ROZLICZENIE KOSZTÓW CIEPŁA

Data: 2010-01-31 20:43:37
Autor: grafik
ROZLICZENIE KOSZTÓW CIEPŁA
Mieszkam w kamienicy. Kaloryfer w łazience był od wieków,ale grzał(był ledwie letni) tylko wtedy jeśli wszystkie inne były tak gorace,ze nie dało się dotknąć. Czyli 2-3 dni w roku przeważnie na święta. Przy remoncie łazienkichciałam zlikwidować kaloryfer  bo po co mi nie grzejacy grzejnik.Ale maż się pultał i staneło na takim z rurkami do suzenie reczników.Po 2-3 latach zjawił się pan techniczny i pyta czy grzeje. ja na to że  od 30 lat nie. to on że coś zmieni( a zgłaszałam kilka razy ale bez odzewu) i zmienił- grzeje full wypas..
tak więc ustawienia pozamieszkaniowe okazały się  genialne. a przez wiele lat słyszałam że zapowietrzone  stare rury...

ROZLICZENIE KOSZTÓW CIEPŁA