ROZPACZ I NARZEKANIA FUNIA OD KORYTA

Data: 2011-03-06 09:13:41
Autor: cytryna
ROZPACZ I NARZEKANIA FUNIA OD KORYTA
Jeden z ukochanych przywódców PO i sejmu niejaki Funio od robaków zapluł się kompletnie w związku z doniesieniami prasowymi o tym, że szajka Donalda Orzydliwego rozkradła Polskę pod szyldem KLD&UW oraz PO.Biadał mając na uwadze
wyślizganie z kasty uprawiającej pasożytniczy tryb życia, czyli odsunięcia ryja od koryta. A że historia kołem się toczy to wszyscy dobrze wiemy, nic więc dziwnego że sprawdziły się prorocze opinie Funia, które dla ścisłości przytoczymy
"Stefan Niesiołowski o Platformie Obywatelskiej
Autor: prof.bydloszewski 28.07.08, 18:53
Dodaj do ulubionych Skasujcie
Odpowiedz
Uważam, że PO to twór sztuczny i pełen hipokryzji. Oni nie mają właściwie żadnego programu. Nie wyrażają w żadnej trudnej sprawie zdania. Nie występują pod własnym szyldem, bo to ich zwalnia z potrzeby zajmowania stanowiska w trudnych sprawach. To jest oczywiście gra na bardzo krótką metę. Udają, że nie są partią, a nią są. Udają, że wprowadzają nową jakość, że są tam nowi ludzie. (...) O PiS nie chcę mówić. Tam są moi przyjaciele. (...) Samego PiS nie chcę oceniać, jest tam dużo wspaniałych ludzi. Stefan Niesiołowski - w wywiadzie "Naśladujmy Litwę", Życie 01.08.2001 Platforma jest przede wszystkim wielką mistyfikacją. (...) W istocie jest takim świecącym pudełkiem. Mamy do czynienia z elegancko opakowaną recydywą tymińszczyzny lub nowym wydaniem Polskiej Partii Przyjaciół Piwa, której kilku liderów znakomicie się odnalazło w PO. Stefan Niesiołowski - "Świecące pudełko", Gazeta Wyborcza 19.09.2001 "

Biedny komik na etacie raz wieszcza narodu, kiedy indziej żałobnika po PO.

Data: 2011-03-06 09:59:54
Autor: u2
W dniu 2011-03-06 09:13, cytryna pisze:
[...]

No co ty, Pan Profesor od insektów prawdę powiedział :)

ROZPACZ I NARZEKANIA FUNIA OD KORYTA