens! : część tranzytu wyjedzie nam z miasta, może zrobi się w mieście troszkę sensowniej.

Data: 2013-01-17 23:03:25
Autor: venioo@interia.pl
ROTLF
W dniu 2013-01-17 20:04, scobowski pisze:
[...]

Ty sie ciesz jak juz domkna... Oby im finansow starczylo po przeniesieniu, bo czasem moze sie okazac, ze jak je przeniosą, w następnym "kwadraciku" zyje ultra-rzadki gatunek mrowek albo innego dziadostwa...

--
venioo

Data: 2013-01-18 13:54:46
Autor: Budzik
ROTLF
Osobnik posiadający mail venioo@interia.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

[...]

"najśmieszniejsze" jest to że w całej sprawie nie chodzi o ślimaczki tylko o upierdliwców z pobliskiej gminy, którzy to dla włąsnego widzimisię upierdolili budowę obwodnicy znajdując te ślimaczki.
Szkoda, że nikt nie bierze pod uwagę faktu, w jaki sposób brak obwodnicy jest upierdliwy dla sporej częsci Poznania.

--
Pozdrawia... Budzik
Z dalszych eksperymentów zrezygnował."  Mark Twain

Data: 2013-01-18 16:30:30
Autor: Cavallino
ROTLF

Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:18012013.5A850937@budzik61.poznan.pl...
[...]

Jakiej sporej?
Dla całego Poznania, bo z braku kompletnej obwodnicy część Tirowców ciągle uparcie chce się pchać przez miasto, olewając zakazy również we wschodniej części.

Data: 2013-01-18 19:54:55
Autor: Budzik
ROTLF
Osobnik posiadający mail cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

[...]

Dla całej nie.
Bo np. dla nie zmotzowanych co dodatkowo nie ruszają sie dalej niż 1km od domu, to nie ma dużego znaczenia.
Pzykładowo założę się o duze pieniąze że mojej babci ten problem "loto"... P.S. Nie czepiaj się słówek!
:)

--
Pozdrawia... Budzik
jest mniemanie, że się nie ma go wcale."  Nikos Kazantzakis

Data: 2013-01-18 22:09:36
Autor: Cavallino
ROTLF

Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:18012013.7D438752@budzik61.poznan.pl...
[...]

Dla całego w sensie geograficznym, a nie dla każdego człowieka w Poznaniu - myślałem że to oczywiste.

Data: 2013-01-19 08:54:43
Autor: Budzik
ROTLF
Osobnik posiadający mail cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

Dla całego w sensie geograficznym, a nie dla każdego człowieka w
Poznaniu - myślałem że to oczywiste.

Pisząc "dla części" miałem na myśli część Poznaniaków a nie część Poznania - myślałem, że to oczywiste.

--
Pozdrawia... Budzik
"Zbyt wiele wiedzy nigdy nie ułatwia decyzji." Frank Herbert

Data: 2013-01-19 11:05:21
Autor: Cavallino
ROTLF

Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:19012013.3012E729@budzik61.poznan.pl...
[...]

Napisałeś o części Poznania, nie o poznaniakach, więc w żaden sposób nie było to co teraz piszesz oczywiste, a wręcz przeciwnie.

Data: 2013-01-19 12:54:55
Autor: Budzik
ROTLF
[...]

Widzę, że dla kolegi wszystko musi być literalnie, na szczęście język trochębogatszy od Twojej wyobraźni.

Przykładowo: cały Poznań świętuje Nowy Rok nie oznacza, że NR świętują ulice, budynki i miejskie szalety. Oznacza, że świętują poznaniacy.

--
Pozdrawia... Budzik
"Lubię pracę. Praca mnie fascynuje. Potrafię godzinami

Data: 2013-01-19 14:06:30
Autor: Cavallino
ROTLF

Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:19012013.260FC09F@budzik61.poznan.pl...
[...]

Musi nie musi, ale jak ma być zrozumiale, to wypadałoby pisać zgodnie ze znaczeniem słów których się używa.
Albo przynajmniej nie wypierać się później użycia niezbyt fortunnego sformułowania, szczególnie, że na nic ważnego to nie wpływa.

na szczęście język
trochębogatszy od Twojej wyobraźni.

Przykładowo: cały Poznań świętuje Nowy Rok nie oznacza, że NR świętują
ulice, budynki i miejskie szalety. Oznacza, że świętują poznaniacy.

Jasne.
Ale jak napiszesz, że część Poznania świętuje otwarcie nowej ulicy, to każdy normalny zrozumie to tak, że świętuje jedna czy kilka dzielnic, ale nie wszystkie.

Data: 2013-01-20 06:54:41
Autor: Budzik
ROTLF
Osobnik posiadający mail cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

że na nic ważnego to nie wpływa.

cieszę się, iż zauważyłeś że przyczepiłeś się zupełnie bez sensu :)

--
Pozdrawia... Budzik
Miłosierdzie jest początkiem okrucieństwa.

Data: 2013-01-20 08:42:07
Autor: Cavallino
ROTLF

Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:20012013.46947D95@budzik61.poznan.pl...
Osobnik posiadający mail cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

że na nic ważnego to nie wpływa.

cieszę się, iż zauważyłeś że przyczepiłeś się zupełnie bez sensu :)

Zauważyłem, iż na małą poprawkę z mojej strony Ty zupełnie bez sensu zacząłeś zaprzeczać że białe jest białe.

Data: 2013-01-20 08:54:41
Autor: Budzik
ROTLF
[...]

Ale przecież to już prezes mówił, że nikt nam nie wmówi, że białe jest białe!

--
Pozdrawia... Budzik
"Najpewniejszą metodą zachowania tajemnicy jest

Data: 2013-01-20 10:15:24
Autor: Cavallino
ROTLF

Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:20012013.231590BC@budzik61.poznan.pl...
[...]

No to faktycznie sobie wzór do naśladowania znalazłeś....

Data: 2013-01-21 04:54:40
Autor: Budzik
ROTLF
[...]

taa... uważaj, ktoś za Tobą stoi.

--
Pozdrawia... Budzik
"Ten, kto walczy z potworami musi baczyć, by nie zapomniał,

Data: 2013-01-18 20:39:45
Autor: scobowski
ROTLF
W dniu 2013-01-18 14:54, Budzik pisze:

Szkoda, że nikt nie bierze pod uwagę faktu, w jaki sposób brak obwodnicy
jest upierdliwy dla sporej częsci Poznania.

Nikt nie bierze pod uwagę, że paląc śmieci - smrodzi wszystkim sąsiadom,
nikt nie bierze pod uwagę, że pałętając się przy osi jezdni bez wyczucia i umiejętności płynnej jazdy - blokuje dziesięciu innych
że ruszając spod świateł jak pipa - morduje przepływowość skrzyżowania..
A po co ma się innymi przejmować? Lepiej wszystkim wkoło utrudunić :)
"Niełatwo zrobić każdemu dobrze.. ale bardzo łatwo wszystkich wkurwić" :)

Jesteśmy narodem chamów i kmiotów. Muszą jeszcze ze dwa pokolenia wymrzeć (tak, z moim włącznie :) ), żeby zaczęło być normalniej..

Kto ja jestem? Polak mały.
Mały zawistny i podły...

http://www.youtube.com/watch?v=B-i857rhtVc :)

ROTLF