RP III nie jest NORMALNYM PANSWEM.

Data: 2012-07-07 13:55:40
Autor: Observatore
RP III nie jest NORMALNYM PANSWEM.
....dopoki tego faktu polskie spoleczenstwo nie zrozumie, dopoty nastepowac bedzie dalszy rozklad  obecnego panstwa i spadek poziomu zycia jego obywateli, a nie jego rozwoj.

Ten obecny system MUSI upasc. !

PO prostu nie ma kompletnie ZADNYCH szans na rozwoj takiego panstwa jakim obecnie jest POlska. A juz szczegolnie pod premierowstwem Hermana Tuska i prezydentura kogos takiego jak Komoruski !!

Wyklad Rafala Ziemkiewicza o powstaniu obecnego  panstwa mandarynow wywodzacych sie z PRL-u nr. 1. http://www.youtube.com/watch?v=PvzQnOa9_MQ

Data: 2012-07-07 16:03:21
Autor: Grzegorz Z.
Observatore napisał:

...dopoki tego faktu polskie spoleczenstwo nie zrozumie

Naucz się pisać po polsku, to wtedy społeczeństwo zrozumie.

--
"Ciężko wierzyć w coś,co spisał jakiś napruty winem i palący jakieś zioła."

Data: 2012-07-07 14:08:45
Autor: Observatore
Grzegorz Z. <pyjamarama@speccy.org> napisał(a):
Observatore napisał:

> ...dopoki tego faktu polskie spoleczenstwo nie zrozumie

Naucz się pisać po polsku, to wtedy społeczeństwo zrozumie.

a wy zrozumcie, ze nie macie nic do powiedzenia, boscie sowiecki prowokator z GW i ludzkie dno, wiec zamknijcie sobie wasza szczekaczke, jak ja pisze. Zrozumiano? To odmaszerowac do rynsztoka skad wylazicie.

Data: 2012-07-07 18:20:47
Autor: Marek Czaplicki
On 2012-07-07 16:08,  Observatore wrote:
wiec zamknijcie sobie wasza szczekaczke, jak ja pisze.

Zrozumiano? To odmaszerowac do rynsztoka skad wylazicie.

Ja np przeczytałem Twój post z rozdziawioną gębą. :-)

Data: 2012-07-07 19:14:11
Autor: jerzy.n

Observatore napisał:

> [...]

GW i ludzkie dno, wiec zamknijcie sobie wasza szczekaczke, jak ja pisze.

Zrozumiano? To odmaszerowac do rynsztoka skad wylazicie.

 Słabo szkolą tych propagandzistów , albo liczą na zainteresowanie kretyńskim tekstem, szkoda klawiatury na takich ...

Data: 2012-07-07 19:31:30
Autor: pluton
RP III nie jest NORMALNYM PANSWEM.
 Słabo szkolą tych propagandzistów , albo liczą na zainteresowanie
kretyńskim tekstem, szkoda klawiatury na takich ...

Czukoci nie rozumieja roznicy miedzy PANSTWEM a PANSWEM.
Zadne szkolenie nie pomoze.

Nullification

RP III nie jest NORMALNYM PANSWEM.