RP pod rz?damim PiS

Data: 2011-02-27 08:07:31
Autor: Hans Kloss
RP pod rz?damim PiS
Ty głupi gnoju, czy ty w ogóle zdajesz sobie sprawę że to są strefy WYDZIELONE  NUR FUR TOURISTEN? Tam przeciętny Kubańczyk prawa wstępu nie ma beblaku cepeliowski! Nie wierzysz to tam pojedź ;)), drogo nie jest, będzie stać nawet takiego kutasa jak ty. Pogrzebiesz u nas na śmietnikach i za same puszki po piwie będziesz miał dość kasy na dwutygodniowy pobyt w komuszym "raju"- o ie wcześniej tej kasy nie przepijesz. A jak już wrócisz to wtedy dopiero będziesz o tym "raju" opowiadał na grupie, wcześniej nawet nie próbuj.

J-23

Data: 2011-02-27 08:42:18
Autor: jadrys
RP pod rz?damim PiS
W dniu 2011-02-27 08:07, Hans Kloss pisze:
 Tam przeciętny Kubańczyk prawa wstępu nie ma beblaku cepeliowski!
J-23

No, poniosło cię Hans, przeciętny Kubańczyk nie ma wstępu tylko do jednego miejsca, - do Guantanamo.

Data: 2011-02-27 03:10:42
Autor: Hans Kloss
RP pod rz?damim PiS
On 27 Lut, 08:42, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
W dniu 2011-02-27 08:07, Hans Kloss pisze:

>  Tam przeci tny Kuba czyk prawa wst pu nie ma beblaku cepeliowski!
> J-23

No, ponios o ci Hans, przeci tny Kuba czyk nie ma wst pu tylko do
jednego miejsca, - do Guantanamo.

Tak? Spytaj jakiegoś Kubańczyka jak mu się podobały jego ostatnie
wczasy z rodziną na półwyspie Varadero...
J-23

Data: 2011-02-27 08:56:37
Autor: Anatol
RP pod rz?damim PiS

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:ikcva1$qbb$1news.onet.pl...
[...]

http://www.solidarnizkuba.pl/artykuly,prasa,wszystkozacuc

"..Wiele uliczek starej Hawany jest przegrodzonych barierką. Tu kończy się strefa turystyczna i zaczyna prawdziwa Kuba.
Zamiast eleganckich restauracji - okratowane okienka w ścianie kamienicy z menu wypisanym na drewnianej tabliczce: bułka z jajkiem, bułka z krokietem, sok.

[...]

 Drogie hotele wyróżniają się z daleka - zadbane i pięknie odremontowane. Jednak Kubańczykowi nie wolno z nich korzystać. Może się tu zatrzymać jedynie wtedy, gdy za małżonka ma obcokrajowca i podróżują wspólnie. Również na przejażdżkę wynajętym samochodem Kubańczyk może się wybrać tylko z zaprzyjaźnionym turystą. Obywatel wyspy nie ma prawa zarezerwować auta na własne nazwisko, nawet jeśliby jakoś uzbierał te 62 dol., które trzeba zapłacić za wypożyczenie na jeden dzień np. Toyoty Yaris. Nie może też udać się na przejażdżkę klimatyzowaną i nowoczesną taksówką. Wyspiarze mogą korzystać z gorszej wersji, czyli ze starych rozklekotanych Ład, albo z ryksz. "

Anatol

Data: 2011-02-27 09:13:14
Autor: jadrys
RP pod rz?damim PiS
W dniu 2011-02-27 08:56, Anatol pisze:

[...]

To jest to o czym pisałem - biuletyn propagandy kapitalistycznej, mijający się z prawdą o lata świetlne. Tak się zastanawiam dlaczego kapitaliści tak przekrzywiają rzeczywistość? Czyżby dla zamaskowania różnych enklaw choćby w Los Angeles gdzie przeciętny mieszkaniec USA nie ma wstępu?

Data: 2011-02-27 09:49:44
Autor: Anatol
RP pod rz?damim PiS

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:ikd1bd$1kj$1news.onet.pl...

[...]

Mówimy o zwykłych hotelach i sklepach dla turystów. Przeciętny mieszkaniec USA nie ma też wstępu do enklaw zamieszkanych przez elitę Komunistycznej Partii Kuby.

