ROTLF

Data: 2013-01-19 16:13:45
Autor: The_EaGle
ROTLF
W dniu 2013-01-14 23:21, megrims pisze:

> http://wiadomosci.onet.pl/regionalne/poznan/slimak-blokuje-budowe-obwodnicy,1,5393797,region-wiadomosc.html >
>
> GDDKiA ogłosiła właśnie przetarg na przesiedlenie rzadkiego gatunku
> ślimaka.
>
> Bez jego przeprowadzki nie może ruszyć ostatni etap budowy zachodniej
> obwodnicy Poznania.

Jesteś taki głupi czy tylko taki głupio piszesz? I co w tym jest śmiesznego? Bardzo dobrze że dba się o zagrożone gatunki.

Rafał

Data: 2013-01-19 16:24:16
Autor: Cavallino
ROTLF

Użytkownik "The_EaGle" <theeagle@tenbit.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:kded7b$1cmp$1@adenine.netfront.net...
> [...]

> obwodnicy Poznania.

Jesteś taki głupi czy tylko taki głupio piszesz?

Jak na razie to Ty się właśnie tym popisałeś.

I co w tym jest śmiesznego? Bardzo dobrze że dba się o zagrożone gatunki.

Ale dla kogo dobrze?
Komu potrzebny 2 mm ślimak?

Data: 2013-01-20 22:22:42
Autor: The_EaGle
ROTLF
W dniu 2013-01-19 16:24, Cavallino pisze:

I co w tym jest śmiesznego? Bardzo dobrze że dba się o zagrożone gatunki.

Ale dla kogo dobrze?
Komu potrzebny 2 mm ślimak?

Naprawdę trudno rozmawiać z ignorantem ale dla przyrody ważniejszy jest ten zagrożony wyginięciem ślimak niż jedna czy druga przygłupia istota chodząca na dwóch nogach i uważając ze wszystko się jej należy.

Może kiedyś do tego dorośniesz albo może i nie.

Rafał

Data: 2013-01-20 23:08:55
Autor: Cavallino
ROTLF

Użytkownik "The_EaGle" <theeagle@tenbit.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:kdhn76$1e8n$1@adenine.netfront.net...
[...]

Przyroda Ci to powiedziała?
Musiała Cię bardzo nie lubić, skoro tak wprost w oczy takie słowa padły....

Data: 2013-01-21 04:54:40
Autor: Budzik
ROTLF
Osobnik posiadaj±cy mail theeagle@tenbit.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

Może kiedy¶ do tego doro¶niesz albo może i nie.

Do wszystkiego się dorasta.
Również do prowadzenia dyskusji na poziomie pozwalaj±cym nie wyzywać interlokutora.

Ba, nawet do poprawnego delimitera też się większo¶ci udaje.

--
Pozdrawia... Budzik
"Stwierdzono, że demokracja jest najgorsz± form± rz±du, je¶li nie

Data: 2013-01-19 18:32:43
Autor: J.F.
ROTLF
Dnia Sat, 19 Jan 2013 16:13:45 +0100, The_EaGle napisał(a):
Jeste¶ taki głupi czy tylko taki głupio piszesz? I co w tym jest ¶miesznego? Bardzo dobrze że dba się o zagrożone gatunki.

Nie szkoda pieniedzy ? Skoro zagrozone, to widac i tak wygina :-)

J..

Data: 2013-01-20 22:25:47
Autor: The_EaGle
ROTLF
W dniu 2013-01-19 18:32, J.F. pisze:
[...]

Akurat na przyrodę w ogóle nie szkoda mi pieniędzy. MLD PLN każdego roku marnuj± się przez głupotę ludzk± wiec wydanie 1-2mld od czasu do czasu na ochronę przyrody to jedno z najlepiej wydanych pieniędzy.

Natomiast one s± zagrożone przez człowieka to niech teraz człowiek co¶ zrobi aby zagrożone nie były. W końcu na Ziemi istnieje ekosystem wzajemnych powi±zań i każdy ma tu swoje miejsce.

Rafał

Data: 2013-01-21 01:17:10
Autor: J.F.
ROTLF
Dnia Sun, 20 Jan 2013 22:25:47 +0100, The_EaGle napisał(a):
[...]

o widzisz, zaczynasz gadac rozsadnie. Juz "drobna kwota" i "od czasu do czasu".

Ale ... majac do dyspozycji ograniczone srodki, czy warto je wydawac na
ochrone gatunku, ktory i tak wyginie ? Nie lepiej na ochrone czegos innego,
co przyniesie skutek ? P.S.  ale nie to mialem na mysli
http://www.rynekinfrastruktury.pl/artykul/53/1/ekologiczne-absurdy-na-polskich-drogach.html

Natomiast one s± zagrożone przez człowieka to niech teraz człowiek co¶ zrobi aby zagrożone nie były. W końcu na Ziemi istnieje ekosystem wzajemnych powi±zań i każdy ma tu swoje miejsce.

No nie, dinozaury wyginely, mamuty wyginely, i to raczej bez udzialu
czlowieka..

J.

Data: 2013-01-21 08:08:24
Autor: chwdp
ROTLF
Nie lepiej na ochrone czegos innego,
co przyniesie skutek ?

ale po co chronic cos co nie jest zagrozone ?

Data: 2013-01-23 22:28:11
Autor: The_EaGle
ROTLF
W dniu 2013-01-21 01:17, J.F. pisze:

[...]

Sk±d wiesz że on wyginie? Nie każdy zagrożony gatunek wyginie. Przykład to m.in żubry, pandy czy nosorożce - każdy z nich jest zagrożony.
Głupota ludzka nie zna granic np jak polowano na płetwale błekitne i gdyby nagle się kto¶ nie obudził najwięsze zwierzęta ¶wiata były by podziwiane tylko w muzeum historii naturalnej!

P.S.  ale nie to mialem na mysli
http://www.rynekinfrastruktury.pl/artykul/53/1/ekologiczne-absurdy-na-polskich-drogach.html

To jest dalej głupota ludzka - j± trzeba piętnować a nie ochronę przyrody. Nie ma nic bardziej cennego niż przyroda - NIC!

[...]

Akurat mamuty - wiele na to wskazuje wytłukli ludzie. Natomiast dinozaury zgineły w katastrofie to raczej zły przykład. Chodzi o to aby tak się rozwijać aby przyroda na ile to możliwie miała się jak najlepiej a nie jak najgorzej...

Rafał

ROTLF