Sklepy dla przeciętnych Kubańczyków :

http://www.solidarnizkuba.pl/galeria.idz_542.idg_30

http://www.solidarnizkuba.pl/galeria.idz_394.idg_30

http://www.solidarnizkuba.pl/galeria.idz_549.idg_30

http://www.solidarnizkuba.pl/galeria.idz_180.idg_30

http://www.solidarnizkuba.pl/galeria.idz_545.idg_30

Anatol

Data: 2011-02-27 10:58:26
Autor: u2
RP pod rz?damim PiS
W dniu 2011-02-27 09:49, Anatol pisze:
Sklepy dla przeciętnych Kubańczyków :

http://www.solidarnizkuba.pl/galeria.idz_542.idg_30

Koleżanka była na Kubie już za 3 RP i chwaliła kubańskie klimaty. Nie
jest tam aż tak źle jak rysuje propaganda zachodnia.

Data: 2011-02-27 03:12:42
Autor: Hans Kloss
RP pod rz?damim PiS
On 27 Lut, 10:58, u2 <u...@o2.pl> wrote:

Kole anka by a na Kubie ju za 3 RP i chwali a kuba skie klimaty. Nie
jest tam a tak le jak rysuje propaganda zachodnia.

Klimaty są ponoć wspaniałe, Ale bieda i niedostatek towarów jak w
Polsce za jaruzela.
J-23

Data: 2011-02-27 03:57:35
Autor: Hans Kloss
RP pod rz?damim PiS
On 27 Lut, 12:12, Hans Kloss <mrdevi...@gmail.com> wrote:
On 27 Lut, 10:58, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> [...]
> jest tam a tak le jak rysuje propaganda zachodnia.

Klimaty są ponoć wspaniałe, Ale bieda i niedostatek towarów jak w

Żeby nie być gołosłownym- na kubie są dwie waluty, tzw "peso
turystyczne" tzw CUC czyli odpowiednik naszych niegdysiejszych "bonów
pekao" i niewymienialne "peso "narodowe" odpowiednik jaruzelskich
złotówek. Średnie zarobki na Kubie wynoszą równowrtość 20 do 40  CUC
przy kursie wymiany 1ojro=1.2CUC.  Czyli Kubańczyk zarabia miesięcznie
ok 15-30 ojro. Zaś detaliczna cena benzyny wynosi tam ok. 1.5 ojro
czyli przez miesiąc pracy przeciętny Kubańczyk może zarobić na 15-20
litrów benzyny. Oczywiście w związku z tym każdy kombinuje "na lewo" a
ludność żyje głównie z obdzierania turystów.
J-23

Data: 2011-02-27 12:35:14
Autor: Anatol
RP pod rz?damim PiS

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4d6a2043$0$2442$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Klimaty są fajne pod warunkiem że się nie ma budżetu ograniczonego 20-30 USD miesięcznie i nocuje się w strefach dla turystów.

Trochę statystyk :

http://www.ggdc.net/maddison/Historical_Statistics/horizontal-file_03-2007.xls

W 1958 po względem PKB perc capita Kuba była jednym z najbogatszych krajów Ameryki Łacińskiej (nieco bogatsze były tylko Kostaryka, Jamajka i Puerto Rico)  a także bogatsza od np. Brazylii, Kolumbii, Jugosławii czy Rumunii.

W 2003 biedniejsze od Kuby były już tylko Haiti, Honduras i Nikaragua, a w ciągu prawie 50 lat komunistycznego rozwoju PKB per capita Kubańczyków wzrósł w sumie o 8,7 %.

I jeszcze trochę filmików :

http://www.canf.org/media/video/

Anatol

Data: 2011-02-27 13:03:09
Autor: Anatol
RP pod rz?damim PiS

[...]

Kubańczycy  na zakupach odreagowują stres z pracy, korzystając ze swobodnego dostępu do kubańskich klimatów :

http://www.youtube.com/watch?v=b3fzsLXIz3E

http://www.youtube.com/watch?v=27jA7QDr_dg

Aczkolwiek w sklepach lepiej zaopatrzonej stolicy, towar zalega półki :

http://www.youtube.com/watch?v=zRpq98LdyLw&feature=related

Anatol

RP pod rz?damim PiS